روايات رومانسية

رواية تجارة في الفتاة كاملة جميع الفصول بقلم نورهان محمد

في القصر

اسر:قربي

ريناد بخوف :ح حاضر

اسر بص في عيونها الخضره سحرته

اسر بصوت حنين:اسمك اي

ريناد بتوتر:ريناد

اسر:عايز اعرف وفقتي تتجوزي واحد مريض زيي ليه

ريناد بتبلع ريقها :أ أنا اتجوزتك علشان عمي عايز كدا

اسر:يعني اي مش فاهم وبابكي فين

قطعهم صوت داده  امنة :الاكل جاهز ي أسر بيه وعز باشا مستنيك تحت

اسر:تمام يلا ي ريناد وهنرجع نكمل كلامنا

آمنه لنفسها هو أسر بيه هادي كدا ليه هي البت لحقت تسحره يختي

عند هريدي

احنا لازم ناخد الفلوس دى ونمشي من هنا

هريدي نمشي ليه

انعام:البت مش هتستحمل عذاب اسر وهترجع واحنا مش ناقصين دا غير لو عرف المصيبه اللي حصلت

هريدي :عندك حق لازم نشوف مكان في  اسرع وقت

في القصر

عز:تعالوا ي ولاد

أعدت ريناد وأسر

عز:حطي الاكل ل اسر ي ريناد ادامه

ريناد: حاضر ي عمي

اسر افتكر مراته و مسك الاكل من ريناد وقعه كله ع الأرض بصوت مرعب مش عااااااايز اشوف حد

عز طلع الفون بسرعه

عز:ألو ي دكتور اسر تعبان جدا لازم تيجي دلوقتي

الدكتور :حاضر بس حاول تهدي

عز:اسر هنعمل اللي انت عايزو بس اهدا

اسر:مش عااااااايز اشوف حد ادامي

عز اخد ريناد وطلعو

ريناد ببكاء وخوف:هو بيعمل ليه كدا

عز :هو تعبان بس شويه وانتي لازم تساعدي يعدي المرحله دى الا بقي رد فعلي مش هيعجبك

قطعهم صوت آمنة الدكتور وصل

عز :اتفضل ي دكتور

الدكتور ادله حقنه مهداء

الدكتور:هو هيفضل نايم شويه علشان يرتاح وبلاش يتعرض ل اي حاجه تفكره بالماضي

عز:شكرا ي دكتور

ريناد واقفه مصدومه يعني يارب اخلص من عمي ومراته اجي لعذاب أشد هنا

وفجاه وقعت واغم عليها

آمنة :ريناد ريناد فوقي ي بنتي  ي عز باشا ريناد اغم عليها مش بتفوق

عز:اطلبي الدكتور بسرعه

اسر بيفوق وسمع حركه غريبه

الحراس بيوصل الدكتور للباب

في القصر

أسر للحرس :في اي الدكتور كان هنا ليه

الحرس :ريناد هانم اغم عليها وحالتها صعبه و الدكتور قال لازم تتنقل المستشفى

أسر بزعل ع ريناد: أنا عايزه اروح معاها جهزلي العربيه والسوق علشان اروح معاها

عز:تروح فين انت مش هتطلع من هنا

اسر:لو سمحت ي بابا أنا عايز اشوفها مهما كان دي في قصرنا مينفعش يحصلها حاجه

عز:من امتا الحنيه دي

اسر بسرح: ها لا لا عادي اصلا ابقي طمني بالفون

عز :لا ممكن تيجي معانا عادي ع فكره يلا

في المستشفى

عز:دكتور بسرعه

الممرضه اخدت ريناد والدكتور دخل

أسر:يارب دي شكلها بنت غلبانه يارب تكون بخير

الدكتور خرج

أسر:ها ي دكتور عامله اي

الدكتور:اسف  مقدرناش ننقذ الجنين  بس المدام بخير

اسر وعز بصدمه :جنين!!!!

الدكتور:اسف مقدرناش ننقذ الجنين بس المدام بخير

اسر وعز بصدمه جنين!!!!

أسر بقي يكسر كل حاجه ادامه

اسر بصوت مرعب :كلكم زبا*له كلكم زي بعض

الدكتور اخد أسر وادله حقنه مهداء

عز:هو أنا ناقص  هريدي الكلب بيضحك عليا ويقولي بنت بنو*ت والله لشرب من دمك انت السبب في أن ابني يتعب تاني اطمن بس ع اسر وحسابي معك عسير

ريناد بتفوق

الممرضه :حمدالله ع سلامتك ي مدام

ريناد:هو اي حصل أنا جيت هنا ازاي

الممرضه : أسر بيه جابك هنا وكنتي فقده الوعي بس للاسف مقدرناش ننقذ البيبي

ريناد بصدمه:بيبي !!!

وشريط حياتها مر ادامها وافتكرت اللي حصل وفضلت تصوت والدكتور جه اخدت مهداء

الدكتور:أنا مش فاهم حاجه هو في اي

عز:أنا عايزك تروح بيت هريدي عم ريناد وتجبهولي القصر عقبال ما اسر يفوق واجي

الحرس:اومرك

أسر بيفوق : أسر أنا عايز ارجع القصر وعايز ريناد

عز بخوف:ي ابني حرام لو موتها احنا نفهم براحه

أسر بجبروت :ارجع القصر واشوفها

عز :ربنا يستر

في القصر

أسر اعد في غرفته مستني ريناد ترجع

ريناد وصلت

عز:خديها ي آمنه ع غرفة أسر

آمنه بخوف ع ريناد بتبلع ريقها:ح حاضر

في غرفه أسر

أسر بصوت مرعب:ليه عملتي كدا ليه طلعتي زيها

ريناد ببكاء وانهيار :كلو كان غصبن عني صدقني

أسر:احكي قبل ما اموتك عندي فضول اعرف بس كدا كدا هقتلك علشان خدعتي اسر بيه

ريناد ب انهيار:ه ه هحكي

فلاش باك

في يوم الساعه 12بليل

مرات عمي:  انزلي اشتري حاجات للبيت

ريناد:  الوقت متاخر

انعام:  شدت ريناد من شعرها   عشر دقايق تكون الحاجات دي ادامي

ريناد ببكاء :حاضر

مجموعه شباب بعربيه :الحلوه رايحه فين وقربوا من ريناد وشدوا العربيه وبعدين اغتص*بوني

باااك

أسر بضحك: المفروض اني اصدق بقي  وطلع المسدس

ريناد ببكاء:بتعمل اي والله دي الحقيقه

أسر:هقتلك بس ي حلوه

وفجأه عز سمع صوت ضرب نار وكله جري ع غرفه أسر

وفجأه عز سمع صوت ضرب نار وكله جري ع غرفه أسر

عز :فين ريناد انت ماسك المسدس ليه  واي صوت ضرب النار دا

أسر بيبص ع البلكونه وساكت  مش قادر ينطبق

عز جرى ع البلكونه شاف ريناد واقعه ع الأرض

نزل بسرعه واخد ريناد ع المستشفى

الدكتور: في نزيف جامد ومحتاجه عمليه دلوقتي

عز:اعملها العمليه فوراً

في القصر

أسر لنفسه أنا ظلمتها أنا ليه عملت كدا لولا أنها جرت قبل خروج الرصاصه من المسدس كانت ماتت دلوقتي ويمكن تموت من الواقعه أنا غبي هي هتكذب ليه اكيد دا اللي حصل معاها

عز :فين هريدي يعني مجاش قصري

الحرس:قلبنا عليه البلد كلها مش موجود

عز:ازاي يعني اخد الفلوس وهرب  أنا عايزو من تحت الارض

الحرس:اؤمرك

آمنه:البنت دي تعبت كتير وباين عليها غلبانه ربنا يشفيها  وفجأه الفون بيرن

آمنه:نعم ي أسر بيه

أسر: ريناد عامله اي

آمنه:في العمليات

أسر بخوف : عمليات!هي تعبانه لدرجه دي

آمنه:اه الدكتور قال حالتها صعبه

أسر قفل وكسر الفون أنا ليه عملت فيها كدا أنا شكلي حبتها لا لا أسر بيه مستحيل يحب تاني خبط ايده  في الحيطه جامد  وبصوت مرعب لااااااااا أسر مش هيفتح قلبه لحد

في المستشفى

ريناد بتفوق من البنج :هو أنا لسه عايشه

آمنه :حمدالله ع سلامتك يبنتي

ريناد ببكاء:أنا مموتش ليه أنا مش عايزه اعيش

آمنه:متقوليش كدا يبنتي بعد الشر عليكي

ريناد:معلش سيبني لوحدي دلوقتي

عز دخل

عز:حمد لله ع السلامه الحمدلله أننا اطمنا عليكي هنروح القصر وهبعتلك حرس لو عوزتي اي حاجه لحد ما الدكتور يكتبلك ع خروج

ريناد :شكرا

في القصر

أسر بلهفه : ريناد عامله اي هي مش معاكم ليه

عز:مالك ملهوف عليها كدا ولا كانك انت اللي كنت هتموتها

أسر بستغرب من قلبه:ها لا بس بطمن عادي

عز:ابعتلها حد لحد ما تخرج من المستشفى

أسر:أنا هروح اشوفها

عز:تمام شوف السوق وروح

في المستشفى

أسر بيفتح باب غرفه ريناد مش موجوده ع السرير

نزل بسرعه

أسر:فين مدام ريناد مش في الغرفه ليه

الممرضه:احنا اسفين ي فندم داخلنا لاقينا الغرفه فاضيه

أسر:ازاي دا حصل

وفجاه فون أسر بيرن

أسر:ألو

مجهول :مراتك معايا ولو مش هتنفذ اللي هقولك عليه هموتها

وهيكون شكلك وحش اوي لما كل الناس تتكلم ع أسر بيه مراته اتخطفت ومامت وهو مش قادر يعمل اي حاجه وتخسار اسمك اللي هو رأس مالك

مجهول :مراتك معايا ولو مش هتنفد اللي هقولك عليه هموتها وهيكون شكلك وحش اوي لما كل الناس تعرف ان مرات أسر بيه اتخطفت وماتت وهو مش قادر يعمل اي حاجه وتخسار اسمك اللي هو رأس مالك

أسر بعصبيه :انت مين وعايز اي

المجهول:أنا مين مش مهم بس أنا عايزك تسيب ثفقت الشغل مع الألماني

أسر:أنا مليش دعوه بالشركه دلوقتي واكيد عارف اني مبنزلش الشركه

المجهول :اكيد عارف بس انت الوحيد اللي تقدر تقنع عز باشا

أسر قفل ومسك دماغه مش عارف يتصرف ازاي

أسر مسك الفون

أسر: عايز اعرف مين اللي كان عايز ياخد ثفقه الألماني

ياسر :الزيات بس عز باشا وقف ضده واخدها منو ..في حاجه ي أسر بيه

أسر :لا لا أنا هتصرف سلام

أسر اخد السلام وحرس معاه ومشي

في قصر الزيات

أسر ضرب نار واسره الزيات كانت في رعب

أسر:فين مراتي ي زيات

زيات:مراتك مش هنا ونزل السلاح

أسر مسك بنت الزيات الصغير انت عارف اني مريض نفسيا ولو موتها مش هاخد ثانيه فيها مراتي فين ي زيات

الزيات:خلاص خلاص هجبلك مراتك دلوقتي بس سيب البنت

أسر:اشوف مراتي الاول

الزيات :ألو هاتوا مدام ريناد القصر عندي بسرعه

أسر:لو حصلها حاجه مش هرحمك

الزيات:اهي وصلت

ريناد جريت ع أسر وحضنته

ريناد بخوف وتعب:أنا خايفه اوووي

أسر:انتي كويسه

ريناد :اه

الزيات :اظن كدا عملت اللي عايزو

أسر:حسابك معايا بعدين ع اللي عملته

واخد ريناد وماشي

أسر طول الطريق يبص ريناد

أسر:متاكده انك كويسه

ريناد :اه

في القصر

عز:حمد لله على السلامه كنت فاكر انك هتخلي ابني سعيد وينسي الماضي طلعتي اوسخ

ريناد ببكاء :بس ولسه هتتكلم أسر شدها من أيدها وطلعها اوضته

أسر بنظره استحقار :اهلك بعوكي علشان انتي رخي*صه

ريناد ببكاء:حرام عليك كفايه

أسر ببرود:تؤ تؤ أنا مش بحب التمثيل دا

أسر:كان المفروض اعمل دلوقتي زيهم وغصبن عنك عادي و ع فكره هيكون حلال لانك مراتي بس انا مش هعمل كدا ..أنزلي نامي ع الارض

ريناد ب انهيار :نامت ع الأرض والجو كان برد جدا وكمان هي مش اكلت اي حاجه

في الصباح

أسر فاق ع صوت ريناد بتلهوس بكلام غريب اوي أسر كان مصدوم وهو بيسمع

أسر فاق ع صوت ريناد بتلهوس بكلام غريب أسر كان مصدوم وهو بيسمع ريناد :ابعدوا عني حرام عليكم لا لا مش تعملوا فيا كدا حرام عليكم

أسر:يعني ريناد مكنتش بتكدب عليا وفعلا في ولاد كل**ب اغتص*بوها

أسر بسرعه كلم الدكتور

الدكتور : عندها هبوط حاد لازم تجيب العلاج دا وتتغذي كويس وتعملها كمادات

أسر :اعد جنب ريناد يعملها كمادات ويقولها اسف اسف اوي اني جرحتك بكلامي وافتكرتك واحده مش كويس وفاقت ريناد وشافت أسر اعد جنبها

ريناد بتبكي بخوف

أسر :متخافيش أنا اسفه واخدها في حضنه

ريناد حست بالأمان ل اول مره وفضلت مكلبشه في أسر ومش عايزه تبعد عن حضنه

عند الزيات

الزيات ازاي حته واد زي دا يدخل قصري ي بها**يم ويرعب اللي في ازااااي أنا عايز حرس تاني ع القصر

انت بدأت الحرب ي ابن عز والشاطر اللي يضحك في الاخر

في القصر

آمنه:احم احم الاكل ي أسر بيه

ريناد بعدت عن حضن أسر

أسر ب ابتسامه بتباين أعجبه ب ريناد: لازم تأكلي كويس

ريناد ببرءه :حاضر

أسر اخد الاكل من آمنه

آمنه واقفه متنحه اول مره اشوف أسر بيه حنين  وهادي كدا من ساعه ما مراته ماتت

أسر:في حاجه تاني ي داده

آمنه:ها لا لا عن اذنكم

أسر أنا هأكلك ب ايدي علشان تأكلي كويس

ريناد بكسوف:لا أنا هاكل ب ايدي

أسر :تؤ تؤ ب ايدي أنا اسمعي الكلام

ريناد ب ابتسامه:ماشي

عند الزيات

الزيات :الخطه لازم تتنفذ بالحرف الواحد مش عايز اي غلطه

الحرس:حاضر

الزيات :والله لدمرك ي عز

في القصر عند عز

عز:أنا مش عارف ي رب اي الب*لوه اللي جبتها ل ابني دي

أسر:بالهنا ممكن نقعد نتكلم بقي

ريناد:حاضر

أسر:مش عايزك تكدبي عليا ومتخفيش أنا جنبك

ريناد:أنا مش بكدب

أسر: احكيلي كل حاجه

قطع كلامهم صوت فون أسر

أسر: ثواني ارد ع المكالمه

أسر:ألو

الحرس:الحقني ي أسر بيه الشركه بتولع

أسر:قفل بسرعه ونزل قال ل عز

عز : خليهم يجهزوا العربيه

ريناد نزلت بسرعه بس ملقتش أسر ولا عز

ريناد:هو في ي داده آمنه

آمنه:سمعت أن الشركه ولعت

ريناد:ربنا يستر

بس حصل مفاجاه هتخلي ريناد تكره أسر

آمنه:سمعت أن الشركه ولعت

ريناد:ربنا يستر

ريناد:ممكن اسالك ع حاجه

آمنه:اتفضلي ي بنتي

ريناد:اي السر اللي خلي أسر تعبان نفسياً

آمنه بتبلع ريقها بخوف:لو أسر بيه أو عز باشا عرفوا اني قولتلك هنموت أنا وانتي ف لازم الكلام دي مش تقولي لحد حتي نفسك

ريناد:اكيد قولي في اي أنا قلقت

آمنه: أسر بيه كان بيحب مدام ندي اوي قبل الجواز كمان ولما اتجوزها كان فرحان اوي كانت هي ست البيت وكل كلمه تقولها تتنفذ في الحال وجه وقت حاملها

ريناد :ها كملي ساكته ليه

آمنه:وفي يوم ….

ندى:ألو ي حبيبي كلو تمام هنا اه أسر صدق اني حامل منو

أسر واقف ادام باب الاوضه بفستان سهره ل ندي واقف مصدوم وهو بيمسع

أسر دخل ومسكه من شعرها

أسر:ابن مين اللي في بطنك ي رخ*يصه واخد الفون

أسر بصوت مرعب:انت مين وليه عملت كدا

مجهول:مراتك اصلا اتجوزتك علشان فلوسك وبس وهي ع علاقه بيا وانا مش في مصر دلوقتي رايح نفسك ومش تدور عليا وقفل

أسر طلع مسدسه

ندى ببكاء :بتعمل اي ي أسر لا لا اوع تصدقه

أسر بعصيبه : كفايه تمثيل بقي أنا هشرب من دمك

ندي ب انهيار:أنا اسفه هعيش خدامه تحت رجلك بس متقتلنيش ي أسر أبوس ايدك

أسر رفع المسدس وقتلها

ريناد مش قادره تستوعب أنها عايشه مع قاتل

ريناد بخوف :واهلها فين

آمنه:أهلها ناس واطيه اخدو فلوس ومشوا وأسر قالهم معرفش بنتكم فين وادلهم فلوس تمن سكوتهم

ريناد :يعني أسر ممكن يقتلني ..أنا بجد كرهته وعايزه امشي من هنا

آمنه:متجبيش سيره الموضوع دا تاني نهائي مش ناقصين

وفجاه اسر وعز وصلوا

أسر كان شكله مدايق جدا طلع ع اوضته بسرعه

عز :اطلعي ورا جوزك وديلو علاج مهدا بتاعه

ريناد بخوف :حاضر

فتحت الباب : أسر كان بيكسر كل حاجه في الاوضه

ريناد بخوف :ممكن تهدأ

أسر مسكها من شعرها :أنا مش مجنون فاهمه

ريناد ببكاء:اكيد

أسر بص لعيونها البريئه وبسرعه ساب شعرها

أسر بنبره حنان :أنا تعبان اوي ي ريناد

ريناد :كله هيعدي بس قول يارب

أسر نام ع السرير

أسر:قربي ي ريناد

ريناد :بخوف أعدت جنبه ع السرير

أسر:ممكن انام في حض**نك علشان احس بالامان

ريناد هزت رأسها اه

واخدت أسر ونام زي الطفل

عند الزيات

الزيات :جهزت كل حاجه

الحرس :اه كلو تمام زي ما حضرتك أمرت

الزيات ب انتقام :المره دي هزعله جدا

في القصر

صباح يوم جديد ع ابطالنا

ريناد قامت براحه من جنب أسر

ونزلت  تحضر الفطار ل أسر

آمنه:بتعملي اي ي هانم قوليلي اللي عايزه وانا اعمله

ريناد:لا أنا حابه اعمل الفطار انهارده ل أسر ب ايدي

وقطعهم صوت الجرس  وهنا كانت الصدمه ل ريناد

وقطعم صوت الجرس

آمنه هشوف مين ي ريناد هانم

ريناد طلعت ورا آمنه تشوف مين وصل

نرمين :هاي انتي مين ي حلوه

ريناد بقرف:انتي ال مين

نرمين :أنا مرات أسر

ريناد بصدمه:ازااااي

نرمين :اسألي أسر حبيبي

ريناد طلعت بسرعه غرفه أسر

ريناد قوم ي أسر

أسر:اي في اي

ريناد:انت متجوز عليا

أسر بضحك: لا هو أنا أقدر انتي بتغيري ولا دي هرمونات

ريناد:البس وانزل معايا دلوقتي حالا

أسر:حاضر بس افهم في اي

ريناد :لما ننزل هتفهم كل حاجه

عز :انتي مين

نرمين :أنا مرات أسر ي عمو

عز بص ع منظرها شبه مش لابسه

عز قام مسكها من شعرها :العبه الحقيره دى مش ع ابني

أسر نازل واول ما شاف نرمين مسك دماغه و واقف في صدمه

ريناد: مالك هي مراتك بجد

أسر:لا لا هفهمك

ريناد طلعت تجرى ع اوضتها

أسر:انتي اي جابك هنا

نرمين : وحشتني ي يسور

أسر:أنا لحد دلوقتي مش فاكر اي حصل واختفيتي فين بس مش عايز اعرف امشي من هنا  ومش عايز اشوف وشك

نرمين:تؤ تؤ اهدا كدا ي حبيبي انا مش همشي خالص

أسر:ازاي

نرمين :تحب اورى الصور بتاع الليله الحلوه دي ل مراتك وعز باشا

أسر مسكها من شعرها وبعصبيه:انتي عايزه اي ي بنت الگ**لب وفجأه سمع صوت كسر فوق

طلع بسرعه يشوف ريناد

أسر:ريناد اهداي هفهمك كل حاجه

ريناد:أخرج برا انت كداب

أسر شدها لحضنه والله العظيم أنا مش عارفه كل دا حصل ازاي

وفجاه سمع صوت خبط ع الباب فتح

أسر:اي طلعك هنا

نرمين دخلت ع طول بصي ي حلوه اليوم اللي كنتي في المستشفى أنا كنت هنا مع جوزى والصور اهي

ريناد بصدمه :يعني أنا كنت هموت وانت هنا معاها

أسر شد نرمين وطلعها برا

أسر:والله العظيم ما كنت حاسس بنفسي كنت شارب علشان اللي عملته فيكي وكنت عايز انسي ومش فاكر اي حصل هي دخلت ازاي وطلعت غرفتي ازاي معرفش وبعدين اي حصل والله ما فاكر صدقيني ي ريناد

ريناد ببكاء : طلقني

أسر:عمرى ما هقدر اعمل كدا

ريناد  ببكاء:أنا أول مره في حياتي احب حد واتعلق بي كدا

أسر مسحلها دموعها واخدها في حضنه  وبعد شويه كلام رومانسي أخدها ل عالمه الخاص وأصبحت مراته شرعآ

عند نرمين

نرمين:كله تمام

مجهول:مش عايز اي غلطه

عز سمع المكالمه وقرار يعمل حاجه

عند نرمين :كله تمام

مجهول:مش عايز اي غلطه

عز انتي بتكلمي مين ي بنت الكل**ب وجايه تدمري حيات ابني

نرمين بخوف:أنا بكلم واحده صحبتي وبعدين مش عيب راجل كبير زيك يتصنت ع مرات ابنه

عز:كلها كام ساعه وهعرفك مين عز باشا ومين أسر

عند ريناد وأسر

ريناد بتفوق وبتفتح عينها وأسر صاحي وبصصلها

ريناد:اي دا انت صاحي من بدرى

أسر بحب :صباحيه مباركه ي عروستي

ريناد:بكسوف الله يبارك فيك

أسر:تحبي نقضي شهر العسل فين يروحي

ريناد:مش عارفه قرار انت  هقوم اخد شاور

وبعدين افتكرت نرمين

ريناد:لا لا مش عايزه شهر عسل عايزه الحربيه اللي تحت دي تمشي من هنا

أسر قام من ع السرير :تمشي ي ست البنات انتي تؤمرى وبيقرب منها

ريناد بكسوف: أسر ابعد

أسر:قلب أسر

ريناد جريت

أسر: بضحك بحبك وانتي طفله كدا

فون أسر رن

أسر:اي دا عمر اخويا غريبه

عمر : حبيبي عامل اي

أسر: الحمدلله انت عامل اي ي حييب اخوك

عمر:عامل مفاجاه ونازل انهارده

أسر:بجد دا احنا نعمل احلي حفله بقي ل استقبال عمر باشا

عمر: حبيبي

ريناد خرجت

ريناد :مين عمر!

أسر:دا اخويا الصغنن وكان مسافر وجاي انهارده وهنعمل حفله في البيت واعرفك ع العيله كلها

ريناد بفرحه:اوكي

أسر:أنا هروح مشوار وهرجع مش هتأخر

ريناد:مش هتفطر

أسر:لا مش قادر افطرى انتي

أسر في العربيه:يارب زوقي يعجبها مش عارفه اجيب لون الفستان اي هي قمر في كل حاجه اصلا

ريناد سرحانه:اي المشوار المهم اللي يخلي أسر ينزل من غير فطار كدا يارب خير

آمنه:احضرلك الفطار ي هانم

ريناد:ها لا مليش نفس

آمنه:لا دى اؤمر أسر بيه وهو نازل قالي لازم افضل معاكي لحد ما تفطرى

ريناد بفرحه ل اهتمام أسر:ماشي حضري

في المساء

ريناد : أسر أتأخر اوى وفجاه باب الغرفه بيخبط  ريناد فتحت

أسر :غمضي عيونك

ريناد غمضت :ها خلاص

أسر:افتحي

ريناد: بفرحه الله جميل اوي ي أسر زوقك ي جنن

أسر:وهيكون احلي عليكي يقلب أسر يلا البسي علشان مش نتأخر

عز :حد يشوف أسر أتأخر ليه

وفجاه عيون الكل بتبص ع جمال ريناد وأسر والكل مرات أسر بيه جميله اوي

أسر بيعرف ريناد بكل الموجودين بس حصلت مفاجاه كبيره

الحفله بدأت

وريناد وأسر نزلين والكل بيبص ع جمال ريناد وجمال فستان وشكلها هي وأسر مع بعض يجنن أسر:تعالي هعرفك كل واحد موجود هنا

ريناد:معك يباشا

بس فجاه ريناد عينها جات ع شخص

ريناد بصدمه وهي بتفتكر اللي عملو فيها

أسر:اخدت بالحضن قلب اخوك وحشتني

ريناد:بدهشه اخوك!!!

وافتكرت كل حاجه حصلت بالظبط وأنه كان مع الشباب اللي اغتصبوها

عمر واقف مش عارف يعمل اي في المصيبه دي

ريناد طلعت تجري ع الغرفه وتكسر كل حاجه موجوده ادمها

أسر مش فاهم حاجه طلع يجري وراها   أسر في اي ممكن تهدي

ريناد:أخرج براااااا كلكم زي بعض

أسر قفل الباب وبعدين سمع صوت ريناد بتقع فتح الباب بسرعه ولاقه مرميه ع الارض وفي رغاوي  بيضه طالعه من بقها

جري بسرعه وداها المستشفى

أسر :دكتور بسرعه

ريناد دخلت في غيبوبه

أسر:في اي ي دكتور

الدكتور:واضح انها اتعرضت لصدمه كبيره

أسر:يارب أنا مش عارف في اي

عز وصل المستشفى

عز :في اي ي أسر

أسر:والله ما عارف ولا فاهم حاجه

عز :خير ان شاء الله

أسر دخل ونام ع الكرسي جنب ريناد

في الصباح

ريناد بتفوق

أسر حمد لله ع سلامتك

ريناد:طلقني

أسر:ليه أنا عملت اي

ريناد : ب انفعال بقولك طلقني

أسر:أهدى واللي عايزه هيحصل

ريناد :طلقني ولا اموت نفسي

أسر….

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى