روايات رومانسية

رواية فريسة تحت رحمة الاسد كاملة جميع الفصول بقلم دنيا احمد

نظرت لهذا الواقف كالجبل لتفتح فمها بصدمه وتقول في نفسها..: ” ده ده بجد ولا سري دي

نظر لها بستغراب من صدمتها ليلوح بيده امام وجهها..: ” هيي

فاقت علي صوته وبصتله بغباء..: ” ها

..: ” قاسم موجود بالداخل

شوق بغباء..: ” انجليزي ده يامرسي

بصلها وزقها ودخل ببرود لتنظر له بصدمه..: ” هو زقني ولا انا بيتهيقلي “لتفيق من صدمتها وتصرخ بغضب..:”  انت يااااا بتااع انت هيا وكاله من غير بوااب ولا ايه

لم يستمع لها واكمل خطواته لداخل لتستشيط غضباً من تجاهله لكلامها

تقدم هو بخطوات بطيئه لينظر لكل ركن في هذا المنزل بشوق كبير لتتوقف قدمه عندما التقي بهذا اللذي يتمدد بتعب مغمض العينين ينظر له بشوق جارف ليقترب منه ويتوقف امامه ليتكلم بشوق

..: ” اشتقت لك يا اخي

فتح عينيه ينظر لهذا الواقف امامه بعدم تصديق

قاسم بعدم تصديق.: ” سُفيان

ارتمي الاخر بأحضانه بشوق كبير ليضمه الاخر بحنيه شديده

سُفيان بشوق..: ” اشتقت لك قاسم اووه يا اخي العزيز لقد افتقتك كثيراً

احتضنه قاسم بحنيه..: ” اشتقت لك اكثر ياعزيزي

كانت تقف تراقب الموقف بغباء وفي رأسها 100 سؤال من هذا ولما هو بداخل احضان حبيبها لتلوي شفتيها بضيق قاسم حبيبها هيا وبس وحضنه ليها لتقف تتابع الحوار بضيق طفولي وعدم فهم

ابعتد عن احضانه لينظر له بحب..: ” لما لم تقول لي انك سوف تأتي

سفيان ببتسامه..: ” انها مفجاءه اخي

قاسم بضحك..: ” متتكلم عربي ولا قعدتك بره نستك بلدك

سفيان ببتسامه جميله..: ” لا منستش

شوق بصدمه لنفسها..: ” احيه ده بيتكلم زينا

قاسم ببتسامه..: ” عامل ايه ياحبيبي طمني

سفيان بهدوء..: ” بخير انت كويس انا نزلت اطمن عليك وراجع تاني

قاسم ببتسامه ساخره..: ” لا كتر خيرك “ليصمت ويلاحظ هذه اللتي تنظر لهم بضيق ليبتسم علي تزمرها لينظر سفيان الي المكان اللذي ينظر له قاسم

قاسم بحنيه..:”  تعالي ياحبيبتي

شوق بنتباه..: ” ا اسيبكم تخلصو كلامكم

قاسم ببتسامه…: ” لا تعالي

اقتربت شوق من قاسم بتوتر لتقف بجانبه

قاسم لـ سفيان..: ” دي شوق بنتي وحبيبتي ومراتي

سفيان ببتسامه هادئه..: ” اتشرفت بيكي

ابتسمت شوق بمجامله له لتنظر لقاسم بستفهام

قاسم اتنهد بتعب وابتسم بهدوء..: ” سفيان يبقا اخويا ياشوق

شوق بغباء..: ” اخوك ازاي يعني

سفيان بستهزاء..: ” بلاسيلكي

“لتنظر له بشر من استهذائه بها ”

قاسم بضحك..: ” سفيان كان عايش بره مع ابوه وانا فضلت هنا

شوق بستفهام..: ”  ده اخوك ازاي مافيش شبه اصلاا

ضحك قاسم بصوته كله وبصلها..: ” يعني لازم نكون شبه بعض علشان تقتنعي انه اخويا

شوق بتفكير..: ” المفروض

سفيان ببتسامه سمجه..: ” المفروض عند المكوجي

شوق ببرود..: ” ده انت دمك خفيف اهو وبتهزر امال عمال ترطن بالنجليزي ليه من الصبح

سفيان ببرود..: ” شئ يخصني

قاسم بجديه..: ” خلاص ايه هتمسكو في بعض

نظر الاثنان لبعض بتحدي ليضحك قاسم علي تصرفاتهم الطفوليه….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

ابتسام بشر..: ” عملت ايه ياواد ياعامر

عامر ببتسامه خبيثه..: ” اديتله قرصة ودن كده يفتكرني بيها لحد منفز الي اتفقنا عليه

ابتسام بشر..: ” لو وصلت للقـ**ـتل اقـ**ـتله البت دي هنكسب من وراها كتير بعد مايمـ**ـوت

عامر بمكر..: ” تؤ لازم اقهره الاول قبل مقـ**ـتله “واكمل بداخله بشر” محدش هيلمسك غيري

ابتسام بضحكه صفرا..: ” في اسرع وقت يواد ياعامر عاوزين نقب علي وش الدنيا ده ابن ***** الي انا متجوزاه حتي مفكرش يديني قرشين من الي لهفهم من الراجل

عامر بسخريه..: ” اذا كان باع بنته هيديكي انتي حاجه

امتصت شفايفها بضيق لتردف بحصره…: ” راجل مالوش عاذه جته البلا

عامر بمكر..: ” اسمعي كلامي وانا هخليكي ملكة القصر الي هما قاعدين فيه ده

ابتسام بفرحه..: ” معاك ياخويا وانا هروح فين

عامر ببتسامه خبيثه…: ” ايوه فوقيلي كده واسمعي المُفيد

ابتسام بشر..: ” هاا قول….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

نزل علي السلم وهيا نزله وراه بهدوء

عاصي بصلها بضيق..: ” متنجزي هتقعدي سنه لحد متنزلي

روح نزلت لحد موصلت لأخر السلم ووقفت جمبه “بصلها وشورلها تمشي قدامه” سمعت كلامه ومشيت وهوا كان لسه هيتحرك وقف علي اسر صوت غليظ

الجد بسخريه..: ” متخدها قلمين احسن طلما انت مش محترم كبير البيت

عاصي بضيق..: ” ميخصكش مراتي وانا حر اعمل الي يعجبني

الجد بغضب..: ” انت ولد قليل الادب متنساش انا الي مجوزهالك واقدر اطلقها منك حالا

عاصي ببتسامه ساخره..: ” شايفني سوسن علشان تطلقها مني وحالا كمان

الجد ببرود…: ” شايفك مستهتر ومش قد المسؤوليه

عاصي ببرود شديد..: ” والله محدش قالك تجوزها لواحد مستهتر ومش قد المسؤوليه لا وكل يوم في حضن واحده

كانت تقف تستمع لكلماته السامه ودموعها تجري علي خديها مثل جريان مياه النهر

الجد بقرف..: ” هقول ايه ما انت تربية شوارع

عاصي ببتسامه خبيثه…: ” طب ابقي خلي بالك من تربية الشوارع ده اصله قريب هيدخل وفي ايديه مفجاءه هتعجبك اوي ياسليم بيه ” مسك ايديه ومشي من قدامه لحد مختفي من القصر….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

مروه ببتسامه…: ” انت اقنعته ازاي

منذر ببتسامه هادئه..: ” عادي طلبت منه ووافق

مروه بستغراب..: ” بالسهوله دي

منذر بجديه..: ” ايوه “واكمل بتغيير الموضوع ” هعرفك علي اصحابي وعاوزك تصاحبي البنات هتحبيهم وهتخدي علي الجو بسرعه متقلقيش

مروه ببتسامه..: ” حاضر بأذن الله

“كمل سواقه وسرح في وقت ما”

“فلاش باك”

…: ” هتدفع يعني

منذر بصله بقرف وطلع فلوس من جيبه ورماها في وشه وقال..: ” مروه هتخرج معايا مش هأخرها

ابو مروه بطمع..: ” ولا تأخرها ماهو كله بحسابه ولا ايه

منذر بجديه..: ” كلها يومين واجي اكتب عليها ومن بعديها مش عاوز اشوف وشك ولو سمعت انها عرفت حاجه عن الفلوس الي بتاخدها صدقني همحيك من علي وش الدنيا

ابو مروه بخوف..: ” اوامرك يابيه….

“نهاية الفلاش باك”

فاق من شروده وبصلها بهدوء ورجع بص قدامه وكمل سواقه…

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

قدام ڤيلا القاسم العربيتين وصلو في نفس الوقت نزل عاصي ومعاه روح ومنذر ومعاه مروه  ليقترب منذر من عاصي ببتسامه ويحتضنه حضن اخوي

عاصي ببتسامه…: ” انت ظابتها بقاا

منذر بضحك…: ” ياعم صدفه

عاصي مسك ايد روح وبصلهم ببتسامه..: ” دي روح مراتي

منذر بحمحمه..: ” اتشرفت بيكي يامدام روح وبص لمروه ببتسامه..: ” دي مروه خطبتي

عاصي بصدمه..: ” انت خطبت من وراياا اخس عليك

منذر بضحك..: ” ايه يابني كنت مراتي وانا معرفش

مروه سابتهم بيتكلمو وقربت من روح ببتسامه

مروه ببتسامه ودوده..: ” انا مروه

روح ببتسامه..: ” وانا روح

مروه بمرح..: ” فكي كده شكلنا هنبقا اصحاب

روح بضحكه جميله…: ” اكيد معنديش مشكله

فضلو يتكلمو مع بعض احد مبيتكلم عاصي ببتسامه..: ” طيب يلا ندخل ولا هنبات هنا سمعو كلامه ودخلو اتقدم منذر ورن جرس الباب “بعد وقت فتحت الخدامه ليدخل الجميع غرفة الجلوس” دخل عاصي ومنذر مع بعض ووراهم روح ومروه بيتكلمو لينتفض كل منهم علي صرخه عاصي الفرحه

عاصي بفرح..: ” سفياااااااان جري عاصي علي سفيان الي اتخض من هجوم عاصي عليه

سفيان بألم..: ” سفياااان بيفطسس يختاااااي الحقوووني

لم يكمل جملته ليهجم عليهم الاخر بفرح ( وطبعا ده منذر باشا لان صاحبنا مدشدش 😹 )

منذر بفرح..: ” سفياان والله زمااان

سفيان بنبره علي وشك البكاء وألم .: ” سفيان هيودع حسبي الله ونعم الوكيل بمووت ياشوية تيراااااان

قاسم بضحك شديد..: ” قومو من فوقه الواد هيمووووت

قام كل من عاصي ومنذر وبصله لينظر الاخر لهم بنظرات شر

سفياان بصريخ..:: ” ايييييه هتموتووني ياحرقكم

عاصي قعد واتكلم ببرود..: ” الله وحشتنا يجدع وكنا بنرحب بيك

منذر قعد جمب قاسم يطمن عليه ببتسامه..: ” عامل ايه دلوقتي

قاسم بحب لصحاب عمره..: ” انا كويس متقلقش

سفيان ببعض الألم..: ” انا الي مش كويس خالص

منذر ببرود..: ” مش مهم انت

سفياان بصدمه..: ” وه

ضحك قاسم علي تصرفاتهم وانتبه للي واقفين متابعين بصمت وبجانهم الخادمه ..: ” وصلي البنات عند الهانم فوق يانعمه

الخادمه..: ” امرك يابيه ” اتفضله “البنات طلعت معاها ليكملو هم حديثهم…

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” عزيزتي اشتقت لكي يافتاه

…: ” حقاً اذا لما لا تأتي سفيان اشتقت لك حقاً

سفيان ببتسامه…: ” دولي ايتها الفتاه الشقيه لقد كنت بجانبك يافتاه ولم اري منكي اهتماماً والان تشتاقين لي

دولي بتزمر..: ” انا هنا وحدي عزيزي اقسم انني يقتلني الملل من هذا البيت الكبير وانت هناك تقدي وقتاً ممتعاً رفقة اخيك

سفيان ببتسامه..: ” لما كل هذه المُبالغه يافتاه انا اتيً قريب تحلي بالصبر

دولي بضيق..: ” لما لا ائتي أليك انا

سفيان بضحكه عاليه..: ” لـاذلتي صغيره يافتاه ان امسكو بكي داخل المطار اقسم انني سوف اقول اني لا اعرف تلك القطه الصغيره

دولي بصُراخ..: ” انا لست صغيره ياهذا اكملتُ عامي السابع عشر اقسم انني سوف اقتُـ**ـلك ياريك

سُفيان ببرود..: ” اوووه قطتي الغاضبه كتُ امووت رُعبـاً يافتاه ياويلي

دولي ببرود قاتل..: ” يجب عليك الخوف ياهذا

اغلقت الخط ولم تنتظر رد منه لينظر لهاتفه ويبتسم ابتسامه شيطانيه ويقول..: ” لنا لقاء قِطتي….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

اجتمع الجميع علي سفره الطعام حوالين قاسم…  قعدت شوق علي يمينه وبجانبها سُفيان وعلي يساره عاصي وزوجته ومنذر ومروه

عاصي ببتسامه..: ” ناوي تستقر بقا ولا ايه ياعم سفيان

سفيان ببتسامه..: ” صراحه لا نزلت اطمن علي قاسم وراجع تاني

قاسم بنره ساخره.: ” فيك الخير

منذر بتلطيف الجو..: ” ليه يابني ده حتي البلد اتحسنت كتير وتقدر تفتح مشروع خاص فيك وتعيش حياتك

سُفيان بجديه..: ” انا عندي شريكاتي الخاصه هناك غير اني مقدرش ارجع واستقر حالياً

قاسم كمل اكله بهدوء..: ” هترجع امتي

سفيان بجديه..: ” لما اطمن عليك واعرف مين الي عمل فيك كده

قاسم بضحكه ساخره..: ” ده علي اساس اني مقدرش اخد حقي شايفني عاجز ولا ايه ياسفيان باشا هوا مين الكبير مش فاهم

شوق بحب..: ” قاسم اهدي علشان صحتك

سفيان بهدوء..:” مقُلتش كده واه انت الكبير بس انا مش همشي من هنا غير لما اعرف مين الي عمل فيك كده

عاصي بمزاح..: ” مكانوش 5 سنين يجدع الي بينكو قرفتوناا

منذر بجديه..: ” سفيان احنا مش ساكتين ده غير اننا مُتأكدين مين الي عمل كده بس مش هنرد عليه البلطجه ببلطجه

سفيان بنبره لا تتحمل النقاش..:” مين الي عمل كده

عاصي بجديه..:” بعدين ياسفيان

شوق بصت لقاسم بدموع…: ” ه هوا الي عمل كده

قاسم بحنيه..: ” متشغليش بالك انتي بحاجه وبعدين انا كويس اهو وهوا او غيره مش عاوزك تشغلي نفسك بالموضوع ده “واكمل بجديه” مروه انتي وروح خدو شوق واطلعو فوق عاوز اتكلم مع الشباب “سمعو كلامه وطلعو فوق ورجع بصلهم..:”  تعالو نكمل كلامنا في المكتب….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” الخطوه الجايه ايه

عامر ببتسامه خبيثه..: ” حاجه صغيره خالص

ابتسام بشر..: ” حاجه ايه

عامر بجنون..: ” هقـ**ـتله

ابتسام بشر..: ” ازاي

عامر بمكر..: ” اكل حاجه سممته مات قضاء وقدر

ابتسام بفرحه..: ” شوق تورس وانت تتجوزها ونقب علي وش الدنيا

عامر ببتسامه خبيثه..: ” تؤ تؤ مش بالسهوله دي لازم اقهره الاول قبل ماسمه “واكمل بمكر” لازم يشوفها وهيا في حضني

ابتسام بسخريه..: ” وده هيحصل ازاي

عامر بمكر..: ” سهله وهتشوفي قريب شوق وهيا في حضني مش بعيد يموت فيها غير انه لسه ملمسهاش لحد دلوقتي

ابتسام بستفهام..: ” وانت عرفت منين انه لسه ملمسهاش

عامر بخبث..: ” ليا عيون في كل مكان حتي عندهم في الڤيلا

ابتسام بضحكه خبيثه..: ” مطلعتش سهل يابن بطني  طلعلي

عامر بمكر..: ” اسمعي الي هقُلهولك ده كويس ويبقا يوريني هيعمل ايه….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

….: ” لا يوجد اسر له داخل ايطاليا سيدي لابد انه سافر خارج البلاد

…: ” سيد ريك يلعب معي إذاً ” اسمع ياهذا اريدك ان تعرف لي الي اين ذهب  ولما

…: ” امرك سيد جاك

جاك…: ” انصرف “واكمل بخبث” انتظر ريك سوف نتواجه قريباً عزيزي

تقاطعه فتاه تدخل من باب الغرفه ترتدي تنوره قصيره سوداء عليها تيشرت حملات بنفس اللون ببشره ناصعة البياض تقترب منه وتجلس اعلي فخذيه

جاك بنظرات متفحصه..: ” كيتي عزيزتي

كيتي بدلع..: ” اشتقتك جاك “لتميل علي شفتيه وتقبله ليتجاوب معاها ليحملها بين زراعيه ويتجه صوب السرير ليرضي غريزته…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

خلصو قعدتهم سوا وكل واحد خرج ومعاه حبيبته ليبقي قاسم وشوقه وسفيان ليستأذن سفيان يطلع يرتاح في غرفته

قاسم بصلها بحب..:”  تعالي ياحبيبتي

قربت منه بشوق لترتمي داخل احضانه..: ” وحشتني اووي

قاسم بحنيه..: ” اليوم كان طويل وممل علشان انتي بعيده عن حضني

شوق بحب..: ” اتفق معاك جدا

قاسم بغمزه..: ” طب ايه مش هنجيب قاسم صغير ولا ايه

شوق بكسوف..: ” قاسم بطل ألـت ادب

قاسم بضحكه عاليه..: ” ألت ادب ايه ده انا كده متربي انتي لسه شوفتي الت ادبي

شوق ضربته علي صدره بخفه..: ” قليل الادب

قاسم ضحك علي تصرفاتها وضمها لحضنه….

قاسم بخبث..: ” طب بوسه طيب

شوق بخجل..: ” نام ياقاسم  وبطل ألت ادب

قاسم بتذمر..: ” انتي لو شفتي ألت ادبي مش بعيد تطلبي الطلاق دي بوسه بريئه

شوق خبت وشها في صدره..: ” انا هنام

قاسم بضحك..: ” نامي ياحبيبتي “واكمل داخله” ليكي روقه ياشوقي

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

وصلو تحت المبني وفضلو واقفين مع بعض كان ساند علي عربيته وهيا واقفه قدامه تبصله بحب

منذر ببتسامه..: ” مش هتطلعي بقا ولا ايه

مروه ببتسامه..: ” انا مبسوطه كده

منذر بمكر..: ” الاول مكنتيش بطقيني دلوقتي مبسوطه وانتي واقفه معايا

مروه بتوتر..: ” ع عادي يعني وبعدين انت الي كنت قفل كده

منذر بضحك..: ” الاول كنت قفل ودلوقتي معاكي المفتاح يعني ولا ايه

مروه ببتسامه..: ” حاجه زي كده

منذر بحب..: ” تعرفي اني مكنتش بطيقك  بردو بس دلوقتي بحب اقضي معاكي  معظم وقتي

مروه بتوتر..: ” بجد و انت عامل ايه انهارده

منذر بضحك..: ” ده علي اساس اني مكنتش معاكي النهار كله “اتنهد وبصلها ” اعملي حسابك بعد بكره هنكتب الكتاب انشاء الله

مروه بصدمه..: ” بالسرعه دي

منذر بهدوء..: ” خير البر عاجله “واكمل بحنيه” وبعدين انتي شايفه كل واحد معاه مراته وبيروحو ويجو براحتهم وانا عاوزك جمبي

مروه بكسوف..: ” بأذن الله

قرب مسك ايديها بحنيه وبصلها..: ” لو عاوزه شويه وقت مش هضغط عليكي بالعكس انا عاوزك تكوني راضيه عن كل حاجه هتحصل قولتي ايه

مروه بحرج..: ” م موافقه

منذر بصلها ببتسامه وضم وشها بين ايديه وميل باس جبينها بحب..: ” علي بركه الله “بعد عنها خطوتين وبصلها..:”  يلا اطلعي الوقت اتأخر بكره هعدي عليكي نروح الشركه مع بعض

مروه ببتسامه..: ” حاضر  “اتحركت ودخلت من بوابه المبني وهوا فضل متابعها بعينيه لحد مختفت من قدامه فتح باب عربيته ركب واتحرك علي بيته….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

وصلو ودخله من الباب القصر كان هادي علي غير العاده طلعو غرفتهم من غير ولا كلمه واتحرك اخد بنطلون ودخل الحمام وقفل الباب وهيا فضلت متبعاه بحصره اتحركت للدولاب طلعت هدوم للنوم غيرت هدومها لمنامه مُريحه واتحركت قعدت علي السرير” بعد فتره طلع من الحمام وهوا بينشف شعره يرتدي بنطلون قطني بالون الاسود عاري الجزع العلوي رمي الفوطه علي الكرسي و قرب من السرير قعد عليه وبصلها

عاصي بهدوء..: ” تعالي

روح قربت منه بخوف.: ” نعم

عاصي بحده خفيفه…: ” مالك خايفه من ايه انا هكلك

روح هزت رأسها بـ لا “قرب من شفايفها يتحسسهم برغبه وبص في عينيها نيمها علي السرير واعتلاها يوزع قبلاته علي وجهها بنعومه

روح بخوف..:”  ع عاصي

عاصي..: ” امممم

روح برتجاف..: ” م مش عاوزه

عاصي وقف عن الي بيعمله وبعد عنها وبصلها بحده..: ” انتي مالك في ايه مش مظبوطه الايام دي ليه “قام من جمبها  اخد سجاره من علي الكوميدينه وولعها بغضب وبصلها وقال بصوت  غاضب..:”  قومي طلعيلي  هدووم

انتفضت علي صوته واتجهت صوب الدولاب طلعت هدوم وقربت منه شد الهدوم منها بعنف وبداء يغير هدومه

عاصي بحده..: ” بعدتيني عنك ياروح ومش اول مره بس انا هعديها بمزاجي “واكمل بخبث” متبقيش تروحي تعيطي لجدي لما تشوفيني في حضن واحده تانيه

روح بدموع..: ”  ع عاصي  انـ

عاصي بضيق..: ” ششششش مش عاوز اسمعلك نفس ” اخد الموبايل وساجيره ومفاتيح عربيته وسابها واقفه تبصله بصدمه ومشي من قدامها…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” اريِك ياعزيزي

اريك ببتسامه..: ” عزيزي ريك اين انت يارجل

ريك ببتسامه..: ” خارج البلاد يا اخي “واكمل بنبره خبيثه” كيف الحال اريك

اريِك بمكر..: ” انهم يشتاقون اليك يا اخي ان البلاد تنقلب رأساً علي عقب  لرؤيتك

ريك بنبره تشبه الجحيم..: ” اوووه لقد اشتقت لهم حقاً لنا لقاء عزيزي اريِك دعنا نأخذ هدنه قليلاً ليأتيهم الرد مفجاءه

اريِك بنبره سوداويه..: ” اشتقت لهذا يارجُل

ريك بمكر..: ” اقترب موعد الحفل ياعزيزي ” لنكمل غداً يا اخي

اريك بحب اخوي..: ” حسناً عزيزي القاك قريباً……

اغلق الخط لينظر للهاتف ويبتسم ابتسامه مختله ويضع الهاتف في جيب بنطاله……

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

..: ” النتيجه ظهرت قاااااااسم انا نجحت نجحتتتتت

دخلت الاوضه بفرحه وطلعت علي السرير وفضلت تتنطط وتغني..: ” نجحتتتت

قاسم بصدمه..: ” يابنت المجانين حد يصحي حد كده

شوق بفرحه..: ” نجحتتتت 97 ٪ هييييييييي “نزلت لمستواه بفرحه وحضنته

قاسم ببتسامه خبيثه..:”  يارب تنجحي كده علي طول

بعدت عن حضنه بحرج وجت تقوم شدها عليه قرب من شفايفها وباسها بحب

قاسم بحنيه..: ” الف مبروك ياحبيبتي ناويه علي ايه

شوق بكسوف..: ” ه ها

قاسم بضحك..: ” ناويه تدخلي ايه

شوق بفرحه..: ” طب بشري

قاسم ببتسامه حنونه..: ” بس كده وماله طب بشري علشان خاطر عيون ست شوق

شوق بحب..: ” ربنا يخليك ليا

قاسم بحنيه..: ” انا عندي كام شوق

اقترب منها بخبث وقال..: ” طب ايه

شوق بعدم فهم..: ” ايه

قاسم بمكر..: ” فين حلاوه النجاح

شوق ببراءه..: ” اجبلك جاتو

قاسم هز رأسه بخبث وكانت لسه هتتحرك مسكها..: ” رايحه فين

شوق ببراءه..: ” هجبلك جاتو

قاسم بمكر..: ” طب ما التورته كلها قدامي اهي

شوق بحرج..: ” ق قاسم عيب

قاسم بخبث..: ” تؤ تؤ ما انا هحلي ياعني هحلي النهارده ” اعتلاها بحركه سريعه منه وقرب من شفايقها بحب وباسها برقه

شوق بخوف..: ” ق قاسم

قاسم بحنيه..: ” بتثقي فيا ياشوق

شوق بحب..: ” اكتر من نفسي

قاسم بحنيه..: ” متاخفيش انا عمري مهأذيكي “اقترب مره اخري يوزع قبلاته علي وجهها وعنقها ليبداء بأذالت ملابسها بحنيه ويقول لها بعض الكلمات الحنونه بحب لكي لا تخاف ليصدر منها بعد وقت صرخه مكتومه لتسيل دموعها ليقترب من وجهها بنفاس لاهثه ويقبلها بحنان” عدي الوقت وكانت نامت علي صدره من الارهاق لينظر لها بحب ويجذبها اكثر داخله احضانه ويغمض عينيه ليغرق في النوم……..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” فهمتي هتعملي ايه

…: ” ايوه يابيه هحطله السم في اي مشروب

…: ” لو شوق حصلها حاجه هقـ**ـتلك  هيبقا اخر يوم في عمرك

البنت بخوف..: ” امرك يا عامر بيه

عامر بخبث..: ” الي قوليلي انتي عندك كام سنه ياحلوه

البنت بتوتر..: ” 20سنه

قرب ايديه يتحسس جسمها بمكر..: ”  طب تعالي عاوزك

البنت انتفضت بخوف وزقته..: ” انا وافقت اعمل كده علشان الفلوس لكن شرفي مش للبيع يابيه

عامر ببراءه مصطنعه..: ” فهمتيني غلط ده انا كنت هديكي فلوس تحت الحساب

البنت بقلق..: ” متديهاني هنا

عامر بخبث..: ” ادخلي معايا خديها انا لو دخلت مش هطلع تاني وانتي بقا استني لحد متخلصي مهمتك وابقي خدي فلوسك

البنت بخوف..: ” لا خلاص هاجي معاك اخد الفلوس

عامر ببتسامه ماكره..: ” تعالي ادخلي

البنت دخلت المكان وهوا دخل وراها وبصلها بمكر لف وشه قفل الباب بالمفتاح وحطه في جيبه ورجع بصلها وقرب منها

البنت برعشه..: ” انت قفلت الباب ليه هات الفلوس علشان امشي

عامر بسخريه..: ” ليه هوا دخول الحمام زي خروجه ” لم يعطي لها فرصع للرد عليه لينقض عليها لينزع ملابسها لتصرخ هيا بعلو صوتها لينقذها احد لكن لا يوجد “فضلت تصرخ وتحاول تبعده عنها مقدرتش ضربها عامر بالقلم ومسك دماغها  ورزعها في الارض لترتخي اعصابها وتستسلم للظلام” لينظر لها بشهوه ليهجم عليها لكي يأخذ منها اعز ماتملك….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

….: ” قطتي

دولي بدعاء الغضب منه..: ” لما اتصلت بي ياهذا

سفيان بخبث..: ” اشتقت لكي قطتي الصغيره

دولي…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” عزيزتي الصغيره

دولي بسخريه..: ” ما بك هل قام احد بضربك علي رأسك؟

سفيان بضحكه عاليه..: ” لما

دولي بضيق..: ” تقول قطتي وعزيزتي تقوم بتدليلي اليس هذا شيئاً غريباً  “واكملت بخبث ” ماذا تُريد

سفيان بمكر..: ” اوووه قطتي الذكيه

دولي بمكر قطه..: ” ماذا تُريد

سفيان بخبث..: ” استمعي لي جيداً “لتذهبي اليوم وتُريهم شراستك قطتي لا بئس في حدوث حفله صغيره ما رأيك

دولي بنبره مختله..:”  لك هذا عزيزي اشتقتُ لحفلاتك

سفيان بمكر..:”عزيزتي سوف يأتي معكي الظلام  لن تخطي هُناك وحدك

دولي بتذمر..: ” لما ياهذا الست كفيله بأعطأهم درساً

سفيان ببتسامه خبيثه..:” هذا ما عندي او سيذهب الظلام وحده

دولي بضيق..: ” لك هذا

سفيان ببتسامه..: ” حسناً قطتي الي اللقاء

اغلق الهاتف ليقفذ علي اقرب مقعد له اخد الللاب بتاعه وفتحه ليلتهي به…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

قاعد عاري الجزع العلوي يحتسي الخمر ليتوقف عن الشرب لسماعه جرس الباب “قام من مكانه وفتح الباب بص للي واقفه قدامه ببرود وسابها ودخل

عاصي ببرود..:”  ايه الي جابك هنا

روح بدموع..: ” هيا فين

عاصي ببتسامه خبيثه..: “تؤ تؤ جيتي متأخر بس الليله كانت حلوه

روح بغضب..:”  ليييه بتعمل فيا كده ليه

عاصي ببرود..: ” والله انتي متجوزاني وعارفه اني كده مضربتكيش علي ايدك

قربت منه بغضب لتدفعه بيديها بعنف..: ” انا الي استاااهل اني حبيت واحد زيك و

قاطعها بشفايفه ليقبلها بعنف “لتدفعه هي لكن بلا جدوه” حملها بين ياديه ليتجه صوب الغرفه اقترب من السرير وحطها عليه بحنيه واعتلاها ليقترب من خصتيها مره اخري بحنان  لينذع ملابسها ويقضي معها ليلته…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

قاعده علي الارض ضامه نفسها في زاويه من زوايا الغرفه تبكي بقهر ليفيق هوا بضيق علي اسر بكائها اتعدل علي السرير وبصلها بغضب

عامر بضيق..: ” ايه الزن الي علي الصبح ده

البنت بصتله بكُرهه وتفت عليه

عامر ببتسامه خبيثه..: ” تؤ تؤ تعرفي انا ممكن اكسر عضمك بس هغفرهالك عارفه ليه

بصتله بقرف ومردتش

عامر بضحكه عاليه..: ” علشان عجبتيني بصراحه “واكمل بغمزه “وناوي اكررها

البنت انكمشت وضمت نفسها بخوف..:” لو قربت مني هقـ**ـتلك

عامر بمكر..: ” كنتي عملتيها اول مره يقطه

البنت بدموع..: ” سبني في حالي اخدت الي انت عاوزه عاوز مني ايه تاني

عامر ببتسامه ماكره..: ” قُلتلك عجبتيني

البنت قامت من مكانها بضعف واتجهت للباب

عامر ببتسامه..: ” علي فين ياقمر انا لسه مخلصتش كلامي

وقفت مكانها وبصتله

عامر بمكر..: “تنفذي الي قولنا عليه وتديني خبر يلا اطلعي علشان محدش يلاحظ غيابك

بصتله بقرف وسابته وطلعت وهوا فضل متابعها ببتسامه خبيثه لحد مختفت عن عيونه….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

فتحت عيونها الفيروزيه بكسل لتنظر لهذا النائم بحب مدت اناملها الرقيقه تتحسس دقنه بحنيه” ليفتح عينيه البنيه لتتقابل مع فيروزتيها ليبتسم بحب ويجذبها داخل احضانه اكثر

قاسم بحب..: ” صباحيه مباركه ياقمر

شوق بكسوف..: ” الله يبارك فيك

قاسم بخبث..: “مالك ماسكه الملايه كده ليه

شوق بخجل..:”  بس بقا

قاسم بمكر..: ” سبيها انا شوفت كل حاجه علي فكره

ضربته علي صدره بغييظ ليتأوه وينظر لها بضحك..: ” ايه يقمر ده انا جوزك حبيبك

شوق بغيظ..: ” قليل الادب

قاسم ببتسامه خبيثه..: ” انتي لسه شوفتي قلت ادب ده الي حصل ده كان نبذه عن الي هعمله فيكي

شوق بخجل..: ” قااااسم قووم انا عاوزه ادخل الحمام

قاسم ببراءه مصطنعه..: ” طب متقومي انا مسكك

شوق بنبره علي وشك البكاء..: ” قوم بقا

قاسم ببتسامه ماكره قرب منها وشالها لتشهق هيا بخجل..: ” هناخد شاور سوااا ياشوقي

شوق خبت وشها في صدره بخجل “ليبتسم علي خجلها ويتجه للحمام……

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

كانو قاعدين منتظرين العريس بعد شويه الباب خبط قامت دلال من مكانها بضيق لتفتح الباب

دلال بسخريه..:”  اهلا اهلا نورتونا

منذر ذقها بأيديه ووقف مكانها وابتسم بتسليه..: ” ادخل ياقاسم ياحبيبي نورت عاش من شاافك

قاسم دخل وفي ايديه شوق بضحك..: ” حبيب قلبي ليك وحشه

منذر ببتسامه..: ” تعالي ياسفيان ياحبيبي عقبال مشوفك داخل بالحته بتعتك ادخل ادخل

ابتسم سفيان بتسليه..: ” انتم السابقون ونحن اللاحقوون يامنذر ياخوياا “ودخل وقف جمب اخوه

منذر بمرح..:”  سيدة اللواا والله مكاان ليها لزوووم ياجدع نورتنا ياعاصي باشا اتفضل

انتفض كل من ابو مروه ودلال ومتابعين بصمت

عاصي دخل وفي ايديه روح بغرور..: ” انت ابني يامنذر لو مجتلكش هروح لمين ياولد

بصو لبعض كلهم وانفجرو ضاحكين علي الي منذر بيعمله “اتقدم منذر ووقف قدام ابو مروه ببتسامه سمجه

منذر ببتسامه..:”  اقدملك عيلتي المتواضعه

ابو مروه بخوف..: ” اهلا وسهلا

منذر ببرود..: ” ونبي يا ياطنط انزااحي كده خلي الشباب تقعد وتاخد راحتها

نظرت له بغيظ شديد ووقفت في جمب “الكل قعد قاسم وبجانبه شوقه… وعاصي وبجانبه روح.. وسفيان ياحبت عيني قعد جمب منذر😹

منذر بجديه..:”  امال فين العروسه المأذون علي وصول

ابو مروه ..: ” ادخلي يادلال نادي مروه

دلال بسخريه..: ” عيني ياخويا “واكمل بداخلها” يابنت المحظوظه واد قمر شياكه ايه وجمال ايه تلاقيه علي قليه قد كده “دخلت لمروه لقتها قاعده تفرك في ايديه بتوتر

دلال بنبره ساخره..:”  يلا ياعروسه عريسك مستعجل يختي

مروه اتجهت مروه اليها ببرود..: ” عقبال عندك ياطنط وسابتها وخرجت

علي الجانب الاخر كان قاعد منتظرها بفارغ الصبر لحد مبيلمحها داخله عليهم بطلتها الهادئه بفستان ابيض ضيق من عند الصدر ونازل بوسع من عند الخصر وعامله ميكاب خفيف خالص اتجهت ناحيتهم وقعدت جمب ابوها ليسمعو خبط الباب

منذر بمساجه..: ” المأذون جه معلش ياطنط دلال لو مافيهاش اسائة ادب افتحيله

اتجهت دلال لتفتح الباب بمتغاض “ليدخل المأذون ببتسامه بشوشه

منذر ببتسامه..:”  اتفضل ياشيخنا

قعد المأذون بجانب منذر “لينهض سفيان ويقعد مكانه ابو مروه ليبداء عقد القران ليتجه الفتيان ويقفن بجانب مروه لتسعد مروه بوجودهم لينتهي عقد القران بكلمته الشهيره ♡بارك لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير ♡ (محدش يقلس علياا يولاد علشان مش عارفه الكلمه اذا كانت صح او غلط 😹😌) ليصدح صوت الزغاريط في الارجاء لتقترب الفتيات وتهنئ مروه ويقترب الشبان من منذر ويهنئوه  لينتهي اليوم بسعاده علي الجميع…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” لم يأتي الظلام ياهذا لما لا ارحل وحدي

سُفيان ببرود..: ” ان لم يأتي الظلام لن تخطي خطوه واحده خارج حدودك قِطتي

دولي بضيق..: ” لما انت لا تثق بي سفيان

سفيان بجديه..: ” لن اخاطر بكِ لما لا تفهمين

دولي بهدوء..: ” عزيزي لا تَخف انت تعرف قِطتك جيداً “واكملت بمرح” هل سبق وامسك بي احد

سفيان ببتسامه..: ” لا اعتقد هذا في بعض الاحيان يتفوق التلميذ علي اساتذته مثل مافعلتي انتِ

دولي بغرور..: ” اوووه سيد سفيان يمدح بي

في هذا الوقت يندفع احد ويُقاطعها مثل العاصفه “تقدم تحت نظراتها البارده ليجلس امامها ببرود ثَلج

“علي الجانب الاخر من المكالمه”

سفيان ببتسامه خبيثه..: ” هو أليس كذالك

دولي ببرود ساخر..: ” نعم لقد اتي الظلام المُتأخر

الظلام ببتسامه خبيثه…: ” انتظرتي كثيراً ولكن هذا يليق بي ياصغيره

سفيان ببرود..: ” لما لا نُركز علي موضوعنا الان وتتوقفُ عن شجراكم المستمر دائماً

الظلام ببراءه مصطنعه..: ” لم يصدر مني اي تصرف يزعج قطتك ياهذا

سفيان ببتسامه ماكره…: ” لن نتكلم الان ياعزيزي هيا انتطلقو حفله سعيده اعزائي……

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

في طلوع شمس يوماً جديد تسقط اشعة الشمس علي هذا النائم لتتطلع عليه بحب شديد “فتح عينيه بنُعاس لتتقابل مع عينيها البُنيه الجميله لترتسم ابتسامه جميله تُزين ثغره” اعتدل في نومته ليستند علي سريره وينظر لها بحب

عاصي ببتسامه…: ” تعالي يروحي

اقتربت منه ببتسامه جميله وجلست امامه..: ” نعم

مسك ايديها وباسها بحب..: ” عاوزك تعرفي اني عمري ماحبيت واحده غيرك حتي لما كنتي بتشوفيني مع حد كنت عاوزك تكرهيني لانك تستهلي حد نضيف عني “سكت شويه واكمل بمرح” بس الله يسامحه جدك جه وبوظلي كل حاجه عملتها ودي كانت احسن حاجه عملها معايا

روح بصتله بحب ودموع تملئ عينيها البُنيه…: ” عمري مابصيت لواحد غيرك لاني بحبك مع انك كنت كل ماتقبلني تحدف طووب مش كلام بس عمري مفكرت اميل لغيرك لان قلبي الي اختارك

عاصي قرب منها ببتسامه وجذبها داخل احضانه..: ” اوعدك عمري مهبُص لواحده غيرك من النهارده مافيش غير روح الي قاعده في قلب عاصي روح وبس

روح بحب..: ” وانا واثقه فيك ياعاصي

بعدها عن عضنه وبصلها بغمزه..: ” متيجي نحتفل بالمناسبه السعيده دي

روح بخجل..: ” بطل قلت ادب

عاصي ببتسامه خبيثه..: ” قلت ادب ايه انتي لسه شوفتي حاجه ” اعتلاها بخفه وقرب من شفايفها وباسها بحب لتتجاوب معه مع حب طفولتها الراجل الواحيد  الي دخل قلبها ” لتفيق علي نداء احد من الخاارج

….: ” ياروووح

انتفضت تحت ايدين عاصي بخفه…: ” ايوه ياجدو

زقت عاصي من عليها وطلعت تجري تشوف جدها لينظر لها الاخر بصدمه..: ” يابنت البوبي بقا تبعيني علشان جدك  ان معلمتك الادب ياروح الصبر حلو…….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

….: ” ايه رايك ياشووقي نطلع نغير جو في اي مكان

شوق ببتسامه..: ” الي يريحك ياحبيبي

قاسم بحب..: ” طب ايه رايك في لندن

شوق بفرحه..: ” بجد تعرف اني عمري مخرجت بره مصر

قاسم قرب منها وشدها لحضنه بحب..: ” طول ما انتي معايا هلففك الدنيا كلها

شوق بحب..: ” يديمك سند ليا طول العمر

قاسم ببتسامه…: ” انا عندي كام شوق يولاد قوليلي بقا ايه الورق المطلوب للكليه

شوق بتزمر…: ” لسه مش عارفه الكليه لسه منزلتش حاجه

قاسم بحنيه..: ” ادينا موجودين لحد مينزلو هنروح من بعض فين

بصتله بحنيه واتكلمت بكل حب…: ” لا احد يشتاق لك مثلي ولا احد بحاجتك اكثر مني ولا احد ينقبض قلبه خوفا عليك مثل قلبي فـ كُـن بخير لأجلي دُمت لي شيئا جميلاً لا ينتهي

قاسم قرب منها بحب وباسها…: ” بحبك ياشوق القاسم

شوق بحب..: ” بعشقك

قرب من شفايفها وباسها بحب وو”نسيبهم شويه مع بعض 😶😹

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” ها يستي حابه الفرح يكون امتي

مروه بحب..: ” الي يريحك

منذر ببتسامه حانونه..: ” انا لو عليا عاوزه في خلال الاسبوع ده

مروه بخجل..: ” خلاص و وانا موافقه

منذر بفرحه..: ” بجد

مروه بحب..: “بجد

منذر ببتسامه..:”  خلاص هكلم ابوكي بكره انشاء الله ونحدد علي يوم الخميس الجاي بأذن الله

مروه بحب..: ” علي خيرة الله

منذر ببتسامه..: ” انشاء الله البنات هيكونو معاكي هكلم قاسم وعاصي يبعتولك البنات بكره علشان تنزلي تشوفي ايه الي ناقصك

مروه ببتسامه..: ” حاضر بجد البنات دول دمهم خفيف جدا بس حاسه ان روح مطفيه كده هوا في مشاكل او حاجه بينها هيا وعاصي

اتنهد منذر وبصلها ببتسامه.: ” شويه مشاكل بنهم وهتتحل انشاء الله ادعيلهم الغبي ده مش حاسس بالنعمه الي في ايديه البت بتحبه بس هوا جبله مبيحسش بئف

مروه بنبره حزينه علي روح..: ” انشاء الله ربنا يهديهم ويصلح حال عاصي ده

منذر ببتسامه..: ” يارب

مروه ببتسامه..: ” شوق عسل اوي بجد حبيتها جدا وقاسم شكله بيحبها

منذر بضحك..: ” لا قاسم ده بقا واقع علي بوزه فضل يراقبها لحد مبقت بتاعته

مروه ببتسامه..: ” ربنا يسعدهم

منذر بحب..: ” ويسعدنا “واكمل بغمزه” ويخدك ويجيبك في حضني

مروه ببتسامه..: ” طب ايه يلا روحني اتأخرنا

منذر ببتسامه..: ” عيوني يقمر

ركبو العربيه واتحرك يوصلها…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

دخلت غرفة المكتب بتوتر وقالت..: ” ا القهوه ياقاسم بيه

قاسم بجديه..: ” حُطيها هنا واطلعي نادي شوق هانم

الخادمه بخوف..: ” امرك يابيه

طلعت من الغرفه وطلعت تنادي شوق “بعد شويه شوق نزلت علي السلم وراحت لأوضة المكتب خبطت بهدوء واستنت الرد

قاسم من الداخل..:”  تعالي ياحبيبتي

شوق دخلت ببتسامه مشرقه..: ” خير ياحبيبي في حاجه

قاسم بحب..: ” تعالي قربي “قربت منه وقعدت علي رجليه لينظر لها بعشق” وحشتيني

شوق بدلال..: ” لو كنت واحشتك كنت جيت لشوقك

قاسم بضحكه عاليه…: ” انتي عارفه اني منزلتش الشركه بقالي فتره وكنت براجع شوية اميلات علي اللاب ولا عوزانا نشحت

شوق بحب..: ” خلاص عفونا عنك

مد ايديه ياخد فنجان القهوه شوق اتحركت هزت ايديه القهوه وقعت عليها “اتنفضت بألم من علي رجليه

قاسم قرب منها بخوف..:”  شوق حبيبتي “نفض هدومها بخوف عليها ليصرخ بصوت عالي..”  انتي ياغبيه يلي بره

جت تجري من بره بزعر..: ” ا امرك يابيه

قاسم بحده..: ” روحي جيبي تلج وطلعي علي اوضتة النوم ونضفي مكان القهوه الي وقعت “قرب من شوق وشالها واتجه بيها لأعلي” لتنظر الخادمه بحسره علي الفنجان الي مرمي علي الارض قربت شالته من مكانه وطلعت……

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

….: ” الووو الموضوع باظ

عامر بعصبيه..: ” باظ ازاي ياغبيه ازاااي

البنت بخوف..: ” و والله انا حطتله في القهوه ب بس القهوه وقعت

عامر بنرفزه..: ” جربي تاني وتالت وراابع ومليووون لحد منخلص منه

البنت بتوتر..: ” تمام بس الفلوس

عامر بسخريه..: ” طلما محصلوش حاجه يبقا مافيش فلوس استبينا ياحلوه

البنت بضيق..: ” يعني ايه

عامر ببرود..: ” يعني مافيش فلوس يابطه

البنت بغضب..: ” بس انا محتاجه فلوس ويتديني فلوس يامش هنفز حاجه

عامر بسخريه..: ” مافيش فلوس وهتنفزي ياتقرائي الفاتحه علي سُمعتك

البنت بخوف..: ” مش فاهمه

عامر ببتسامه خبيثه..: ” يعني فيديو صغير كده يترفع ليكي وانتي في حضني واتفرجي بقا علي الي هيحصل

البنت بدموع..: ” لا ارجوك متعملش كده

عامر بخبث..: ” خلاص نفزي و

البنت بمقاطعه..: ” هنفز حاضر

عامر بمكر..: ” اتفقنا ” قفل الخط وابتسم بمكر

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” لقد كان اروع حفل علي الاطلاق ياعزيزي

سفيان ببتسامه..: ” قُمتي بالاستمتاع إذاً

دولي بنبره فرحه..: ” استمتعت كثيراً ياعزيزي

الظلام ببتسامه بارده..: ”  ياهذا ان لم تهداء هذه القطه اعدك ان اقتُـ**ـلها واتبرع بأعضاها

دولي بغيظ..: ” هيييي انت اعدك ان تكلمت هكذا مره اُخره سوف اتخلص منك ياوغد

سفيان ببرود..: ” بداء الشِجار إذاً

الظلام بغضب…: ” هييي يافتاه استكفيت من هذا الهراء

سفيان ببرود شديد..: ” اعدكم ان لم تصمتو سوف أتي لتخلص منكما معاً تبا لغبأكمااااا

الظلام ببرود..: ” إذاً ما الخُطوه التاليه “واكمل بغضب” ولكن بدون تلك الفتاه اللعينه

دولي بغيظ..: ” وغدًُ كبير

سفيان ببتسامه خبيثه..: ” لا تقلق ياعزيزي الخطوه التالية لك وحدك

الظلام ببتسامه بارده..: ” هكذا تبدو الحفلات يا اخي

دولي بغضب..: ” لما

سفيان ببرود..: ” دولي للخارج

خرجت بغضب جامح لتغلق الباب ورائها بهماجيه

سفيان ببتسامه ماكره..: ” استمع لي جيداً…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

قربت منه وقعدت جمبه بحب علشان تصحيه..: ” عاصي حبيبي اصحي

عاصي بنعاس..: ” سبيني شويه

روح بتزمر..: ” الاكل جاهز وكلهم مستنينك تحت

عاصي فتح عينيه بضيق وبصلها..: ” كنتي قوليلهم نايم تعبان

روح بحنيه..: ” عارفه انك مبتحبش تقعد تحت بس علشان خاطري

عاصي بزهق..: ” ما انتي عارفه الي فيها لو نزلت مش هطلع غير وانا عامل مشكله تحت

روح بتزمر..: ” علشان خاطري وبعدين مرضيتش اكل من غيرك وبصراحه انا جعانه اوي

عاصي بحب..: ” علشانك انتي بس واكمل بحنيه..: ” طلعيلي هدوم لحد ماخد حمام

روح بفرحه..: ” عيوني

قام دخل الحمام وهيا طلعتله هدوم مناسبه عباره عن ترنج بيتي “وبعد شويه نده عليها دخلتله الهدوم لبس وطله لقاها مستنياه ببتسامه جميله” قرب منها بحب وجذبها داخل احضانه

عاصي بحب..: ” تعرفي اني كنت مغفل

روح بحنيه..: ” ليه بتقول كده

عاصي بندم..: ” علشان كنت عاوز اضيعك من ايدي

ضمت وشه بين ايديها وباسته علي جبينه بحب…: ” متفكرش في الي فات انا دلوقتي معاك وليك لأخر نفس

ضمها لحضنه وباس راسها بحب كبير…: ” ربنا يخليكي ليا ياروح عاصي

روح بحب..: ” يلا ننزل بدل منسمعلنا كلمتين من جدو

عاصي بضحك..: ” يلا “مسك ايديها بحب واخدها وخرج من الغرفه…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…:”  حبيبي انا كويسه والله متقلقش

قاسم بخوف..: ” قومي اوديكي للدكتور

شوق بحب لخوفه عليها..: ” والله انا كويسه

قاسم مسك ايديها بحب..: ” متأكده

شوق بمرح..: ” متأكده لي كل الخوف ده مكانوش شويه قهوه علي فكره كانت بارده

قاسم بسخريه..: ” بارده اه والحرق الي  منور ده ايه

شوق بضحك..: ” انا بخير والحرق هيخف بسرعه متقلقش

قاسم بحب..: ” هخدك علي قد عقلك لكن لو تعبتي قوليلي

شوق بحب..: ” حاضر “واكملت بتغير الموضوع” ايه رايك نعزم صحابك والبنات علي العشا

قاسم ببتسامه..: ” شوق تؤمر وانا انفز

شوق بحب..: ” قوم يلاا كلمهم

قام قاسم يجيب تليفونه ويعزم اصحابه علي العشا وهيا فضلت متبعاه بعينيها بحب….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” حبيبتي قاسم كلمني وعزمنا علي العشا ايه رأيك

مروه بحب..: ” الي يعجبك

منذر ببتسامه..: ” خلاص جهزي نفسك علشان هنروح وبكره تبقي تتجمعي انتي والبنات اهو يكون عندك فرصه تقوللهم انتي

مروه ببتسامه..: ” عيوني

منذر بحب..: ” وحشتيني

مروه بخجل..: ” وانت كمان

منذر ببتسامه..: ” مكسوفه من ايه خلاص كلها ايام وتبقي معايا

مروه بحب..: ” بأذن الله

منذر بجديه..: ” قولي لبوكي اني هجيله بعد منرجع من عند قاسم علشان اتكلم معاه

مروه بطاعه..: ” حاضر

منذر ببتسامه..: ” يلا ياحبيبتي اسيبك انا دلوقتي عندي شغل هخلصه وارجع اكلمك

مروه ببتسامه..: ” حاضر مع السلامه

قفل الخط وراح يكمل شغله وهيا قامت تشوف الي وراها…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

في الليل كله اتجمع الشباب اعدت بره والبنات في المطبخ بيعملو العشا مع بعض وسط ضحك وهزار…….

•••••••♡

كانو جميعاهم يجلسون مع بعضهم بين مرح وضحك وهزار ومشاغبات عاصي

قاسم ببتسامه..: ” منذر باشا هيدخل القفص برجليه نهاية الاسبووع

عاصي بضحك..: ” كان بيقول لاااااا انا مش هتجوزز يستحيل واهوو وقع ومش قادر يستحمل لأخر الشهر

منذر بص لمروه بحب ورجع بصلهم وابتسم…: ” نصيييب يابني انت وهوا حد يقول للنصيب لا

قاسم ببتسامه خبيثه..: ” ألا قوليلي يامروه انتي حبيتي التلاجه ده ازاي

منذر بغييظ..: ” ملكش دعوه بمروه وخليك معايا “واكمل بمكر”طب وليه منسألش شوق حبت فيك ايه يابن** الناس المحترمه

قاسم ضحك بصوته كله وقال..:”  من ناحيت اتحب فـ انا اتحت “واكمل بغمزه وبصلها” ولا ايه

عاصي بص لروح ببتسامه..:”متيجي نروح شكلنا ملناش مكان هناا هيفضحو بعض وانا راجل بحب مراتي وماليش في الفضااايح

قاسم بضحك..: ” علي يدي حصل شيخ عااصي من البيت للجامع ومن الجامع للبيت

روح بسخريه مضحكه..: “وبيرجع قبل الساعه 9

ضحك الجميع علي كلام روح وعدي الوقت وهما بيتكلمو في مواضيع كتير ليذهب كل واحد منهم الي بيته في نهايه اليوم….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

في صباح يوم جديد داخل بيت مروه يجلس منذر بملل ينتظر اباهاا… ليدخل بعد فتره ويجلس امامه

منذر ببرود..:”  ايه هستناك سنه

ابو مروه ببتسامه سمجه..: ” معلش يابيه

منذر بجديه..: ” اخر الاسبوع هعمل الفرح وانا جاي اقولك مش باخد رأيك

ابو مروه بجشع..: ” كده الحساب هيتقل طلما مستعجل ولا ايه

منذر بقرف..: ” هديك الي انت عايزه بس لو عرفت انك خرجت كلمه كده ولا كده صدقني هنهيك يلا غور وناديلها تطلع

ابوها قام من قدامه ودخل يناديها”طلعت بعد شويه ببتسامه جميله وقربت وقعدت قدامه قرب منها ومسك ايديها بحب وبصلها

منذر ببتسامه..: ” خلاص حددنا معاد الفرح عاوزك تنزلي تجيبي كل حاجه نقصاكي وبعد مخلص شغل هخدك تشوفي المكان الي هنعيش فيه ولو في اي حاجه مش عجباكي تقدري تغيريها

مروه بحب..: ” انا هعيش معاك في اي مكان

منذر بحنيه..: ” ربنا يخليكي ليا ياحبيبتي ” كلمي البنات ينزلو معاكي

مروه ببتسامه..: ” اكيد هكلمهم وننزل سوا انا حبتهم اوي

منذر ببتسامه..: ” تمام هقوم انا بقا علشان عندي شغل وبالنسبه ليكي انتي في اجازه مفتوحه ياعروسه

مروه ببتسامه..: ” خلي بالك من نفسك

منذر بصلها بحب وباس رأسها وقام خرج من الباب….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: “حبيبي

شوق بحب..:”  اي ياروحي

قاسم بحنيه..: ” ب ح ب ك

شوق بحب..: ” ب م و ت ف ي ك

شدها لحضنه بحب وباس جبينها بحنيه

قاسم ببتسامه..: ” انتي هتنزلي مع مروه انتي وروح

شوق ببتسامه..: ” اكيد مش هنسبها لوحدها

قاسم بحب…: ” بنتي شطوره

شووق بحب..: ” بحبك

قاسم بمكر..: ” قوليلي بقا مش عاوزه بيبي صغير

شوق ببراءه..: ” عاوزه هحبوو جدا جدا

قاسم بخبث..: ” طب متيحي نجيب نونو

شوق بخجل..: ” بطل قلت ادب

قاسم بضحك..: ” قلت ادب ايه انتي ليه اخده فكره وحشه عني كده ده انا غرضي شرييييف

اعتلاها بخفه وقرب من جبينها وباسها بحب و…  (نسيبهم شويه مع بعضيهم😹😉)

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

..: ” عاصي حبيبي يلا ننزل علشان الفطار

عاصي بتذمر..: ” لا قوللهم يطلعو الفطار هنا

روح ببتسامه..: ” حاضر

قام عاصي دخل ياخد حمام وراحت روح كلمت الخدم يطلعو الفطار الاوضه وبعد شويه الباب خبط والفطار دخل كان عاصي طلع من الحمام

روح بحب..: ” يلا يروحي الفطار

عاصي قرب وقعد قدمها وابتسم وبداء ياكل ويأكلها لتنظر للأكل بدون نفس لتلعي نفسها وتقوم تجري علي الحمام لتستفرغ ليركض عاصي ورائها بخوف

عاصي بخوف..: ” مالك ياحبيبتي

روح بتعب..: ” مش عارفه معدتي وجعاني شويه

عاصي بقلق..: ” البسي حاجه عليكي لحد مطلب الدكتور

روح ببتسامه..: ” مافيش داعي انا كويسه

عاصي بجديه..: ” البسي لحد مكلمه يلا

مسك الفون وطلب الدكتور يجي وقرب منها يساعدها تلبس “بعد شويه الدكتور جه وطلع عند روح وعاصي معاه قرب الدكتور منها وبداء يعمل اللازم

عاصي بقلق..:”  خير يادكتور

الدكتور ببتسامه..: ” خير انشاء الله مالك قلقان كده

عاصي بخوف..: ” اكيد لازم اقلق

الدكتور ببتسامه..: ” مبروك المدام حامل

عاصي بفرحه..: ” بجد هبقا بابا

الدكتور بجديه..: ” مبروك

عاصي وصل الدكتور لحد باب القصر ورجع تاني عندها ببتسامه وفرحه كبيره قرب منها وقعد جمبها وباس جبينها بفرحه وشدها لحضنه

عاصي بفرحه..: ” مبروووك ياحبيبتي

روح بحب..: ” الله يبارك فيك ياعيوني

فضل حاضنها بحب وببصلها بفرحه…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” ماذا

سفيان ببتسامه..: ” قِطتي غاضبه

دولي ببرود..: ” تباً لك ياهذا لا اريد التحدث معك

سفيان ببتسامه..: ” اوووه عزيزتي الصغيره لم تشتاقي لي إذاً

دولي بنبره بارده..: ” لا

سفيان بمكر..: ” لكي هذا سأذهب وحدي إذاً

دولي بفضول..: ” ألي اين

سفيان بخبث..: ” لا يهم

دولي بغضب..: ” هيي إلي اين وألا

سفيان بمكر..: ” وإلا ماذا عزيزتي

دولي ببرود..: ” سأقـ**ـتلك

سفيان ببتسامه..: ” لي الشرف المووت علي يدك  عزيزتي

اغلقط الخط في وجهه في ببرود لينظر للهاتف ويبتسم…

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

دخل يتسحب زي الحراميه وعلي ثغره ابتسامه خبيثه ليدخل للمكان المحدد ويقترب من تلك النائمه ويقترب من وجههاا لتشعر بأحد بجانبها وتفتح عينيها ببطء

…..: ” بخخخخ انا جيييت

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” بخخخ انا جييت

قامت من مكانها بخضه وبصتله بزعر..: ” ا انت ب تعمل ايه هنا و ودخلت ازاي

قرب منها بخبث..: ” دخلت زي مدخلت انا قولت اجي اونسك بدل ما انتي قاعده لوحدك يقطه

البنت بخوف..: ” ا اخرج من هنا احسن حد يشوفك ونروح في داهيه

قرب ابهامه يتحسس شفايفها بمكر..: ” خايفه عليا

البنت زقته بقرف وبصتله بحده..: ” اطلع بره بدل مصووت واخلي الي ميشتري يتفرج عليك وخطتك تخلص قبل متبتدي

عامر ببتسامه خبيثه..: ” ايده ايده دي القطه بقيت بتخربش

البنت قربت عليه بغضب وعضته في ايديه..: ” وبعض كماان اطلع بره زي ماجيت

عامر بألم..: ” صدقيني انتي مش قدي انا افعصك تحت رجلي

البنت ببرود..: ” معدتش تفرق كتير يلا روح مطرح ماجيت

عامر بخبث..: ” خلاص نشوف  CD بتاعك

البنت بثقه ذائفه..: ” م متقدر تعمل حاجه علشان انا لسه منفزتش الي اتفقنا عليه

عامر بمكر..: ” تؤ تؤ انا اقدر اعمل اي حاجه في اي وقت “علشان كده معدتش قدامك غير بكره ياحلوه ياتعملي الي اتفقنا عليه يامع السلام انتي بقا

البنت بصتله بقرف وهوا بصلها بمكر وسابها وخرج من المكان الي جه منه وهيا فضلت قاعده في مكانها ودموعها نزله علي خديها بقهر…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

نزلو علي السلم ماسكين ايدين بعض بحب لحد موصلو اوضتة السفره والكل كان منتظرهم

عاصي ببتسامه..:”  السلام عليكم

الكل بستغراب..: ” وعليكم السلام

عاصي بصلها بحب وقال..: روح كانت عاوزه تقلوكم علي حاجه

روح بتوتر..: ” ا انا م مش عاوزه اقول حاجه

عاصي بتذمر..: ” قولي انتي عارفه اني مش هعرف اقول

روح بغضب طفولي..: ” اوووف ولا انا

…: ” خير يابني في ايه هتفضلو تتخانقو زي الاطفال خبر ايه قول

عاصي بتوتر..: ” ا اصل يعني

الجد بجديه..: ” في ايه هنفضل في اصل وما اصلش متقولو في ايه

عاصي ببرود..: ” محدش وجهلك كلام

روح بهدوء..: ” عاصي علشان خاطري مش عاوزه مشاكل

عاصي بصلها بهدوء ورجع بصلهم..: ” كنا عاوزين نقول ان روح حامل

….: ” لولولوولولولولولولولوولولي يا الف نهار ابيض

الكل قام وباركلهم بفرحة اول وريس في العيله

الجد ببتسامه..: ” مبروك يولاد

عاصي ببرود..: ” الله يبارك فيك

…: ” طب وانا مش هتجوز بعني ولا ايه

عاصي بضحك..: ” شد حيلك انت وخلص اخر سنه ليك وانا هجوزك

عُبيد بحزن مصطنع..: ” وهيجرا ايه لو جوزتوني دلوقتي اهو كانت تساعدني يجدع

الجد بحده..: ” عُبيد قلتلك خلص كليتك وانا اعملك الي انت عاوزه

عاصي ببتسامه سمجه..: ” ماشي كلامك ياعم عُبيد دور علي عروسه وانا هجوزهالك

عُبيد بفرحه..: ” ياعييييييش عااصي بااشاا مُنقظ الغلااابه

ابتسم عاصي ومسك ايد روح وقعدها علشان تاكل وقعد جمبها يأكلها بحب……

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

….: ” ا انا كنت عاوز اقولك اني راجع خلاص

قاسم بسخريه..: ” توصل بالسلامة

سُفيان بجديه..: ” هرجع تاني انا رايح بس علشان ليا حاجه مهمه هناك

قاسم بستغراب..: ” حاجه ايه

سُفيان ببتسامه..: ” هتعرف في الوقت المناسب

شوق ببرود مصطنع..: ” يلا في داهيه البيت هيهداا

سُفيان بسماجه..: ” راجعلك يا اختاااه متقلقيش بس راجع ومعايه مُفجأه

شوق بغييظ..: ” انشاء الله عنك مرجعت وانا مالي

قاسم بضحك..: ” خلاص طيب “طيارتك امتي يبني

سفيان ببتسامه..:”  انهارده الفجر

شوق ببتسامه..: ” يلاا المركب الي تودي

قاسم ببتسامه..: ” توصل بالسلامة ياحبيبي

شوق بغيظ..: ” توصل بالسلامة ياحبيبي نينينينينيني

سفيان ببتسامه خبيثه..: ” مالك في حاجه حاسك مضاايقه كده حاااسبي لتفرقعي

شوق كانت لسه هترد عليه شدها قاسم لحضنه وضحك..: ” اطلع انت ارتاح شويه علشان معاد طيارتك

سفيان ببتسامه..: ” ماشي كلامك

شوق بغييظ..: ” سكتني ليييه

قاسم بحب..: ” هتفضلي تنقري فيه كتير هوا ضرتك

شوق بتذمر..: ” اه هاا

قاسم بضحك…: ” يبنتي ده اخويا وانتي بنتي وحبيبتي ومراتي

شوق بحب..: ” امممم مااشي “واكملت بغيظ” احسن انه هيمشي كان عامل زحمه

شدها لحضنه اكتر بضحك وباس راسها.. “بطلي لاماضه يااوزعه” مردتش عليه وحضنته…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

…: ” يلا الف سلامه ده البيت هيزغرط وانتي ماشيه

مروه ببرود..: ” عقبال مينضف من وساختك ياعنيا

دلال بغييظ..: ” بت انتي اتلمي بدل ملمك عين امك واخليكي تروحيله متشرحه

مروه ببتسامه سمجه..: ” ولا انتي ولا عشرررره زيك

دلال بستفزاز..: ” مش عارفه يختي عاجبه فيكي ايه بلا وكسه

مروه ببرود..: ” بنت ناس يادلال مش و***** زيك محدش يعرفلها اصل ولا شكل ولا منظر

دلال ببتسامه..: ”  ده انا قمر مكنش ابوكي هيموت عليا ياعنيا لو ماليش شكل

مروه بضحك..: ” قمر بالستر ياحبيبتي

خرج ابو مروه من الاوضه بضييق وقال..: ” كل واحده تروح تشوف وراها ايه بدل ما انتو قاعدين تردحو قصاد بعض يلااا يامراا انتي وهياا

مروه بصتلهم بقرف ودخلت اوضتها ورزعت الباب في وشهم “ودلال قربت من جوزها بدلع وقالت..:”  تعالي ياحبيبي علشان ترتاح شويه “وشدته وراها ودخلت الاوضه التانيه……

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

قاسم ببتسامه..:” ايه الاخبار

منذر بجديه..: ” كله تمام مش هتنزل بقا ولا ايه ولا انت اخدت عليها

قاسم بضحك..: ” لا انشاء الله هنزل من بكره كفايه كده

منذر ببتسامه..: ” الشركه هتنور ياصاحبي

قاسم بحب اخوي..: ” منوره بيك ياحبيب اخوك لولاك مكنتش الشركه دي لسه موجوده في السوق

منذر ببتسامه..: ” اديك بتقول اخوك مافيش داعلي للكلام ده بقا

قاسم ببتسامه..: ” طيب لو في اي ايميلات ابعتهالي اخلصها وانا قاعد

منذر بجديه..: ” تمام “بقولك مروه هتنزل تجيب شويه حاجات وكنت عاوز شوق تنزل معاها وروح رايحه معاهم وهنبعت معاهم عربية الحرس

قاسم ببتسامه..:”  خلاص تمام طبما هينزلو هغير هدومي واجيلك علي الشركه

منذر ببتسامه..: ” تمام مستنيك سلام

منذر قفل الخط مع قاسم ورن علي مروه

…: ” ايه ياحبيبي

منذر بحب..: ” عامله ايه

مروه ببتسامه..: “الحمدلله ياروحي

منذر بحنيه..:”  هتنزلي انتي والبنات والحرس هيبقو وراكم عاوزك تجيبي كل الي نفسك فيه

مروه بحب..: ” حاضر

منذر ببتسامه..: ” هتنزلو امتي

مروه بحب..: ” س 4 كده هنتقابل

منذر ببتسامه..: ” خلاص تمام يلا هسيبك تجهزي نفسك انتي وانا هروح اشوف شغلي

مروه ببتسامه..: ” تمام ياحبيبي

قفلو الخط مع بعض وكل واحد راح يشوف الي وراه…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

بعد فتره البنات اتقابلو وركبو مع بعض واتجهو ناحية المول…

روح ببتسامه..: ” كنت عاوزه اقولكم علي حاجه

بصولها بهتمام واستنوها تتكلم

روح بفرحه..: ” انا حامل

شوق هجمت عليها بفرحه وحضنتها هيا ومروه

شوق ببتسامه..: ” مبرووك ياحبيبي

مروه بفرحه..: ” مبروك يقلبي ربنا يكملهالك علي خير

روح ببتسامه..: ” عقبالكم  يبنات

شوق بفرحه..: ” يلا يلا علشان انا عاوزه اجيب حاجه للبيبي

مشيو مع بعض بفرحه اذا كان علشان حمل روح او فرح مروه جابو حاجات كتير وكملو مع بعض اليوم بسعاده…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

في اخر اليوم بعد تعب كبير اتجمعو عند شوق

روح بتعب..: ” يالهههوي ده الحمدلله اني اتجوزت علي طول من غير التعب ده

شوق بضحك..: ” وانا كمان يا اختاااه

مروه ببتسامه..: ” بس ده ميمنعش اننا اتسليييناا

شوق ببتسامه..: ” حصل

روح بمرح..: ” يلا مكتوبلك تتعب يجميل ربنا يكملهالك علي خير ياحبيبتي

مروه بحب..: ” قلبي يارحرح عقبال منفرح بالبيبي

روح بفرحه..: ” يارب عقبااالكم

شوق ببتسامه..: ” انشاء الله “بييينا علي المطبخ نشوف حاجه ناكلها

قامت شوق من مكانها وسحبت مروه وروح علي المطبخ” طلعت روح قعدت علي الرخامه وفضلت تتفرج عليهم

شوق بتذمر..: ” انتي هتفضلي قاعده فوق

حطت ايديها علي بطنها ببتسامه وقالت..:”انا واحده حامل ومن حقي اقعد معملش حاجه

مروه بضحك..: ” طيب ياستي هنعمل احنا

مروه وشوق فضلو رايحين جايين في المطبخ يعملو اكل وعصييير علشان روح وقضو وقتهم في المطبخ مع بعض….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

داخل الشركه….

منذر بتعب..: ” والله الواحد جاع من كتر الشغل

قاسم ببتسامه..: ” ايه رأيكم نطلب من بره ولا نخلي البنات يحضرو الاكل ونطلع علي الڤيلا  ولا ايه رايك ياعاصي

عاصي كان بيلعب في الفون ومش مركز معاهم ليقترب منه منذر بخبث ويصفعه علي قفاااه

عاااصي بغضب..: ” ايييه ياززفت ي******

قاسم بضحك..: ” تستاهل بنكلمك ومبتردش بتعمل ايه

منذر بحزن مصطنع..: ” بيلعب من غيرنا ياقاااسم بداء السيزوون ومقلنااااش الواااااااطي

قاسم بصدمه مصطنعه…: ” اخس عليك بقا تيجي منك انت “ليبداء  الاخر بالغناااء بتأثر مصطنع”اتاري الي اتحكالي عليك مكانش كلام ده ولا حاجه

بصلهم عاصي بسخريه..:”  خلصت انت وهوا واييه الي انت بتغنيه ده كنتت معشمك بحاااجه وانا مش واخد بااالي

منذر بضحك..: ” لا بس الكوبليييه عجبني

قاسم ببتسامه..: ” طب هاااا قلتو ايه ياشباب

عاصي بتفكير..: ” نطلب احسن يمكن راجعين من بره تعباانين

منذر وافقه الرأي وقال..: ” اول مره تقول حاجه صح

قاسم بضحك..: ” طيب هتكلو ايييه ياوحوش

اعتدل عااصي بفرحه وبصله…: ” اكتب يابني ورايااا ومش عاوزين اي اكل لااااا من حضرمووت والي هيجيب الاكل يعدي يجيب التحليه

منذر بضحكه عااليه..: ” عاوز تدخل الاكل ده الشركه

قاسم بضحك..: ” والله كلامك ماهو ناازل الارض هااات يابني الرقم انشاء الله محد حوش

عاصي بفرحه..: ” اكتب يابني *******

…  يكتب ايه احيييه

منذر بصلهم بصدمه من الي بيعملو وقاسم رن علي المطعم وعاصي قاعد جمبه بيمليه الطلبات ببتسامه واسعه…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

قامت قفلت الباب عليها ورجعت تاني قعدت علي السرير تكمل كلام في التليفون

دلال بدلع…: ” ماقلتلك ياحماده اعملي الي انا عاوزاه وانا اوريك الي عمرك مشفته ياخوياا

ليأتيها صوت المدعو حماده بغلظه..: ” الموضوع محتاج شويه وقت ياست دلال مش سهل بردك

دلال بتغنج..: ” مافيش حاجه تصعب عليك ياراجل

حماده بشهوه..: ” الي تؤمري بيه بس هتجيلي امتي

دلال بدلع..: ” انت عاوزني اجيلك امتي ياحمودي

حماده بلهفه..: ” دلووقتي حالااً

اطلقت ضحكات عاليه بدلال..: ” يووه جتك ايه راجل مستعجل علي ايه

حماده بشهوه..: ” ومين ميستعجلش عليكي يافرس

دلال بدلع..: ” خلاص هستناك انهارده البيت هيبقا فاضي والراجل بايت في شغله

حماده بلهفه..: ” هواا وهتلقيني عندك

دلال بتغنج..: ” مستنيااااك ياحمااده ” قفلت الخط وابتسمت بشر

دلال ببتسامه خبيثه..: ” ان ماخليتك تروحيله متشوها مبقااش انا دلال يابنت حُسنيه

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

بنروح المطبخ نلاقي البنات لسه قاعدين لتشهق شوق شهقه عاااليه لينتفضن الاخريااات بفزع

روح بخضه…: ” ايده ايه في ايه

مروه بنبره علي وشك البكاء..: ” قطعتيلي الخلف وانا ملحقتش ادخل دنيااااا

شوق بحرج..: ” دي دي شهقة الملوووخيه والله

نزلت روح بشر من علي رخامة المطبخ انحنت لتلتقت نعل حذائها لتنظر لها الاخري بريبه

روح بشر..: ” شهقت الملوخيه شهقوو عليكي يابعيده وحياة امي ما انا سيباكي ياشوق الكلب

انطلقت روح وراء شوووق بنعل حذائها لترقض الاخري بخووف لتردف روح بشرر…: ”  عاوزه تموتيني انا وابني مخضوضييين يلي منك لله كشفت راسي ودعيت عليكي ياشوووق يابنت ام شووق

ليستمعو صوت مروووه وهي تلتقط بعض حبات الفراوله لتأكلها بتلذذ وحماااس…: ” اديها علي دماغهاااا

شوق وهيا علي وشك البكاء..: ” متسميعش كلامهااا تنستري دي حقنه

مروه ببراءه مصطنعه…: ” انا يبنتي لا إله إلا الله كل الي يعمل خير في الزمن ده بقا حقنه  ولا اكمني واحده مكسورت الجناااح

روح بسخريه…: ” مكسورت ايييه عين طنط اشحااال ماكنتي هتبلعي الوليه الغلبااانه في الموول

نظرت مروه لهم بضحكات عاليه لتتذكر ماحدث

♡فلاش باك ♡

مروه بشر..: ” سيبي يوليه قلتلك انا الي شفته الاول

المرءه بسخط…: ” وانا مالي انا الي مسكته الاول وانا الي هاخده

مروه بشرر..: ” خدوووكي علي نقااااله

روح بضحك..: ” خلاص يابنتي سبيهولها ونشوف غيرووو

مروه بنظرات مشتعله..: ” لااا والله ماحد واخده غيري

شوق للـ المرءه..: ” خلاص ياطنط سبيهولها معلش

المرءه بشر..: ” لاااا

مروه بنفعاال…: ” طب تعالي بقااا كلمتك بحترااام مش عاااجب لازم تطلعوو الوحش الي جوايااااا

♡نهايه الفلاش بااك♡

نظرو لبعضهم ونفجرو ضاحكين

شوق بضحك..: ” فظيعه وماسبتهااش غير لما اخدته

مروه وهيا تلتقط انفاسها من كثرة الضحك…: ” هماا الي بيطلعوووني عن شعووري وانا جوايااا ست مؤدبه

روح بضحك..: ” طب يلااا يامؤدبه علشان الاكل هيبرد

نادت شووق علي الخادمه علشان تساعدهم يجهزو السفره لتخرج الفتيات واحده تلو الاخري وهن يحملن الاطباق “لتقف الخادمه في منتصف المطبخ بعد مخلصت نقل الاطبقاق

الخادمه..:”  هيجي امتي ده خليني اخلص واغووور من هنا……

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

خارج مصر الحبيبه….. بتدخل سياره سوداء اللون من بوابه حديد كبيره لداخل حديقه واسعه تملئها المناظر الخلابه وعلي بعد قصر اقل ميقاال عنه قصر من قصور الجنه لتستقر السياره امام باب القصر ليهبط هوا بهيبه ليعتدل من ملابسه وينظر ببتسامه جميله لمن يقف لستقباااله

انطلقت صوب احضاااانه بشتيااااق باالغ ليحتضنهااا له اكثر بحنيه

دولي بفرحه…: ” اشتقت لك كثيرا سفيان

ابعدها قليلا عن احضانه لينظر داخل عينيها بحب ويضم وجهها بين يديه…: ” اشتقت لكي اكثر قِطتي الحبيبه

…: ” متي ينفض هذااا هل ارحل وأتي يوماً اخر

نظر لصاحب ذالك كلام بحب كبير ليتقدم منه ويحتضنه بشووق

الظلام ببتسامه…: ” اشتقت لي أليس كذاالك

سُفيان ببتسامه مماثله ليقترب ويهمس له بجانب اذنه.: ” بالتأكيد ياصغيري

نظر الاخر له بحب ليشتد من عناقه له ويهمس بصوت خفيض..: ” اشتقت لك

دولي بغيره..: ” هذا يكفي

ابتعد الظلام عن احضان سفيان لينظر لها ببرود وابتسامه مستفزه..: ” أراكي تستشيطي غضباً

همت للرد عليه ليُقاطعها سفيان…: ” هيا للداااخل

دخل الجميع القصر تحت نظرات دولي الحانقه ليبادلها الظلام نظرااات بااارده مستفزه

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

….: ” هااا نفزتي

…: ” لا لسه مرجعش من بره لحد دلوقتي

ليأتيها صوته الغاضب…: ” متنجزي بروحح امـ*ـك مش رحله هيا معاكي لبكره وألاا وحيات امي لتشووفي وش عمرك ماشفتيه غوووري

قفل الخط في وشها لتجهش هيا في بكااء عنييف……

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

دق باب البيت لتُسرع هيا بفتح الباب علي عجله من امرها فتحت الباب ليظهر لها رجل ذو ملامح حاده بعض الشئ

دلال بتوتر وهيا بتقفل الباب…: ” حد شافك

قرب منها ليلتقط قبله من خديها بمكر..: ” عيب عليكي ده انا حماده

دلال بدلع..: ” مالك ياراجل ماتُصبر شويه الله

حماده بشهوه..: ” طب ايه يلاا خير البر عاجله

قربت منه بمكر لتتلاعب بأزرار قميصه لينظر لها بخبث

دلال ببتسامه..: ” هتنفز الي اتفقنا عليه امتي ياحموودي

حماده بلهفه..: ” في اي وقت انتي تحبيه ياقلب حمودي بس تعالي بقا

دلال بخبث..: ” قبل الفرح تكون منفذ الي اتفقنا عليه عاوزاه ميعرفش ملامحها

حماده بلهفه..: ” عيني

دلال شدته وراها علي الاوضه بدلع..: ” تعاله ياحموودي

حماده بشهوه..: ” ايوه بقا دلعيني

دخلو الاوضه مع بعض ليفعلوماحرمه الله “نااااس قليلة الادب اسفووخس خسئتو😹 ”

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

رجعو علي الڤيلا وعاصي اخد روح ومشيو ومنذر اخد مروه يوصلها وقاسم قرب من شوق ببتسامه وباس رأسها بحنيه لتنظر هي له بحب سحبها معاه وقعدو علي اقرب ركنه واخدها في حضنه

قاسم ببتسامه…: ” عملتي ايه انهارده ياشوقي

شوق بحب..: ” ولا حاجه خرجنا مع مروه وجبنا كل حاجه نقصاها الحمدلله عملنا انجاز رجعنا حضرنا الاكل وفضلنا قاعدين لحد مجيتو

قرب من شفايفها بحب وباسها..: ” بس

شوق ببراءه..: ” جيت اشهق شهقة الملووخيه روح جريت ورايااا بالشبشب

قاسم بضحك…: ” تلاقيكي قطعتلهم الخلف

شوق ببتسامه جميله..: ” فداياا

قاسم بحنيه..: ” فداكي اي حاجه ياحبيبتي اعملي الي انتي عاوزاه وانا اصلح وراكي

شوق بحنيه..: ” ربنا يخليك ليا ياحبيبي

قرب منها بغمزه ومشاكسه..: ” ويخليكي ليااا

قام شالها بين ايديه وطلعو علي اوضتهم “نسيبهم مع بعض شويه بقااا🫣”

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

وقفت العربيه تحت المبني الي ساكنه فيه ليسرع هو في النزول قرب من باب العربيه وفتحهولها بحب

منذر ببتسامه..: ” اتفضلي يا اميرتي

مروه نزلت بحرج وكسوف ووقفت قدامه

منذر بحب..: ” خلاص يامروه كلها يومين بس يومين وتبقي جمبي

مروه ببتسامه..: ” هانت اهي

منذر بضحك..: ” اييه ياشيخه مافيش كلمه حلوه حتي

مروه بحرج..: ”  م مش بعرف اقول كلام حلو

منذر قرب منها بمشاكسه..: ” اعلمك يارورو انتي تؤمري بس

مروه بكسوف..: ” منذر احنا في الشارع

منذر بغمزه..: ” مراتي واعمل الي انا عاوزه في اي وقت واي مكان ياحلو انت ياحلو

مروه ببتسامه خجوله..: ” ط طب ابعد شويه ميصحش كده

منذر ببتسامه…: ” عيوني تدخلي بيتي بس وانا مش هبعد ابداً

مروه ببتسامه…: ” بأذن الله

منذر بحنيه..: ” عاوزك تطلعي ملكيش دعوه بحد ادخلي اوضتك واقفلي علي نفسك لو حد اتكلم متروديش وبالذات ام قردان الي فوق

مروه بضحك..: ” متخافش انا اعرف اوقفها عند حدها كويس

منذر بحب..: ” انا حبيبي شرس ياخواتي

مروه بخجل…: ” احمم

منذر ببتسامه..: ” خلاص طيب المهم اتمني تكوني جبتي كل الي نفسك فيه

مروه بفرحه..: ” جبت والبنات سعدوني كتير بجد انا حبيتهم جدا

قرب منها بغمزه…: ” وهما كمان بيحبوكي

مروه بخجل..: ” ط طب انا هطلع بقا

سند بضهره علي عربيته وبصلها بحب..: ” يلا ياحبيبتي اطلعي وخلي بالك من نفسك ورني عليا

مروه ببتسامه..: ” حاضر

مروه طلعت وهوا فضل مستني تحت المبني لحد مدخلت البيت ورنت عليه

منذر بشقاوه..: ” لحقت اوحشك

لف ركب مكان السواق واتحرك علي بيته وهوا بيكلمها…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

نايمه في حضنه براحه وبتتأمل ملامحه الرجوليه الجذابه ليجذبها داخل احضانه اكثر ويقبل وجنتها بحب

عاصي ببتسامه..: ” هاا يستي انبسطي انهارده

روح بحب..: ” جداا كان يوم حلو وحبيتهم اوي

عاصي بحنيه..: ” وابني عامل ايه

حطت ايديها علي بطنها بحب وبصتله…: ” كويس اوي وبيقولك انه بيحبك اوي اوي

عاصي ببتسامه..: ” وانا بحبه اوي اوي اوي

روح بصتله بحماس..: ” ممكن نروح للدكتور بكره نشوفه ياعااصي

عاصي بحنيه..: ” عيوني يقلب عاصي نروح منروحش ليه

روح بحنيه..: ” تعرف اني بحبك

عاصي بمشاكسه…: ”  ايده بجد مكنتش اعرف

روح ضربته بغيظ ليتأوه بوجع..: ” ايه بهزر ايديكي تقيله

عاصي ببتسامه..: ” قوليلي بقا هنعرف امتي ولد ولا بنت

روح ببتسامه..: ” لسه بدري انا لسه في التاني في الرابع انشاء الله

(والله ابغي نونو استيتش صغون العب بيه زي الناس الي هناك دي🥹🫶🏻)

عاصي شدها لحضنه بحنيه…: ” طب يلا ياحلوه علشان تنامي بكره هنروح للدكتور بدري

خبت نفسها في حضنه وضمته ليها ابتسم علي حركتها وحضنها ونام براحه…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

اليومين عدو بين ضحك ولعب وحب وكره البعض وجه اليوم المنتظر يوم فرح منذر ومرمر التجهزيات كانت علي وشك انها تخلص والبنات في اوضته مروه والشباب مع بعض بيجهزو منذر وطبعا كل ده في ڤيلا منذر

عند الشباب 🕺🏻

صوت الاغاني عاالي وبيغنو ويرقصو مع بعض بفرحه

عاصي كان ماسك طبله وبيطبل عليها فرحه وحمااس وبيغني مع الاغاني

منذر بضحك..: ” تحس عاصي فرحان اكتر مني

قاسم شاركه الضحك..: ” سيبه يفرح لو مفرحناش ليك هنفرح لمين ياحبيب

منذر كان واقف قدام المرايا بيجهز نفسه ببتسامه فرحه قرب منه قاسم ولف وشه ليه وبصله بحب اخوي ومد ايديه يعدله البدله وقرب منهم عاصي ببتسامه وهوا لسه بيغني بصلهم منذر بمتنان وحب

منذر بحب وابتسامه…: ” مش عارف من غيركم كنت هعمل ايه

عاصي بمشاكسه..: ” ولا حاجه كنت هتبقا صاايع درجه اولي 😉

قاسم بضحك..: ” الشيخ منذر طول عمره محترم ده هوا الي كان بيجري يلمنا من الكبريـ**ـهات يجدع

منذر بسخط…: ” غورو من وشي جتكو البلاا

لف يكمل تظبيط في بدلته وهما واقفين بيضحكو عليه….

عند البنات 💃🏼

….: “لولولولولولولولي

روح بفرحه..:”  ايييييوه ياشوووق يجاامده لازم تعلميني ازغرط

شوق ببتسامه..: ” عيوني ليكي يارحروحه

مروه ببتسامه..: ” هتفضلو قاعدين انا قربت اجهز يلا اجهزو

روح بغمزه😉..: ” مستعجل ياجميل

شوق بمشاكسه..: ” امال يبنتي ده الحته الجوانيه برضو

مروه بحرج..: ” انتو رخمين علي فكره

الميكب ارتيست كانت بتجهز مروه ببتسامه ومروه بتتبع تعليمتها وقربت تخلص وشوق وروح بدائو يجهزو هما كمان وسط الاغاني الي شغاله وعمله بهجه في المكان…..

بعد شويه الكل جهز ومنذر راح اخد مروه ونزلو ووراهم الكبليز الباقيين قاسم وشوق وعاصي وروح نزلو تحت كانت المعازيم كلهم وصلوو من قرايب ورجال اعمال واصحاب بداء جو الحفله يشتغل وكل الكابليز يرقصو اسلوو

منذر بحب..: ” اخيرااا انا فرحان اوي

مروه بحرج..: ” وانا كمان

منذر بحنيه…: ”  ربنا يقدرني واسعدك ياحبيبتي

منذر ضمها لقلبه وكملو رقص بحب متبادل بينهم

وبعد فتره من الرقص ورقص الشباب مع منذر ومروه مع البنات الفرح خلص ومنذر اخد مروه وطلعو علي الفندق علشان يقضو الهانيمون وكل واحد اخد مراته ورجع علي البيت…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

داخل ڤيلا قاسم كانو رجعو اخر الليل تعبانين وشوق طلعت تنام وقاسم دخل يقعد في المكتب وندهه علي الخادمه تعمله قهوه بعد شويه دق باب المكتب

قاسم بجديه..: ” ادخل

دخلت الخدامه بتوتر وحطت القهوه قدامه علي المكتب وجت تطلع وقفها صوته

قاسم بجديه ونبره مرعبه…: ” اوعي خيالك يصورلك اني مش عارف انتي بتعملي ايه هنا ولا الي بيحصل و ايه الي بيدور جوا بيتي “واكمل بسخريه”  وبالنسبه للي موجود في القهوه فـ دي حركه غبيه اوي منكم

بصتله الخدامه برعب ومنطقتش……….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

قامت من مكانها بغيظ ومسكت التليفون وطلبت رقم واستنت رد احدهم

…: ” انت منفذتش الي اتفقنا عليه لييه

حماده ببرود..: ” والله في حد دفع اكتر منك وبصراحه خساره البت دي

دلال بحقد..: ” يابن ال*** يواطي امال جتلي ليه طلما مش هتنفذ يكلب ياحقير

حماده بخبث..: ” مالك يادلال نفشه ريشك علينا ليه يختي اشحال مانتي مدوراهاا من ورا جوزك

دلال بغضب..: ” اسمع يابن الك** ياو** لو منفذتش الي اتفقنا علي وحيات امي لروح مراتك يازباااله وافضحك قدامها واقولها انت كنت باايت في حضن مين

حماده ببرود..: ” اعلي مافخيالك اركبيه ومن غير سلاام

قفل الخط في وشها لتنتفض علي صوت نداء زوجها من الخارج

…..: ” دلال انتي يامرا

دلال بتوتر…: ” ايوه ياخويا جاايه اهو…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

….: ” الووو ايوه محتاجه بس شويه وقت

….: ” شويه وقت ايه ياروح امك انتي في رحله متنجزي بروحح اهلك

الخادمه بتوتر..: ” ه هما سافرو فجأءه وانا ملحقتش اعمل حاجه

عامر بستغراب…: ” سافرو فين

الخادمه بقلق..: ” م معرفش مسمعتش حاجه

عامر بغضب..: ” وهيرجعو امتي

الخادمه بتوتر..: ” ا الي سمعته من الي معايا انهم هيرجعو ب بعد كام يوم

عامر بعصبيه..: ” غبيه مبتعرفيش تعملي حاجه غوووري

قفل الخط في وشها وهيا حطت التليفون علي المكتب وبصت للي واقف قدامها برعب

الخادمه بخوف ودموع..: ” و والله ياقاسم بيه غصب عني والله العظيم غصب عني ك كان بيهددني

قاسم ببرود..: ” براحه كده وتحكيلي كل حاجه من طقطق لسلامو عليكو والا وربي وما اعبد ماهخلي فيكي حته ساليمه سااامعه

هزت راسها بالموافقه برعب وبداءت تحكيلو كل حاجه من بدايه مقابلتها بعامر واتفاقه معاها واغتصابها لحد مجالها الڤيلا واهر مقابله بينهم

البنت بدموع…: ” والله العظيم انا عملت كده غصب عني علشان كنت محتاجه فلوس ب بس ه هوا اغتصبني ووصورني معاه وبيهددني

قاسم بشئ من اللين…: ” طيب هساعدك بس تنفذي كل الي هطلبه منك

هزت راسها بالموافقه وهوا بظاء يتكلم ويقولها هتعمل ايه وهتتصرف ازاي لما عامر يكلمها وهتقوله ايه……

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

في صباح يوم جديد صحيت من نومها بكسل وبداءت تتقلب علي السرير لتلمحه هو بجانبها ينظر لها بحب كبير

شوق بعيون ناعسه..: ” هيا الساعه كام دلوقتي

قرب منها ليزيح خصلات شعرها للوراء ويردف بحنيه..: ” الساعه 10 يروحي

قرب شوق منه وطبعت بوسه علي خدمه وضمته ليها ابتسم علي حركتها وضمها ليه اكتر

قاسم بحب..: ” صحي النوم يكسلانه علشان هنساافر

بصتله بستغراب..: ” علي فين

قاسم بمشاكسه..: ” تؤ تؤ مفجاءه

شوق بتذمر..: ” لا بقااا قولي رايحين فين علشان خاطري

قاسم بخبث..: ” مفجاءه يروحي لو قلتلك مش هتبقا مفجاءه ولا ايه يلا قومي خدي شاور وجهزي نفسك

قام من جمبها ببتسامه واتجه لتغيير ثيابه لتنظر هي في أثره بحنق

شووق بحنق..: ” اوووف

قامت من علي السرير ودخلت الحمام لتنعم بحمام دافئ ورزعت الباب وراها بغيظ ليضحك هو بصوت عالي علي تصرافتها الطفووليه…….

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

في مكان هادئ نوعاً ما قاعد بهدوء شديد يعبث في اللاب بتاعه لينظر للأخر بنظرات ذات معني

“ريك” بهدوء..: ” مش حابب تنزل مصر

نظر أليه “إريك” ببرود مُميت..: ” لا اظن

“ريك” بهدوء..: ” مش حابب تشوف اخوك

نظر الاخر له بحنق..: ” تكلمنا كثيرا ريك انت تعرف انني لا استطيع النزول

“ريك”ببرود..:”  بلي ولكنك لا تريد هذا

“أريك” بنظرات غاضبه…: ” لن ارحل ألا عندما اتخلص منهم جميعاً

اقترب منه الاخر وجلس بجانبه ونظر أليه بحنيه كبيره لا تدل علي انه الاصغر سناً…: ” أريك عزيزي لقد وعدتك مُسبقاً انني سأتخلص منهم جميعا ولكن أخيك لايعرف بوجودك حتي الان يحق له رؤيتك ياتؤمه العزيز

“أريك” بشوق ودموع تأبي النزول…: ” اشتقت أليه كثيرا ولكن ليس الان ريك ليس الان

نظر إليه الاخر بشفقه علي حالته تلك ليقترب منه ويحتضنه بحب اخوي ليتمسك به الاخر بقوه…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

في فندق كبيرر علي البحر وتحديدا داخل جناح العروسين 😉

طلع من الحمام بينشف شعره بهدوء ليقذفها بأهمال علي احدي المقاعد الموجوده لينظر لتلك النائمه بشغف ليقترب منها بخطواط بطيئه ويجلس بجانبها لتمتد يده يداعب انفها الصغير بحب

منذر بحنيه..: ” صحي النوم يكسلانه

فتحت عينيها بنزعاج لتنظر له بتيه…: ” انت مين

نظر لها بصدمه..: ” انت مين ايه يابنت الهبله

مروه بنعاس..: ” مش وقت احلام ده اسرح وسبني انام

منذر بصلها بقرف ..: ” اسرح وسبني  بتتت قووومي بدل مديكي شلوووت يرجعك بطن امك انتي متعرفنيش

لم تعطي لكلامه اي اهتمام وكمل نوم ليندفع هو نحوها بغيييظ ويدفعها بكلتي يداه ويسقطها ارضاً بسخط

مروه بألم..: ” اااه يامااا قطر عدي عليا

منذر بسخط..: ” ياماا شكلي اتخميت فيكي

مروه بنتبااه..: ” ايه ياشيخ منذر ايه يجدع عمرك متعاملت مع الجنس اللطيف خالص

نظر منذر حوله بسخريه..: ”  وهوا فين الجنس اللطيف ده يا اخت مروه

تشنج وجه مروه بسخط لتهب تقف بألم..: ” كلك نظر ياخوياا حسبي الله ونعم الوكيل يجدع كان مالي ومال الجواز انا “لتردف بنبره علي وشك البكاء” اااه يضهري يشبابك الي ضااع يامرمر

منذر بتشنج..: ” حابه تقولي حاجه تانيه يا اخت مروه

مروه بغمزه مشاكسه..: ” يصباااح الجمدان علي الي واخد قلبي ومش سائلان صبااحيه مباارك ياعريس يقمر انت

منذر بصدمه..: “مروه انتي سخنه ياحبيبتي وهوا مش المفروض العكس

مروه بمزاااح..:”  الطب اطوور

قام منذر من مكانه ليقترب منها بحذر لتنظر له بشك…: ” اييه انت هتقل ولا ايييه “انطلت لتهرول ناحيه الحمام وهوت ورائهااا…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡

” في عياده نسائيه”

عاصي كان قاعد بيقلب في تليفونه بملل مستني الدور لينظر للقابعه بجانبه بحب وهي تنظر للنساء الذي يظهر عليهم حملاهن في شهورهم الاخيره

روح بحماس..: ” انا فرحانه اوي

مسك ايديها بحب وباسها..: “وانا فرحان لفرحتك ياقلب عاصي…..

♡•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى