روايات رومانسية

رواية من اجل الميراث ولكن كاملة جميع الفصول بقلم حنين احمد

-اسد بغضب: انت مجنون ولا اي

-حسام بفزع: لي ي اسد انا بحبهاا

-اسد بضحك وفرحه: انا بسال انت مجنون عشانن لسه بتسال اكيد موافق يحسام انا مش هلاقي احسن منكك بس طبعاا بعد ما سلمي توافق

-حسام بغضب: يشيخ وقعت قلبي منكك لله مكنت قولت الجمله كلهاا علي بعض من الاول

-اسد بضحك: ايوة يبني لازم تتعذب شويه

-حسام: وسلمي اكيد هتوافق عشان لو موافقتش هخطفهاا ودور عليناا براحتك بقا

-اسد بضحك وغيظ: تخطف مين يلا انت مش واخد بالك انك بتتكلم علي اختي

-حسام: اه ايوة واخد بالي

-اسد بضحك: طيب يسيدي لو وافقت هنحدد معاد الفرح

-حسام بغضب: هتوافق يااه فرحي قرب اما اروح افرح اميي بقاا…. وخرج جري

“عند ملك وسلمي”

-ملك بخبث: بس اي الكسوف دة كله اول ما شوفتي حسام احم احم

-سلمي بكسوف: احم لا مفيش حاجه

-ملك بخبث: اه اساسا حسام دة رخم اووي اووي

-سلمي بغضب: متشتمهوش ي ملك

-ملك بضحك: اوبا بقاا علي الناااس الي بتغير…. اي دة اي دة هو بيجري كده لي يخرابي اسد ضربه ولا اي

-سلمي بفزع: هو بيجري كدهه لي صح احييه ليكون اسد ضربه بجد

-ملك بضحك: ههههههه يعيني

-سلمي بغضب طفولي: بس يبت

“في مكتب اسد”

-طق طق طق

-اسد: ادخل

-السكرتيرة باعجاب: الملفات الي حضرتك طلبتهاا جاهزه يباشا والايميل هنبعته للوافد الاسباني انشاء الله

-اسد بجمود: تمام هاتيلي الملفات ونادي الهانم من برة

-السكرتيرة باعجاب: قصدك سلمي هانم ولا الانسه الي معاهاا

-اسد بغضب: نادي علي سلمي هانم وملك هانم في توضيح تاني اتفضلي

-السكرتيرة بتوهان: هاا

-اسد بغضب: ها اي اتفضلي يلا ولا هتفضلي متنحالي كتير

-السكرتيرة باحراج: احم انا اسفه حاضر.. وخرجت

“عند ملك وسلمي”

-السكرتيرة بغيظ محاوله الهدوء: الباشا عايز حضرتكم يهوانم

-ملك بقرف: مالهاا دي

-سلمي بغيظ: مش عارفه يلا يملوكتي…. ودخلوا

“في مكتب اسد”

-اسد بحب وهمس: وحشتيني اووي

-السكرتيرة بغيظ وهي مقربه منه: احم احم الملفات يباشاا

-ملك بغضب طفولي: اوعي بس كدهه يحبيبتي….. وراحت قعدت علي رجله

-اسد بصدمه: احم احم

-السكرتيرة بشهقه: اي

-ملك بخبث وغيظ: اي يحبيبتي مراتو في حاجه لما اقعد علي رجله يكنش عندك مانع اتفضلي بقا عشان عايزة جوزي في موضوع ولا فيهاا حاجه دي كمان

-السكرتيرة: لا مفيش يهانم… وخرجت

-سلمي بضحك وهمس:ايواا بقاا علي الناااس الي بتغير

-ملك بحرج وهمس:عيب يبت احم احم

-اسد بخبث وضحكه جانبيه:حاسس انك غيرانه يملوكتي….لا وكمان شكلك حبيتي القعدة علي رجلي”وغمزلهاا”

-ملك ولسه بتقوم:احم لا انا انا بس…لا استنا هقولك انا اصل انا لو كنتي قعدت في حته تانياا كنت هتشيلني وتقعدني علي رجلك فقولت اريح بس ما تشيلني…وكملت بغيظ قدام السكرتيرة الي برة دي

-اسد بغضب وخبث لفهم غيرتهاا:اه اذا كان كدهه ماشي

-سلمي بكسوف:اومال حسام كان طالع بيجري لي

-ملك بضحك:اه صح كان طالع بيجري لي

-اسد بخبث:دة مجنون قال اي طالب ايد سلمي مفكر ان سلمي هتوافق عليه انا قولتله انك اكيد مش هتوافقي خالص

-ملك بغضب طفولي:لي كدهه بس

-سلمي بحزن:احم احم الي تشوفوا

-اسد بضحك:نقول الفرح الاسبوع الجاي

-سلمي بفرح:احلي اسد دة ولا اي

-ملك وهي بتحضن سلمي:مبروك يحبيبتي هتبقي احلي عروسهه

-سلمي بفرح:يروحي تسلميلي يارب…..اروح بقاا انا عشانن احضر لفرحي

-ملك برتباك وهمس:هقعد معاه لوحدي دة احم احم

-اسد بضحك:بتقولي حاجه يحبيبتي

-سلمي بحب:امشي انا بقاا…وخرجت

-ملك برتباك:احم اهلا

-اسد وهو بيقرب:وسهلا ال قوليلي يملوكتي

-ملك برتباك:احم نعم

-اسد وهو بيقرب اكتر:حلو الشركهه عجبتك

-ملك برتباك:احم اه جميله احم ابيه لو سمحت ابعد

-اسد وهو علي وضعه:انتي قلب ابيه من جووة انتي جننتي ابيه

-ملك برتباك اكبر:احم ابيه لو سمحت مينفعش كدهه…وقاطعهاا اسد وهو يق*بلهاا

-ملك بفزع:ابيه لو سمحت مينفعش كدهه

-اسد بضحك:خلاص خلاص مالك احمريتي كدهه لي يبت ارحميني بتحلوي اكتر

-ملك وهي بتبعد:احم احم خلاص ي ابيه لو سمحت

-اسد بحب:حاضر يقلب ابيه…ها عايزة تاكلي اي بقاا عشان مينفعش كل دة من غير اكل

-ملك بتفكير:اممم نادي علي البتاعه الي برة دي علي بال ما افكر

-اسد بضحك:امرك يهانم…..ورن الجرس

-طق طق طق

-اسد:ادخل

-السكرتيرة بغيظ محاوله الهدوء:ها ي باشا

-اسد بحب:تاكلي اي يملوكتي

-ملك بتفكير وقررت تغيظهاا:احم بص ي اسمك اي هي اسمها اي ي قرة عيني

-اسد بضحك مكتوم:اسمها ايه

-ملك بخبث:اسمعي ي ايه انتي تجبيلي بيتزا كبيرة وكريب كبير بردو مشكل جبن هاا اوعي تنسي وواحد شاورماا فراخ فراخ مش لحمه فاهمه اه وشويه مقبلات كدهه واوعي اوعي تنسي البيبسي لو نسيتي البيبسي مش واكله اه صح هاتيهاا 2 لتر هاا

-اسد بضحك مكتوم:هاتيلهاا كل الي قالتلك عليه واوعي تنسي البيبسي

-السكرتيرة بغيظ:حاضر يباشاا حاجه تانيه يهانم

-ملك ببتسامه خبيثه:لا يحبيبتي تسلميلي هتعبك معايا بس قرة عيني ميقدرش يسيبني جعانه

-السكرتيرة بغيظ:لا ولا يهمك يهانم….وخرجت وهي هطق

-اسد بضحك وحب:يقلب قرة عينك انتي

-ملك بهمس لنفسهاا:اه دة مصدق بقاا انا مني لله ربنا يخدني الساحل عشان ترتاحوا….وكملت بصوت عالي احم احم لا اصل اصل

-اسد بضحك:خلاص خلاص اقعدي وشويه والاكل يجي

-ملك برتباك وفرحه طفوليه:اوكي….وطلعت قعدت علي مكتبه

-اسد بضحك:حلوة القعدة هناا

-ملك بفرحه وهي بتهز رجليهاا:اه حلو يلا اشتغل انت بقاا

-اسد بضحك:اوامرك يهانم

-طق طق طق

-ملك:ادخل

-اسد بضحك:والله

-ملك بضحك:اه وربناا

-السكرتيرة:اتفضلي يهانم كل الي طلبتيه اهو…..بقلم حنين احمد

-ملك بتحذير:اوعي تكوني نسيتي البيبسي

-السكرتيرة ببتسامه مصطنعه:لا يهانم اهي

-اسد بجمود:تمام اتفضلي انتي

-السكرتيرة باعجاب وتوهان:هاا

-ملك بغضب:هاا اي اتفضلي يلا

-السكرتيرة:تمام بهانم…وخرجت

-ملك ببتسامه:يلا تعالي كل معايا بقاا منا عملت حسابك

-اسد بفرحه:يلا بيناا…..وبدوا الاكل

-ملك بضحك:عجبك الاكل انا الي عملاه مش جايبينه من برة خالص خالص

-اسد بضحك حتي بانت غمازاته:تسلم ايدك يملوكتي

-ملك ببتسامه:احم احم بالهناا

“في مكان تاني”عند امجد الاسيوطي تحديداا

-امجد:بتقول اي فرح سلمي علي مين

-الحارس:علي حسام حميد صاحب اسد المنشاوي

-امجد بغضب:تمام اقفل انت…وقفل

-يارا:في اي ي امجد

-امجد بغضب:سلمي هتتجوز صاحب اسد

-يارا بخبث:سابتك ونسيت حبهاا ليك معلش يحبيبي

-امجد بغضب:انا هخليهم يفرحوا بقاا

-يارا:هتعمل اي

-امجد بغضب:اسمعي****اي رايك

-يارا:يخربيت دماغك دي ضربه قاضيه

-امجد بخبث:عيب عليكي

-يارا:يعيني ميعرفوش اي مستنيهم

-امجد بخبث:عشان يعرفوا وقعوا مع مين

-يارا بخبث:طبعاا يحبيبي وانا حبيتك من فراغ…..بقلم حنين أحمد

-امجد بنفس الخبث:حبيبتي ي يويو وشدها من اديهاا…وراحوا فيما حرمه الله

“عند سلمي”

-سلمي بفرحه:جدو حسام طلب ايدي

-سليمان ببتسامه:حبيبتي انا عارف من زمان انه بيحبك وبعدين هو كلمني وقالي ان فرحكم اتحدد ربنا يتتملك علي خير يحبيبتي

-هبه بفرحه:مبروك يحبيبتي

-سلمي ببتسامه:الله يبارك فيكم يارب هطلع اوضتي بقاا ورايا تجهيزات كتير

-سليمان:ماشي يحبيبتي اطلعي

-سلمي:ماشي يجدو….وطلعت

-ماياا:اي مالكم فرحانين كدهه لي

-هبه:فرح سلمي وحسام الاسبوع الجاي

-مايا بغل:بجد مبروك ربنا يتمم بخير

-سليمان:يارب وعقبالك يحبيبت جدو

-مايا:حبيبي يجدو….هطلع انا ارتاح

-هبه:ماشي يحبيبتي

-مايا ببتسامه:ماشي يمامي…..وطلعت

“في جناح سلمي”

-تن تن تن

-سلمي بفرحه:الو يقرة عيني

-حسام بضحك:قلبو من جوة كنت عارف انك هتوافقي يبنتي انا عريس مترفضش

-سلمي بتحدي:خد بالك بقاا عشان انا ممكن اقول لاسد اني مش عايزة اتجوزك

-حسام بضحك:ممكن

-سلمي بحب وضحك:وخد بالك بردو اني مقدرش اعمل كدهه عشان انت قرة عيني

-حسام بضحك:يختي بنوتي حلوة…يااه يسلمي لو تعرفي قد اي اتمني انك تكوني لياا وكنت بموت من فكرة انك بتحبي الكلب دة

-سلمي بحبب:خلاص ادينا مع بعض….والي اسمه امجد دة غار من حياتناا ال صح سمعت انه هرب

-حسام بغيظ:اه الكلب بس بندور عليه وهنلاقيه انشاء الله

-سلمي:ماشي هقفل انا بقاا عشان عندي تجهزات لفرحي مش فاضيه لحد……بقلم حنين أحمد

-حسام بضحك:والنبي

-سلمي بضحك:اه والله اقفل بقاا بدل ما اقفل في وشكك زي معملت انت الصبح يشرير

-حسام بضحك:منا قولت قبل ما تقولي اي حاجه

-سلمي بحب:ماشي هقفل انا بقاا…باي

-حسام بحب:باي…وقفل

“عند ملك واسد”

-اسد بحب:ملوكه حبيبتي…ملك انتي نمتي

-ملك بنوم:سبيني يماما بقاا

-اسد بضحك وهو بيشلهاا:خليني انا كل شويه اشيل الهانم….وخرج من المكتب

-السكرتيرة بصدمه:دة شايلهاا احييه

-الموظفه رقم1:دة اسد المنشاوي بجد

-اسد بغضب:مالكم متنحين كدهه ليه كملو شغل

-كلهم:اسفين يباشاا

-اسد:تمام….وخرج علي العربيه

“في قصر المنشاوي”

-سليمان:اي يبني مالهاا شايلها كدهه لي

-اسد ببتسامه:نايمه….هطلعها فوق وهنام انا كمان

-سليمان:ماشي يحبيبي

-اسد:ماشي يجدو….وطلع

“في جناح اسد وملك”

-اسد اخد ملك في حضنه ونام

“طلع الصبح”

-ملك بنعاس:احم احم

-اسد ببتسامه:صباح الخير يملوكتي

-ملك بفزع وصريخ:اعاااا انا جيت هنا ازاي اي دة اي دة الصبح طلع امتي احنا كنا بليل اي دة اي دة انا اي الي دخلني الجناح انا كنت في الشركهه اعاااااا يماما انت خطفتني ولا اي

-اسد بضحك: انا شيلتك وجيبتك هناا اهدي بقاا

-ملك بهمس: اه يقليل الادب

-اسد بخبث: بتقولي حاجه يملوكتي

-ملك بغضب: محصلش…….بقلم حنين أحمد

-طق طق طق

-اسد: مين

-سلمي بضحك: ناديلي البت مراتك دي انا واحدة فرحي كمان كام يوم وعايزة تجهيزات

-ملك بضحك: تعالي يحبيبتي…. هغير هدومي وننزل نشوف فستان الفرح

-اسد: ههههههه انتم بتهزروا انهارده هتبقا عندكم اكبر مديرة اتليه في البلد وتختاروا الي انتم عيزينه

-ملك بغضب طفولي:يووة ماشي

-سلمي بضحك:ماشي

وعدت الايام بين تجهيزات الفرح وتقرب اسد من ملك اكتر وحقد امجد ويارا بيزيد مع الوقت

“يوم الفرح”عند سلمي تحديدا

-ملك بفرحه:قومي يسوسو بقاا في عروسه تنام لحد دلوقتي الميكب ارتست تحت من بدري

-سلمي بنعاس:احم يووة عليكي يملك انام شويه طيب….وقامت بفزع اي دة انهارده فرحي لوووووولوي

-ملك بضحك:يلا ي مجنونه….هروح انا اصحي ابيه

-سلمي بغمزة:ايوة بقاا

-ملك بكسوف وضحك:بس يسلمي يوم فرحك مش عايزة اضربك…وخرجت

-تن تن تن

-سلمي بفرحه:قرة عيني وحشتني

-حسام بجب:يقلب قرة عينك انتي يلا يبت قومي اخر يوم هتقعدي في بيتكم كلها كام ساعه وتنامي في بيتي

-سلمي بحب:حبيبي يخليك ليا يارب

-حسام بحب:ويخليكي ليا يحبيبتي هقفل بقاا عشان ورايا حاجات كتير

-سلمي:ماشي يحبيبي…وقفلت

“في جناح اسد وملك”

-ملك بمشاكسه:قوم بقاا ي ابيه كل دة نوم بقالي ساعه بصحيك……بقلم حنين أحمد

-اسد شدهاا ونيمها جمبه:يقلب ابيه انا صاحي من بدري بس بحب اسمع صوتك

-ملك بكسوف:ابيه لو سمحت سبني وكملت بغضب طفولي….انا غلطانه اني جيت اصحيك

-اسد سابها بضحك:خلاص اهو

-ملك برتباك:يلا قوم بقا….وخرجت جري

“في مكان تاني”عند امجد الاسيوطي تحديدا

-امجد بغيظ:تمام الخطه تتنفذ انهارده….اسد المنشاوي لازم يموت انهارده

-المجهول:زي ما قولت هيحصل يباشاا

-امجد:تمام تخلص المطلوب تاخد فلوسك

-المجهول:ماشي يباشا….وقفل

-يارا بخبث:اخيرا هنخلص منه

-امجد بضحكه خبيثه:ياااه وساعتها مراته هتبقا بتاعت

-يارا بغيظ:وانا

-امجد بخبث:انتي روح قلبي مقدرش استغني عنك بس دي قولتلك نقضي معاها كام ليله ونرجعلك يجميل

-يارا بضحك:ماشي يحبيبي……بقلم حنين احمد

“في قصر المنشاوي”في جناح هبه وماياا تحديدا

-مايا:ها يمامي الفستان دة ولا دة احلي

-هبه:والله الازرق تحفهه يحبيبتي

-مايا:يعني هبقاا احلي من البنت الي اسمهاا ملك دي

-هبه:لا قصدي اه يحبيبتي اكيد

-مايا:ماشي يمامي…وراحت تجهز

-عند ملك وسلميـــــــــــــــــــــــ

-ملك بحزن:يسلمي كل فستان اخوكي يقولي عليه لا البس اي يعني شوال

-سلمي:معلش يحبيبتي….وكملت بخبث روحي بس الجناح بتاعك هاتيلي الفستان بتاعي من هناك

-ملك بغضب طفولي:حاضر يحبيبتي…وخرجت

“في جناح ملك”

-ملك لنفسها:فين الفستان…..اي دة واو اي الجمال دة مكتوب فيه كارت كمان فتحت الكارت وشافت مكتوب”اول ما شوفته متخيلتش واحدة غيرك تلبسه يملوكتي هتبقي زي الاميرات فيه….ابيه اسد”

-ملك بفرحه:واو اي دة….وخدته وخرجت بيه…….بقلم حنين احمد

-عند سلمي ـــــــــــــــــــ

-ملك بفرحه:بصي اسد جابه

-سلمي بحب:هتبقي قمر فيه يحبيبتي

-ملك بفرحه ممزوجه بحب:حبيبتي يسلمي انا بحبك اووي

-سلمي بدموع:وانا كمان والله كان نفسي يبقاا عندي اخت بس ربنا عوضني بيكي

-ملك بدموع:حبيبتي قلب اختكك والله….وبعدين بس بقاا الميكب هيبوظ

-سلمي بضحك:اذا كان كدهه ماشي

“في المساء”عند سلمي تحديدا

-ملك بحب:قمر يحبيبتي مشاء الله ربنا يزيدك جمال علي جمالك

-سلمي بفرحه وحب:حبيبت قلبي تسلميلي اي الجمال دة بس بت انتي طبيعيه

-ملك بضحك:قولنا بلاستك يلا بقاا العريس مستني تحت

-سلمي بضحك:يلا يروحي ونزلوا”الفرح في اكبر فندق في البلد”

“في الصالون”

-مايا بدلع:مقولتليش ي اسد اي رايك في الفستان…..بقلم حنين أحمد

-اسد بجمود:حلو

-حسام بضحك:فين مراتي هتوهالي

-اسد بضحك:اتلم يلا بدل ما ارجعهاا

-حسام:لا يعم خلاص في الانسه الفاضله اختك

-اسد بضحك:زمانهم نازلين…..وقاطعهم نزول قطع القمر علي السلالم

-حسام بنبهار وجري مسك اديهاا:اي دة في جمال كدهه

-سلمي بكسوف:انت احلي يقرة عيني

-اسد بصدمه وانبهار وارتباك من صاحبت الفستان الاحمر:اي اي دة

-ملك بغضب طفولي:اي وحش

-اسد بصدمه:انا عمري مشوفت جمال كدهه اي دة يخربيتك اوديكي فين

-مايا بهمس:مامي هي ملك احلي مني يارتني كنت جبت فستان احمر

-هبه متنحه:بصراحه قمر اي دة هي ازاي كدهه

-مايا بغيظ:كدهه يمامي

-هبه:لا لا يحبيبتي انتي احلي

-حسام:ما يلا بينا يعم الروميو ولا هتفضل متنح كتير

-اسد بتوهان:روحوا انتم

-ملك بفزع:يروحوا هما فين….يلا بيناا

-وبعد مشاغبات كتير من اسد في العربيه وجنون حسام بمراتهه وغيظ مايا وهبه وفرحه سليمان باحفادة….وصلوا الفرح…….بقلم حنين احمد

“في الفندق”

-ملك وسلمي بنبهار:اي الجمال دة

-اسد:دي اقل حاجه اعملهاا لبنتي واخويا

-حسام:قلب اخوك والله

-سلمي بدموع:انا بحبك اووي ي اسد لا لا انا هروح معاك

-حسام شدها:تروحي مع مين يماما وانا اي ابقا اتجوزت نفسي يلا يحبيبتي

-ملك بضحك:ربنا يهنيكم يارب

-اسد بهمس:ويهنينا

-ملك بكسوف:احم احم

-اسد بضحك:يلا بيناا….ودخلوا وسط انبهار المعازيم ب طفله الاسد

-اسد بضيق:اوديكي فين اعمل في حلاوتك دي اي

-ملك بضحك:معلش ي ابيه

-اسد وهو بيقرب:يقلب ابيه

-ملك بكسوف:ابيه لو سمحت ابعد احنا قدام الناس وبنتصور

-اسد وبدون مقدمات طبع ق*بله علي شفتيهاا برقه…….بقلم حنين أحمد

-ملك بفزع:اي دة ابيه لو سمحت ابعد

-حسام بضحك:اخوكي مبيتكسفش خالص متبت في البت بقالوا ساعه قدام الناس

-سلمي ببضحك:احم معلش يحبيبي

-حسام بحب يقلب حبيبك انتي لينا بيت يلمنا”وغمزلهاا”

-سلمي بكسوف:احم احم

“وقت رقصه الكابلز”

-الدي جي:ياريت كل الكابلز يتفضل معاناا علي البست

-اسد:يلا نرقص يملوكتي

-ملك بكسوف:انا مبعرفش احم احم وبعدين اسكت مش كفايه الي عملته

-اسد بضحك وشدهاا:يلا بقاا….وبدوا في الرقص

في مكان تاني…..

-امجد:نفذوا دلوقتي

-المجهول:تمام يباشاا

-في الفرح….

-اسد بحب:انتي جميله اووي يملك مكنتش اتخيل انك ممكن يوم تسكني قلب الاسد

-ملك بحرج وكسوف:قصدك اي ي ابيه

-اسد بحب:قصدي اني بح……وفجأة صوت ضرب نار يهز ارجاء الفرح

-اسد بحب: قصدي اني بح….. وفجأة صوت ضرب نار يهز ارجاء الفرح

-سلمي بصريخ: ملك

-اسد بفزع وصدمه وصريخ: ملك ملك فوقي ملك….. ملك متسبنيش يملك

-ملك بدموع: ا… ابيه…. وفجأه اغم عليهاا

-حسام للامن: هاتولي الي عمل كدهه دلوقتي حالا الحقوة قبل ما يهرب

-الامن بخوف: تمام يباشاا

سلمي بعياط: اسد اسد يلا بيناا علي المستشفي

-اسد يشيل ملك ويجري بجنون علي المستشفي:ملك فوقي والنبي ملك فوقي عشان خاطر ابيه

-مامت ملك بعياط:بنتي…فوقي يملك

-سلمي بعياط:انشاء الله هتبقي كويسه يطنط اطمني

-حسام:اهدي بس يحبيبتي انشاء الله خير….يلا بيناا

-سليمان برعب:يلا يلا بيناا

في العربيه……

-اسد بدموع:ملك قوميي ملك انا مقدرش اعيش من غيرك ملك انتي اول واخر حب في حياتي ملك فوقي عشاان خاطري……يلا يحسام بسرعه

-حسام:اهدي بس خلاص قربناا نوصل

-مامت ملك بعياط:بنتي عملتلهم اي عشان يعملوا كدهه

-سلمي بشر وعياط:دة اكيد الكلب الي اسمو امجد

-اسد بغضب جنوني:وديني لاندمه علي اليوم الي اتولد فيه

-سليمان:اهدي بس ي اسد وانا هكلم حضرت الظابط يشوف الموضوع دة

-اسد بغضب:يحسام شد شويهه…..

-حسام:اهو اهو المستشفى اهي

-سلمي بعياط:يلا يلا براحه عليهاا ي اسد

“في المستشفى”

-اسد بدموع وغضب جنوني:عايز دكتورة بسرعه…..بسرعه لو جرالهاا حاجه هولع في المستشفي دي

-الدكتوره بخوف:حاضر حاضر….وكملت للممرضه دخلوهااا بسرعه

-اسد بدوع وتحذير:لو حصلهاا حاجه قولي علي نفسك ي رحمان يرحيم فاهمه

-حسام:اهدي بس ي اسد

-الدكتوره بخوف:حاضر ي اسد باشاا هنعمل كل الي عليناا….ودخلت بسرعه

-مامت ملك بعياط:بنتي هتبقاا كويسه صح

-سلمي بدموع:انشاء الل يطنط هتبقي بخير

-اسد بغضب جنوني:تجيبولي امجد الاسيوطي انهاردة بس ما كلكم هتموتوا

-البودي جارد:اومرك يباشاا انهاردة يكون عندك….وخرجوا بخوف

“في مكان تاني”عند امجد الاسيوطي تحديدا

-امجد بغضب:بتقول اي ازاي تعملوا كدهه انا قولت اسد المنشاوي

-المجهول:يباشاا البنت الي كانت معاك في اخر وقت قالتلي اقتل البنت مش اسد المنشاوي

-امجد بغضب:اه يبت ال…….انا هوريكي ي ياراا الكلب

-المجهول:احنا اسفين يباشاا بس هي قالت انك الي قولت كدهه

-امجد بغيظ:تمام اقفل انت…وقفل

“في المستشفي” بعد ساعتين ونص

-الدكتورة خرجت بقلق….

-اسد بدموع وغضب:حصلهاا اي انطقي بقت كويسه صح

-الدكتورة بخوف:المريضه قلبهاا وقف وبنحاول نعملهاا صدمات كهرباء

-سلمي بشهقه:انتي بتقولي اي

-اسد بنهيار تام:انتي بتقولي اي لو حصلهاا حاجه هقتلك….يملك انا لازم ادخلهاا…ودخل

في اوضهه ملكــــــــــــــــــــــ

-اسد بدموع:ملك ملك حبيبتي قومي ملك…..انا مقدرش اعيش من غيرك ملك انا محبتش في حياتي كلهاا قد ما حبيتك ملك انا مش بحبك انا بعشقك ملوكتي فوقي والنبي انا مش ممكن اتخيل حياتي من غيرك ملك انا قلبي متصل بقلبك لو قلبك وقف قلبي هيقف انا بتنفس النفس الي انتي بتتنفسيه ملوكتي انتي مش ممكن تسيبيني ملك انا بحبك

-ملك فتحت عنيهاا عند سماع الكلمه:ابيه

-اسد بفرحه وصدمه:ملك انتي كويسه ملك طمنيني عليكي قوليلي يحبيبتي

-ملك بتعب ودموع:انا بخير ي ابيه…..اي دة انت بتعيط

-اسد بدموع وفرحه:ملك انتي بجد بخير طمنيني عليكي يقلب ابيه

-ملك ببتسامه:انا بخير ي ابيه بلاش عياط بقاا هعيط معاك والله

-اسد بحب:مقدرش اشوف دموعك يملوكتي

-الممرضه بشهقه:فاقت ازاي

-ملك بخجل:فوقت بعد كلمه بحبكك

-اسد بفرحه:انا بعشقكك يملك انا محبتش قدك ابداا

-الممرضه بكسوف:طيب هخرج اطمنهم انا…وخرجت

“في الممر”عند بقيت العيله تحديدا

-الممرضه بفرحه:الهانم فاقت الحمدلله

-مامت ملك بشهقه ودموع:الف شكر ليك يارب انا عايزة اطمن عليهاا

-سلمي بدموع:الف سلامه عليهاا الحمدلله انهاا قامت بسلامه

-حسام:الحمدلله يارب…..وكمل بهمس لسلمي عايزة اجوز انا هاا

-سلمي بضحك:اتلم يحسام بدل ما اناديلك اسد من جووة

-حسام ببتسامه وغمزة:اسد مش فاضيي دلوقتي

-سليمان:طب يلا ي حساام خد مراتك وعلي بيتك يلا

-سلمي بخبث وعياط مصتنع:احم لا لا يجدو مقدرش اسيب ملوكهه لوحدهاا ابدا مش ماشيه من هناا

-حسام وبدات تظهر عليه اعراض الشلل:تعرفي لو ممشتيش قدامي دلوقتي انا هخليهم يحجزولناا اوضه هناا

-سلمي بضحك وكسوف:احم لا لا خلاص يلا بيناا مع السلامه يجدو هتوحشني والله….لا لا انا جدو هيوحشني من رايحه معاك

-حسام بغضب:يبت يبت امشي قدامي احسلك بدا ما اقتلك جدو

-سليمان:احم احم روحي يبنتي دة بيقول هيقتل جدك….اي دة دة انا جدهاا هتقتلني انا يولا

-حسام:مقدرش يجدو بس انهارده فرحي…..يلا يبت قدامي

-سلمي:خلاص ماشيه متزوقش….ومشيوا الحمدلله

-مامت ملك:ربنا يهنيهم….انا هدخل اطمن علي ملك

-سليمان:استني خوديني معاكيي

-مامت ملك:يلا بيناا…ودخلوا

“عند امجد الاسيوطي”

-امجد بغيظ وصريخ:ياراا….انتي يبت

-يارا برتباك:في اي يحبيبي

-امجد يمسك شعرهاا:حبيبك ي بت ال…..بقاا بتقوللهم يقتلوا ملك بدل اسد دنتي موتك علي ايدي انهارده

-يارا بخوف:اه يحيوان سيب شعري…..وبعدين وانت عايزاهاا لي افهم بقا هي مراته وملكه هو عايز منها اي

-امجد وهو يرفع المسدس:انا هدفعك ثمن خيانتكك لياا…وفي اقل من ثانيا كانت الطلقه في قلب يارا

-امجد بغضب للبودي جارد:شيلوهاا ارموهاا في اي حته

-البودي جارد:اوامرك يباشاا

-تن تن تن

-الحارس:الهانم فاقت ي امجد باشاا

-امجد بفرحه:بجد

-الحارس:اه يباشاا

-امجد بفرحه:عدي علياا خد الحلاوة

-الحارس:منتحرمش يباشاا….وقفل

“في المستشفى”عند ملك تحديدا

-مامت ملك بدموع:حبيبتي انتي كويسه

-ملك ببتسامه:انا بخير يماما والله الحمدلله احسن ممكن بلاش عياط بقاا عشان متتعبيش

-مامت ملك:حاضر يحبيبتي….ارتاحي انتي بس

-سليمان:الف سلامه عليكي يملوكه

-اسد بغيرة:احم احم احم

-ملك بضحكه خبيثه:حبيبي يجدو تسلملي يارب

-اسد بغيرة اكبر:احم احم احم احم احم

-مامت ملك:مالك يحبيبي مال زورك تعبان ولا حاجه

-ملك بضحك:معلشي يماما هبقاا اعمله نعناع احم احم

-طق طق طق

-اسد:ادخل

-الدكتورة ببتسامه:يااة حالتك اتحسنت كتيرر انتي اغرب حاله دخلتلي المستشفى من يوم ما اشتغلت هناا دنتي قلبك وقف

-ملك ببتسامه:الحمدلله علي كل حال وانا دلوقتي بخير

-الدكتورة ببتسامه:دايما تكوني بخير

-اسد:احم هي ممكن تخرج انهارده واي حاجه تحتاجهاا هتكون عندهاا في البيت

-الدكتورة بخوف:تمام ماشي هكتبلهاا علي علاج….ومتتحركش من السرير

-اسد ببتسامه:خلاص مالك خايفه كده لي متزعليش عشان الطريقه الي كلمتك بيهاا

-الدكتورة:لا يباشا مفيش حاجه دة كان من خوفك علي المدام

-اسد:تمام جهزي اجراءات الخروج

-الدكتورة:تمام…..وخرجت

-سليمان:متيجي تقعدي معانا كام يوم ي ام ملك

-ملك ببتسامه:اه والنبي يماما

-مامت ملك:لا مش هينفع والله

-اسد وحس بزعل ملك:خلاص مفيش كلام هتيجي معانا البيت

-مامت ملك ببتسامه:ماشي يحبيبي

“بعد 4 ساعات”في قصر المنشاوي تحديدا

-هبه:الف سلامه عليكي يبنتي

-مايا بهمس:ربناا يخدك

-ملك ببتسامه:الله يسلمك ي عمتو

-سليمان:سعاد خدي ام ملك علي الجناح الي فوق ترتاح

-مامت ملك:هطلع انا ارتاح شويه

-اسد شايل ملك:وانا هطلع عشان ملك ترتاح….وطلع

-مايا بغيظ:اطلع انا عشان مرارتي وجعتني

-هبه:الف سلامه يحبيبتي والنبي عين وصابتكم

-سليمان:هطلع انام انا كمان…وطلع

-هبه لنفسهاا:وانا هقعد احرسهم اما اطلع انام انا كمان….وطلعت

“في جناح ملك واسد”

-اسد حطهاا علي السرير براحه:مرتاحه كدهه يملوكتي

-ملك ببتسامه:اه حلو كده….وكملت بحزن بس عايزة اخد شاور

-اسد بوقاحه:ومالو يحبيبتي يلا وانا هساعدك

-ملك بفزع وعنيهاا فتحت اكتر:لا لا مش عاية انا هنام خلاص

-اسد:علي فكرهه انا جوزك

-ملك:احناا كلهاا كام شهر وهنطلق

-اسد صعق عند سماع الكلمه:انسي الحكايه دي انا مستحيل اسيبك

-ملك:لي انشاء الله

-اسد وهو بيقرب:عشان محدش يبعد عن روحو يملوكتي انتي حياتيي كلهاا انا عمرها ما حبيت ولا هحب غيرك……وفجأة بدا يق*لبهاا بحب وبدون سابق انظار

-ملك بفزع:ابيه كده مينفعش

-اسد وكانه لم يستمع لهاا:ملك انا بحبك اووي ومقدرش اعيش من غيرك ومستحيل اسيبك لحد غيري ابداا

-ملك بفزع:ابيه ابعد كده عيب

-اسد بحب:ملك انا جوزك….وطبع قب*له علي شفتيهاا بحب

-ملك بكسوف:ابيه لو سمحت ابعد بقااا

-اسد بحب وهو يلمس شعرهاا:يقلب ابيه انتي….يلا بقاا عشان ترتاحي

-ملك بكسوف:انا بقول كدهه بردو

-اسد شدهاا لحضنه…..وراحوا في نوم عميق

“طلع الصبح في قصر المنشاوي”عند ملك واسد تحديداا

-ملك بنعاس:انت ي اخ تليفونك بيرن بقالوا سنه

-اسد بنعاس:احم احم مين….دي سلمي اي دة في اي

-ملك بضحك:انت لسه هتفكر مترد

-اسد:صح….ورد الو

-سلمي بصريخ:اعااااا وفجأة

-سلمي بصريخ: اعاااااااا…… وفجأة اسد قام بسرعه

-اسد بخوف: سلمي حبيبتي  انتي كويسه في اي قولي

-سلمي بصريخ: تعالي دلوقتي حالا تعالي هولع في نفسي

-اسد بصدمه: حبيبتي انهاردة الصباحيه هاجي ازاي

-سلمي بصريخ: قولتلك تعالي ي اسد والله هنط من الشباك

-اسد بخوف: خلاص خلاص جاي….. وقفل

-ملك بفزع: في اي اي الي حصل

-اسد: عايزاني اروحلهاا دلوقتي حالا

-ملك بضحك: والحلوة هتروح يوم الصباحيه تعمل اي تحضر الفطار للعرسان

-اسد بجمود: هنهزر

-ملك ببتسامه: لا

-اسد بضحك: ومنهزرش لي….. انا هروح الحق سلمي

-ملك بترجي: والنبي خدني معاك

-اسد: ملك حبيبتي انتي لسه تعبانه

-ملك: لا لا انا حلوة اهو عشان خاطري ي ابيه

-اسد بتوهان وهو بيقرب: يقلب ابيه اعمل فيكي اي بس

-ملك بضحك: خد بالك ي ابيه ان اختك هتنتحر

-اسد فاق من شرودة: اه صح…. يلا غيري هدوك عشان نروح واوعي الطقم يكون مفتوح واوعي يكون لونه حلو اووعي

-ملك حطت اديهاا في وسطهاا: ودة لي انشاء الله

-اسد قرب بخبث: الي قولتله هيتعمل ولا…. وكمل بوقاحه تحبي انا اخترلك الطقم وكمان اساعدك عشاان انتي تعبانه

-ملك بفزع: لا لا خلاص هلبسه لونه وحش خالص خالص

-اسد بضحك: ماشي يملوكتي…. ودخل يلبس

بعد شويهه…….

-اسد:يملك يلا البت زمانها انتحرت

-ملك بضحك:لا لا اهو خلصت

-اسد بنبهار:يخربيتك اي الي انتي لابساه دة

-ملك بخوف:اي ميني دريس واسود كمان

-اسد وهو بيقرب:مهو المشكله انه الاسود حلو اكتر يخربيتك اعمل فيكي اي واوديكي فين

-ملك بكسوف:ابيه اخت حضرتك بتنتحر دلوقتي

-اسد بغضب:يلا بينا ما هعمل اي في حلاوة امك دي

-بعد شويهه…..وصلوا عند سلمي

-طق طق طق

-حسام فتح الباب

-ملك بضحك:اي دة اي دة مين فتحلك دماغك يالهوي مش قادرة

-اسد بضحكه مكتومه:اي الي حصل في اي عملت في اختي اي

-حسام بغضب:هو انا الي عملت

-اسد:سلمي…ي سلمي انتي فين يحبيبتي

-سلمي بحزن طفولي:احم احم اهلا ي اسد….وجرت علي حضن ملك

-ملك بفزع:في اي يحبيبتي مالك…..انت عملتلها اي يحسام

-حسام بغضب:قوليلوا عملتلك اي

-اسد بغضب:متقولي يسلمي

-سلمي بحزن:يرضيك ي اسد حسام يفضل يجري وراياا في الشقه طول الليل عشان يمسك ايدي وبعد دة كله اقوم الصبح اشوفه نايم جمبي احييه علياا

-ملك بضحك:لا لا ملهوش حق اما صحيح واطي

-اسد بضحك:انتي مجنونه ي سلمي

-حسام بغضب:قولهاا يعم دي مفكراني اخوهاا في الرضاعهه دي كسرت المزهريه علي دماغيي

-ملك لنفسهاا:احم تيجي تشوف اخوياا قليل الادب دة

-اسد بضحك:ملوكتي خدي سلمي وادخلوا جوة عايز حسام في موضوع

-ملك:ماشي…..يلا يسوسو

-سلمي بحزن طفولي:يلا يحبيبتي….ودخلوا

-حسام بغيظ:اختك بوظت علياا ليليه فرحي وربنا اقتلهالك

-اسد بضحك:مخلاص يبني مالك يعني انت كنت متجوزهاا امبارح بس

-حسام:طب قولي اعمل اي نستفيد من خبرتك

-اسد بضحك:اسمع….

“عند سلمي وملك”

-ملك بضحك:انتي مجنونه يسلمي

-سلمي بخبث:يبت انا كنت بهزر معاه بالمزهريه اما فتحت دماغه خوفت

-ملك بفزع:يخربيتك يعني انتي مش خايفه منه بجد

-سلمي ببتسامه:اخاف من قرة عيني بردو

-ملك بضحك:يالهوي لو عرف هيكلك اكل كدهه

-سلمي:بس يبت عيب ها قوليلي اي اخبارك مع اسد “وغمزتلهاا”

-ملك بكسوف:بس يبت عيب……يلا بقاا انا هطلع وهقول لابيه اني عقلتك ماشي

-سلمي بضحك:ماشي….وطلعوا

“في الصالون”

-ملك:احم احم بنتناا بقت عاقله وراسيه….صح يسلمي

-سلمي بضحكه خبيثه:ايوة

-اسد بغمزة:طب احناا هنمشي بقاا يلا يملوكتيي

-ملك ببتسامه:يلا ي ابيهه

-اسد بحب:يقلب ابيه

-حسام وسلمي مع بعض:عندنا اوضهه زيادة علفكرة احم احم

-اسد وملك:احم احم يلا باي….وخرجوا

“في قصر المنشاوي”

-مايا بغيظ:مامي احنا لازم نشوف حل مع ملك دي

-هبه:مش عارفه يحبيبتي ظي البنت واكله دماغه خالص

-مايا بحقد:دي حتي الموت منفعش معاهااا احنا لازم نكرة فيهاا

-هبه:انتي مجنونه ي ماياا دة بيعشقهاا

-مايا:انا عندي فكرة

-هبه بتفكير:قولي يخربيتك

-مايا بغل:بصي يمامي****

-هبه بفزع:انتي مجنونه ي ماياا نهار اسود

-مايا بخبث:يمامي دي خطه جميله ومحدش هيعرف ان احنا الي عملناا كدهه

-هبه:امري لله

-مايا بحقد:تبقاا توريني هتعمل اي بقا…..استني استني شكلهم جم تحت يلا ننزل

-هبه:يلا…ونزلوا

“في الصالون”

-سليمان:كان في اي مع سلمي ي يولاد

-اسد ببتسامه:لا يجدو ولا حاجه بتدلع بس

-ملك بهمس:وفتحت دماغ الراجل

-اسد بضحك:يلا يملوكتي اطلعي غيري هدوك وتعالي عشان تاكليي

-تن تن تن

-ملك ببتسامه وحب:حاضر يقرة عيني….وطلعت

-اسد دخل المكتب:الو

-المتصل:اسد المنشاوي معايا

-اسد:ايوة مين

-المتصل:انا دكتورة المستشفى ***

-اسد:اه اه انتي الدكتورة اهلا

-الدكتورة:مبروك يباشاا

-اسد بعدم فهم:علي اي

-الدكتورة:المدام ح……وفجأة…

-الدكتورة: المدام حامل

-اسد بصدمه: مدام مين

-الدكتورة بخوف: مدام ملك مش حضرتك طلبت نعملهاا فحص شامل وطلع في النتيجه ان المدام حامل مبروك

-اسد وكاد ان ينهار: انتي بتقولي ايه انتي متاكده…… لو الكلام دة غلط هقتلك

-الدكتورة بخوف: اكيد لا يباشاا انا بعت لحضرتك النتيجة علي القصر

-اسد بغضب جنوني: تمام…. وقفل وخرج برة

“في الصالون”

-طق طق طق

-اسد بغضب جنوني: خليكي يسعاد انا هفتح… وفتح الباب وهو في صدمهه

-الشخص: انا من معمل التحاليل ودة تحليل الهانم

-اسد بصدمه: تمام…. واخده وهو مصدوم…. وبدا يفتح التحليل وهنا كانت الصدمه……وطلع جري علي اوضه ملك

-ماياا بخبث: اي دة اسد ماله في اي

-سليمان: مش عارف

“في جناح ملك”

-اسد ضرب باب الجناح برجله ودخل بكل عصبيه: لي يملك

-ملك بفزع: اي اي دة في اي

-اسد بغضب جنوني وادهاا التحليل: لي تعملي كدهه

-ملك وهي بتفتح التحليل: اي عملت اي…. وفجأه سكتت انا انا حامل ازاي انا مش حامل لا

-اسد بغضب ودموع: لي يملك تعملي فياا كدهه انا محبتش حد غيرك انتي وبس انا عملتلك ايه

-ملك بعياط هستيري: لا لا انا مش حامل صدقني انا مش حامل

-اسد بغضب جنوني: لي يملك حامل من مين ي ملك انطقي

-ملك بعياط: لا لا انا مش….. وفجأه اغم عليهاا

-اسد شالهاا للسرير: ملك فوقي ملك….. سعاد ي سعاد

-الخادمه بقلق: ايوة يباشاا

-اسد بغضب: اطلبي الدكتورة بسرعه

-الخادمه بخوف: حاضر حاضر

-مايا وقفتهاا: استني روحي انتي هاتيلهاا مايه وانا هطلب الدكتورة

-الخادمه: حاضر…. وخرجت

-مايا بخبث وتمثيل: اي دة ملك مالهاا ي ملوكه مالك يالهوي

-اسد بغضب: اطلعي برة يماياا

-مايا بخبث: حاضر…. وخرجت

-اسد بدموع: لي يملك لي انا عملت ايه معاكي عشان تدمريني كدهه انا انا حتي مردتش اقرب منك غير برضاكي لي تعملي فياا كدهه انتي دمرتيني انا مش مصدق نفسي

-طق طق طق

-اسد مسح دموعه: ادخل

-مامت ملك بقلق: بنتي مالهاا ي اسد بنتي

-الخادمه: الدكتورة وصلت

-اسد بجمود: خليهاا تدخل

-الخادمه: حاضر…. اتفضلي

-الدكتورة بخوف: اتفضلو برة عشان اعرف اكشف عليهاا

-اسد بغضب: اطلعوا برة….. اتفضلي اكشفي عليهااا

-كلهم: تمام…… وخرجوا

-بعد شويهه…… خرج اسد من الجناح بغضب جنوني

-ماياا بخبث:اي دة ماله اسد في اي……تعالوا نطمن علي ملك

-كلهم:يلا…..وطلعوا

“في جناح ملك”

-مايا بخبث:في اي يدكتورة طمنينا

-الدكتورة بخوف وابتسامه:احم المدام حامل مبروك

-مامت ملك بشهقه:حامل ازاي

-مايا بخبث:حامل الف مبروك اسد هيبقاا اب

-هبه:الف مبروك

-سليمان بصدمه:حامل

-الدكتورة بخوف:اه حامل الف مبروك….انا لازم امشي اتاخرت

-سليمان:وصلي الدكتورة ي سعاد

-مايا بخبث:انا هوصلهاا….وخرجوا

-وفجأه كلهم شافوا ملك الي ضامه رجليهاا باديهاا وبتبكي بهستريه

-مامت ملك:حبيبتي انتي حامل ازاي…..اه ي اسد بقاا بتستغل بنتي تحت مسمي انهاا مراتك

-ملك بعياط:اسد م…..اسظ معملش حاجه يماما

-سليمان:اهدي يبنتي بس

-هبه:اومال حامل من مين

-سليمان بغضب:اخرسي ي هبه

-ملك بعياط:لا لا انا مش حامل…حامل ازاي اسد فين يمامي

-مامت ملك بعياط:خرج برة البيت

-ملك بعياط هستيري من جديد:لا انا مش حامل صدقوني…اسد راح فين هاتي التلفون

-مامت ملك:خدي يحبيبتي واهدي

-ملك بعياط فضلت تكلم اسد كتير ولكن لا نتيجه

-مايا دخلت بخبث:ملوكه حبيبتي مالك دنتي هتبقي ام

-ملك بصريخ:اطلعوا كلكم برة سيبوني لوحدي

-مامت ملك بعياط:اهدي بس انتي حامل

-ملك بصريخ اكبر:اطلعوا برة قولتلكم

-سليمان بحزن:يلا بينااا

-مامت ملك:بس

-سليمان:قولت يلا دلوقتي

-كلهم:تمام….وخرجوا

-ملك بعياط:لا لا انا مش حامل….حامل ازاي بس ياربي ارحمني والنبي….رد ي اسد بقاا

“في مكان تاني” في مكان مهجور

-اسد بدموع:لي يملك…..دة انا عمري ما حبيت ولا هحب غيرك ابداا يارب لي كدهه

-تن تن تن

-اسد بغضب:الو

-حسام بقلق:اي ي اسد مالك

-اسد بدموع وصريخ:عملت زيهاا وخانتني

-حسام بقلق:اهدي بس انت فين

-اسد:في ***

-حسام:تمام نص ساعه واكون عندك

-اسد قفل…..وهو يفتكر والدته لما خانت ابوة:كلكم زي بعض كلهم

-بعد نص ساعه….وصل حسام

-حسام بخوف:اسد مالك في اي مالهاا ملك

-اسد بنهيار:حامل

-حسام:ودة خبر يزعلك انك هتبقاا اب

-اسد بغضب ودموع:مش ابني

-حسام بفزع:امممم اهدي بس دلوقتي اكيد ملك ما….وسكت

-اسد بغضب:خانتي…..وقام ركب العربيه

-حسام:يبني استنا بس…..ولكن لا فايدة

“في مكان تاني”عند امجد تحديداا

-امجد بغضب:حامل ازاي عملهااا ابن المنشاوي

-الحارس:لا يباشاا مش منه انا سمعته وهو بيقولهاا حامل من مين

-امجد بخبث:كدهه في طرف ثالث في الموضوع….عايزك تراقبهم كويس

-الحارس:حاضر يباشاا….وقفل

-امجد بخبث:حامل….ومش منه….طب كويس

“في قصر المنشاوي”في جناح ملك

-ملك بعياط:رد ي اسد والنبي….وفجأة انفتح االباب ودخل اسد

-اسد بص لملك بقرف ودخل الحمام

-بعد شويهه اسد خرج..

-ملك بعياط:اسد استني اسمعني والله انا مش عارفه حامل ازاي صدقني

-اسد بغضب ودموع مكتومه:اناي دمرتني…..وخرج

“في الصالون”

-اسد بغضب:سعاد….اطلعي قوللهم كلهم ينزلوا دلوقتي

-الخادمه بخوف:حاضر….وطلعت

“في جناح ملك”قاعدة علي الارض بتعيط

-طق طق طق

-ملك بعياط:ادخل

-الخادمه:اسد باشاا عايزكم تحت

-ملك بعياط:انزلي وانا جايه

-الخادمه:تمام ي هانم….ونزلت

“في الصالون”بعد شويهه…..

-سليمان:اي ي اسد عايزنا لي

-اسد بجمود:عشان اقولكم اني هتجوز

-ملك بعياط وشهقه:تت…تتجوز

-اسد تجاهلها وكمل:مفيش مبروك

-هبه وسليمان:هتتجوز مين

-اسد بغضب محاول الهدوء:هتجوز م.. وفجأة

-اسد بغضب محاول الهدوء: هتجوز ماياا

-ملك بشهقه: اي

-مايا بصدمهه: انا

-سليمان: اي الكلام ده ي اسد

-اسد بجمود: الي سمعتوة انا بحب مايا وهتجوزهاا

-مايا بفرحه وجرت علي حضنه: وانا كمان ي اسد والله

-ملك بموع طلعت جري علي اوضتهاا….

-سليمان بغضب: لي كدهه دة انتا هتبقاا اب هتتجوز علي مراتك ام ابنك

-اسد محاولا التماسك: هي مش مراتي ولا الي حامل فيه ابني

-سليمان بغضب: انت واعي انت بتقول ايه

-اسد: ومن امتي اسد المنشاوي مش بياخد باله من كلامه….. وشال ايد مايا وطلع الجناح

“في جناح ملك”

-ملك قاعدة علي الارض ضامه رجليهاا باديهاا وبتبكي بحرقه: ياربي لي كدهه انا انا مش حامل اكيد ياربي بقاا باين الحقيقة وهو ازاي هيتجوز ماياا لا لا اكيد مش هيتجوزهاا ازاي طيب هيسبني ياربي انا مش حامل يارب “قالتهاا بترجي”…..وفجأة انفتح الباب

-ملك غطت وشهاا باديهاا….

-اسد وبدون سيطرة قرب منهاا:م ملك

-ملك رفعت وشهاا وهو غرقان في بحر الدموع والحمار الجذاب:ن..نع…م

-اسد ولسه بيلمس وشهاا:انا

-ملك بدموع:انا مش حامل صدقني

-اسد وفاق من شرودة :ميهمنيش….وقام دخل الحمام

” عند مايا وهبه”

-مايا بفرحه: واو خطتناا نجحت يماما مش مصدقهه

-هبه بفرحه: ايوة يماياا اخيرا هتبقي حرم اسد المنشاوي

-مايا بخبث: بس يالهوي لو عرف ان ملك مش حامل هيقتلناا

-هبه بخوف:يبت وطي صوتك لو حد سمعناا هيقتلوناا

-مايا:احم احم حاضر….وكملت بفرحه يلا بقاا عشان نحضر للفرح

-هبه:يلا

“في بيت سلمي وحسام”

-سلمي بقلق:في اي يحبيبي نزلت بسرعهه لي

-حسام:ملك حامل

-سلمي بفرحه:واو اسد هيبقاا اب واوا انا هبقا عمتو ي حسام هبقاا عمتو

-حسام:مش ابن اسد

-سلمي اختفت ابتسامتهاا:اي ازاي انت بتقول اي

-حسام:يعني مش ابنه ي سلمي واسد هيتجوز مايا

-سلمي بشهقه:اي الي بتقولوا دة

-حسام:زي ما سمعتي انا مش فاهم حاجه دة اسد بيعشهاا وانا ماكد ان ملك مستحيل تعمل كده

-سلمي بدموع:خدني ليهم والنبي ي حسام

-حسام بحب:اهدي يحبيبتي بس هوديكي بس الصبح بس بس بلا عياط بقا

-سلمي ببتسامه:انا بحبك اووي ي حسام

-حسام بحب:وانا كمان يقلب حسام

“في جناح ملك واسد”

-اسد خرج من الحمام شاف ملك علي نفس الوضع:م…ملك

-ملك:…….

-اسد وهو بيقرب بحب:ملوك…..قصدي ملك قومي

-ملك:……

-اسد وهو بيشيل ملك للسرير:تصبحي علي حاجه حلوه شبهكك يملوكتي….ونام جمبهاا وكالعادة هي في حضنهه”اتشوقتوا في الحته دي صح انا عارفه”

“طلع الصبح في قصر المنشاوي”في جناح ملك تحديدا

-ملك فتحت عيونهاا واتفجأت انهاا في حضن اسد:اممم انا اي نيمني هنا….وقعدت تتامل في شكل اسد وهو نايم وتلمس شعرة الجذاب….. وفجأة اسد مسك اديهاا

-ملك برتباك:انا انا كان انا

-اسد وحاول كتم الضحك وشدهاا جمبه تاني:انتي اي

-ملك برتباك وحمرار:كان في حاجه كنت ب….قاطعهاا اسد وهو يطبع قب*له علي شفا*يفهاا الحمراء

-اسد بحب وتوهان:انتي اي

-ملك برتباك:انا…..وقاطعهاا وهو يق*بلهاا مر تانيه

-اسد وفاق من شرودة:احم احم….وقام دخل الحمام

-ملك لنفسهاا:قليل ادب والله….وقامت

“في الصالون”

-طق طق طق

-سليمان:افتحي ي سعاد

-الخادمه:حاضر….وراحت تفتح

-سلمي:جدو وحشتني اوووي اوووي والله عامل اي

-حبيبت جدو الحمدلله انتي عامله اي

-سلمي:الحمدلله يجدو بخير

-حسام:ازيك يجدو عامل اي

-سليمان:الحمدلله يبني بخير وانت

-حسام ببتسامه:الحمدلله تمام

-هبه:سلمي حبيبتي عامله اي

-مايا بخبث:اي دة يسوسو انتي لحقتي اي الجواز مش حلو

-اسد بغضب وصريخ:مايا يريت وانتي بتتكلمي مع سلمي هانم تحاسبي علي كلامك

-ماياا بطيبه مصتنعه:انا اسفه كنت بهزر دا انتي تنوري يسوسو والله دنتي حتي هتبقي اخت جوزي كمان

-سلمي ابتسمت بضيق:هههه مبروك…..فين ملوكه

-ملك بدموع من فوق السلم:انا اهو…..ولسه نازله جري…..وفجأة

-ملك بدموع من فوق السلم:انا اهو…….ولسه بتجري وفجأة

-سلمي بشهقه:اسد الحق ملك

-اسد باقصي سرعه طلع جري ومسك ملك ولف اة حوالين وسطهااا”الي هو المشهد الي في الافلام دة”

-ملك بدموع:ابيه

-اسد بحب وتوهان:يقل….وفجأة رجع من شرودة وسابهاا وقال ابعدي عني

-ملك بدموع سابته وراحت لسلمي:سلمي وحشتيني اووي اوووي

-سلمي بدموع:ملوكه وانتي كمان والله عامله اي

-ملك بدموع:مش بخير يسلمي مش بخير

-سلمي بدموع:حبيبتي اهدي بس وانشاء الله كل واحد هيرجع لمكانه….وبصت لمايا بشر

-مايا بدلع وقربت علي حضن اسد:اسد حبيبي عيزاك تبقاا تيجي الجناح بتاعي عشان تقيس البدله انا اخترتهالك من امريكاا وهتوصل بكرة

-اسد وقرر غيظ ملك:طبعاا يحبيبتي هاجيلك بكرة عشان كمان عايزك في موضوح يروح قلب اسد انتي

-ملك بدموع وغيظ همست لسلمي:بصي يسلمي بيعمل اي وهي بصي مقربه منه ازاي

-سلمي بهدوء:اهدي يحبيبتي انتي حامل

-ملك بدموع:مش حامل انا حامل ازاي بس

-سلمي بحزن:اهدي بس وهنشوف الموضوع دة

-سليمان:يلا يولاد العشا

-كلهم:يلا…..وراحوا علي السفرة

“عند امجد”

-طق طق طق

-امجد مسك مسدس:مين

-وفجأة الباب انفتح وظهروا بودي جردات كتفوا امجد وخدوة……..

“في قصر المنشاوي”علي السفرة تحديداا

-سلمي بهمس:روحي اقعدي علي رجله

-ملك بدموع مكتومه:مينفعش مش هيوافق

-اسد ببتسامه:تعالي اقعدي علي رجلي يحبيبتي

-سلمي بفرحه:شوفتي قولتلك روحي بقاا

-ملك ببتسامه:ماشي…..وراحت ولكن وقفتهاا مايا

-ماياا وهي تقعد علي رجله:بيقول حبيبته

-ملك بدموع وهي تقعد جمب سلمي:احم احم

-اسد بحزن ممزوج بزعل:امممم ما تكلوا يلا

-حسام:اسد في مستسمرة صاحبت اكبر شركات في امريكاا وهتوصل بكرة وعايزة توقع معانا عقد ودي فرصه كويسه جداا انت عارف انهاا من اكبر سيدات الاعمال في الشرق الاوسط

-اسد بجديه:تمام حلو اووي بكرة انشاء الله

-ملك بدموع مكتومه:الحمدلله

-اسد بغيظ:استني استني رايحه فين

-ملك بدموع:بتكلمني انا

-اسد وحاول كتم حبه:احم اقعدي كملي اكل

-ملك بدموع منهمرة علي خدودهاا الحمراء:اكلت الحمدلله

-اسد بغضب:مايا قومي كدهه بعد اذنك……وفجأة اسد قام شال ملك وقعدهاا علي رجله

-ملك بدموع:مش عايزة اكل ولا عايزة اقعد علي رجلك ابعد

-اسد بغضب محاول الهدوء علي صغيرته:ملك افتحي بؤك

-ملك بدموع:لا اكلت خلاص ارجوك سبني…..وقاطعهاا اسد وهو يطبع قب*له علي شفايفهاا فهو لا يقدر علي تحمل جمالهااا وشوقه لصغيرته

-ماياا بشهقه:احم احم

-هبه بهمس:ينهار اسود

-اما حسام غمز لسلمي وقال:اخوكي مش قادر يستناا اما يطلعوا فوق

-مامت ملك من بعيد لنفسهاا:دي بنتي الي بتتباس دي

-سلمي بضحك وهمس:اتلم يحسام مهي مراته

-ملك مصدومه…….اما اسد وكانه راح في عالم تاني

-سليمان بضحكه بسيطه:احم احم احم

-اسد فاق من سيل قبلا*ته:افتحي بؤك يملوكتي “قالهاا بهمس”

-ملك بصدمه وشهقه:احم احم حاضر….وكملت بهمس الله يخربيتك اي دة مبتتكسفش

-سلمي بمشاكسه:مالك بؤك احمر كدهه لي يملوكه احم احم

-ملك فتحت عنيهاا بصدمه:امممم لا لا م….وسكتت او هنجت عادي😹

-حسام بغمزة:اسد حبيبي في شويه روج علي بؤك منين دة

-سليمان وحاول كتم ضحكته:احم اتلموا يولاد….انا هطلع ارتاح

-مايا بغيظ:وانا هطلع ارتاح عندي تجهيزات فرحي

-سلمي بصوت عالي:الف مبروك يحبيبتي اطلعي بدل ما وشك يشقق من الغيظ

-حسام بضحك وغمزة:يلا بقاا يسوسو عشان ننام احنا كمان

-سلمي بخجل:احم احم يلا…..وطلعوا الجناح

-ملك واذدادت حمار وجمال:انا انا هطلع ارتاح

-اسد شالهااا:يلا بينا…..وطلعوا

“في جناح مايا”

-مايا بغيظ:شوفتي يمامي باسهاا ازاي قدامنااا

-هبه:شوفت يحبيبتي شوفت يخرابيي

-مايا بغل:انا خايفه يمامي ليعرف انهاا مش حامل هيعمل اي هيرجعلهاا ويسبني

-هبه:مش عارفه يماياا دة كمان هيقتلناا والله…وبعدين بطلي تقولي كدهه بقاا ال حد يسمعناا

-مايا بغيظ:شوفتيه كان زعلان ازاي انهاا ماكلتش دة قومني وقعدهاا

-هبه:متنسيش يحبيبتي انه بيعشقهاا

-ماياا بغيظ:يوووة بقا بس بردو هيتجوزني وهيحبني اكيد

-هبه:اشك في دة…..احم قصدي اكيد يحبيبتي

“في جناح ملك واسد”

-ملك برتباك وخجل:ابيه نزلني لو سمحت انا بعرف امشي

-اسد وحاول كتم ضحكته:يعني انتي طول ما احنا طالعين مكنتيش بتعرفي تمشي وسايباني شايلك واول ما وصلنا فوقتي انك بتعرفي تمشي…..وكمل بوقاحه ولا كان عاجبك الوضع

-ملك بخجل حتي احمرت من جديد:ابيه نزلني بقاا

-اسد نيمهاا علي السرير بهدوء:اهو نزلتك…..وقرب منهاا وطبع قب*له خفيفه علي شفايفهاا

-ملك قامت بخجل:احم احم حرام عليك كسفتني قدامهم كلهم عيب كدهه ي ابيه مينفعش تعمل كدهه

-اسد وهو مقرب:انا جوزك واعمل الي انا عايزة

-ملك بدموع:انا مش حامل والله

-اسد بعد عنهاا وكانه افتكر الموضوع:انتي خنتيني عملتي زي ما هي عملت في ابوياا كلكم زي بعض كلكم

-ملك بدموع:خليك مصدق اني حامل لحد ما فيوم هتعرف انك غلط….ولفت وشهاا ودفنته في المخدة

-اسد بوجع راح ينام جمبهاا…..احم احم

-تن تن تن

-اسد بجديه:الو

-البودي جارد:لقيناا امجد الاسيوطي يباشا واخدناه علي المخزن

-اسداتعدل واتكلم بحذر:اوعوا يهرب منكم عنيكم تبقاا مفتحه كويس وانا جاي حالا

-ملك قامت بفزع:رايح فين دلوقتي

-اسد وقام يلبس:ملكيش دعوة….وياريت متخرجيش من الجناح احسلك….ومسك مسدسه وخرج

-ملك بدموع:يوووة بقا انا مش حامل والله نفسي يصدقني اكيد الدكتورة بتكدب

“في جناح سلمي وحسام”

-طق طق طق

-حسام بجديه:البودي جارد كلمني وقالي علي امجد لبست وكنت لسه جايلك

-اسد:يلا بيناا

-سلمي وعلي وشك العياط:خدوا بالكم من نفسكم والنبي

-اسد مسك اديهاا بحنان:متخفيش يحبيبتي ادخلي نامي

-حسام بحب:متخفيش بقاا

-سلمي:ملك نامت

-اسد:لا لسه

-سلمي:خلاص هروح اقعد معاهاا

-اسد بغيرة:متقربيش اووي…..قصدي ماشي

-سلمي بمشاكسه:هاخد ملوكه في خضني وانام بقاا انا بحب انام في حضن اختي

-اسد بغيرة وغضب:لا

-حسام بضحك:معلش ي سوسو اصل اسد بيغير حتي منكك متقربيش منهاا اووي كلميهاا واتساب

-سلمي بضحك:خلاص يعم هروح اتكلم معاها شويه واجي انام في اوضتي متخفش

-اسد بغيرة:لا اصل اصل

-حسام:يعم انت لسه هترغي يلا بيناا

-اسد:يلا…..ونزلوا

“في جناح ملك”

-طق طق طق

-ملك بخوف:مي….مين

-سلمي:انا سلمي يملوكه افتحي

-ملك وقامت فتحت:حياتي لسه صاحيه اسد لسه خارج

-سلمي:اه وحسام راح معاه كمان…..كل دة بسبب الكلب امجد

-ملك بغضب:دة حيوان

-سلمي بمشاكسه:حاسه ان شفايفك لسه حمرة ولا اي يملوكه اوعي يكون طلع كمل هناا

-ملك بخجل:احم احم ها قوليلي بقاا اي الي مصحيكي لحد دلوقتي

-سلمي:بتغيري الموضوع ماشي…..انا يستي كنا صاحين انا وحسام وجاله تليفون انهم لقو امجد قام لبس وخرج

-ملك وقررت المشاكسه:صاحيه انتي وامجد اه

-سلمي بخجل:احم احم

-ملك بحزن:انا متاكدة اني مش حامل يسلمي

-سلمي:بصي يملك هروح انام دلوقتي لاني مش قادره والصبح انشاء الله نشوف حل وانتي كمان نامي

-ملك:حاضر يحبيبتي طب متنامي هنا

-سلمي بضحك:لا يحبيبتي هنا محظور انتي عايزة اسد يقتلني باي….وخرجت

-ملك بضحك:باي

“في مكان تاني”……في مخزن اسد تحديدا

-اسد بغضب:نورت بيت الاسد ي امجد ي اسيوطي

-امجد وهو ينزف:موتك علي ايدي ي اسد ي منشاوي

-اسد وهو يضربه بوكس:انت وقعت في ايدي خلاص وموتك هيكون انهاردة

-حسام يضربه قلم:انت نهايتك انهاردة ي امجد ي اسيوطي…..انا كلمت البوليس وشويه وهيوصل

-امجد بضحكه خبيثه:ههههههه مراتك جامدة اووي ي اسد انا سمعت انهاا حامل بس مش منك يتري من مين

-اسد بغضب جنوني وهو يضربه:اخرس ي كلب اسم مراتي متقولهوش علي لسانك ال……دة و ال اقسم بالله موتك هيكون علي ايدي….ولسه بيرفع المسدس

-حسام:اهدا ي اسد دة واحد….ميستهلش

-امجد بضحكه خبيثه:ههههههه ان….وقاطعه دخول البوليس بقوات كبيرة

-الظابط:احنا اسفين ي اسد باشا المرة دي محكوم عليه بالاعدام واكيد مش هيهرب وهيتشدد عليه الحراسه

-اسد بجديه:اتمني دة

-الظابط:خدوة….وبالفعل اخدو امجد واسد وحسام رجعوا البيت كل واحد دخل جناحه ينام…..

“طلع الصبح في قصر المنشاوي”في جناح ملك واسد تحديداا

-اسد:احم يلا يملو….يملك قومي

-ملك بنعاس:يماما عايزة انام بقاا

-اسد حاول كتم ضحكته:يلا هنتاخر علي الشركه

-ملك:احم انا هروح معاك

-اسد بجديه:اه واتفضلي البسي عشان عندي اجتماع مهم

-ملك:حاضر……وبالفعل لبست تيشرت ابيض افشولدر وبنطلون جينز كاتنج اما شعرهاا رفعته ديل حصان وسابت خصلتين علي وشهاا

-اسد بغيرة:اي دة

-ملك بطفوله:اي ي ابيه مهو عادي اهو

-اسد بغيرة:اكيد لا ازاي هتخرجي كدهه

-ملك وراحت عند الدولاب وشاورت علي فستان احمر:طب دة حلو البسه

-اسد بغيرة:يخربيتك اعمل فيكي اي دة هيبقاا احلي يلا قدامي واعتبري ان لبسك انا الي هجبهولك بعد كدهه

-ملك:احم حاضر….ونزلت

-سلمي:القمر رايح فين

-ملك:الشركه مع اسد

-سلمي:ماشي يقمر…..اسد حسام في الشركه من بدري

-اسد:اه ماشي يحبيبتي….يلا بينا

-ملك:يلا….وخرجوا

“بعد شويه وصلوا الشركه”

-حسام:اسد المستسمرة وصلت جوة ممكن يلا بقاا

-اسد:تمام….وبص لملك الي باين عليهاا الزعل…مالك يملك

-ملك بحزن:هدخل معاك اوضه الاجتماع وهقعد ساكته

-اسد وهو بيقرب:عيوني

-ملك بخجل:ابيه الموظفين بيبصوا عليناا

-اسد فاق من شرودة:احم احم يلا بيناا…ودخلوا

“في اوضه الاجتماع”

-حسام:مدام دعاء….استاذ اسد….ودي ملك هانم مراتوا

-دعاء وهي بتلف بالكرسي:اهلا اسد باشاا

-اسد بصدمه صعقت كل ارجاء الاوضه:م…..وفجأة

-اسد بصدمه صعقت كل ارجاء الاوضه: م… ماما

-ملك بفزع: اي

-دعاء بحب وهي بتحضن اسد الي تقريباً في حالت ذهول: وحشتني ي اسد

-اسد بصريخ ودموع مكتومه: ابعدي عني متقربيش مني ابداا

-ملك بفزع: ابيه اهدي دي مامتك

-اسد بغضب جنوني: دي مش امي اخرسي خالص

-مامت اسد بدموع: ياريت تسمعني انا مش زي منتا فاهم ابوك ربالك حقد من نحيتي بس دة غلط اقعد ونتفاهم

-اسد بغضب: متجبيش سيرة ابويااا ابوياا الي سبتيه واتجوزتي واحد تاني عشان كان اغني منه اتخليتي عن ابنك لمجرد انك عايزة تبقي غنيه اهي الفلوس موجودة بس يتري هتقدري تعوضني عن كل سنين دي محروم من حضن الام…. وكمل بصريخ ردي علياال سكتي لي

-مامت اسد بعياط: اسمعني وبعدين احكم الكلام دة غلط

-اسد بدموع وصريخ: مش عايز اسمع حاجه ابعدي عني……. ومسك ايد ملك وخرج بيهاا

-حسام: ي اسد استناا….. اهدي يطنط بس

-مامت اسد بدموع: انا عايزاة يسمعني هو فاهم غلط

-حسام بتفهم: اهدي بس يطنط وانشاء الله هيجي وقت ويسمعك بس انتي هتسافري امريكاامينفعش

–مامت اسد: لا لا مش هسافر غير لماا يسمعني لازم يعرف اني مغلطش لازم يبطل يكرهني انا نفسي اخدو في حضني

-حسام: اهدي بس يطنط وكل حاجة هتتحل

مامت اسد: طب انا مضطرة امشي اتاخرت

-حسام: تمام مع الف سلامة

-مامت اسد: الله يسلمك وكملت للحراس…. يلا بيناا…. وخرجوا

-حسام بصدمه: معقول دي ام اسد….. نسيت اتصور معاهاا اي الي انا بقوله دة

“في مكان تاني” في مكتب اسد تحديداا

-ملك بدموع: اهدي بس ي ابيه

-اسد بغضب جنوني: سابتني لوحدي وانا صغير عشاان دورت علي الفلوس وسابت ابنهاا ودلوقتي عايزاني اسمعهاا

-ملك حطت اديهاا علي وشه بهدوء: ارجوك ي ابيه اهدي

-اسد دفن وشه في حضن ملك: قد اي احتاجتلهاا كان نفسي اقعد في حضنهاا حتي دلوقتي كان نفسي اترماا في حضنهاا.

-ملك بدموع بطبطب عليه بحب: كان لازم تسمعهاا ي ابيه تواجهاا انماا كدهه مينفعش

-اسد بعيون حمرا: لا لا مستحيل اخليهاا تقرب مني

-ملك بدموع: طب اهدي بس

-طق طق طق

-ملك اتعدلت في قعدتهاا وكملت: ادخل

-حسام: اسد اهدي مش كدهه كان لازم تسمعهاا

-اسد بغضب جنوني: ازاي يحسام تخليني اقابلهاا لي تعمل فياا كدهه لي مقولتليش انهاا هي المستثمر

-حسام: والله العظيم مكنتش اعرف انهاا هي ولا شوفتهاا قبل كدهه غير اني بسمع عنهاا وبس هي كانت رافضه ان اي صور تظهر ليهاا ولا حتي علي السوشيال ميديا

-اسد وبدا يهدي: تمام بس انا مش عايز اشوفهاا تاني

-حسام: تمام بس….وقاطعه

-اسد بغضب:مفيش بس…..اتفضل انت عندي شغل

-حسام:تمام…..وخرج

“في قصر المنشاوي”في جناح مايا تحديدا

-مايا بفرحه:بصي يمامي فستان الفرح تحفه علياا ازاي

-هبه بفرحه:قمر يخراشيي يناس مشاء الله يحبيبتي

-مايا:شكلي هيبقاا احلي من ملك

-هبه:لا…..قصدي اه يحبيبتي طبعا وبعدين دة فرحك انتي يعني انتي الاميرة في اليله دي”نسيت اقولكم ان الفرح اتحدد بعد اسبوع”

-مايل بخبث:اكيد يمامي ومحدش هيقدر يبوظ اليوم دة ابداا

-هبه:طبعا يحبيبتي اهدي بس عشان بشرتك

-مايا:يلا بقاا عندي معاد مع البيوتي سنتر

-هبه:يلا يحبيبتي…ونزلويهانم

مكان تانيي”في قصر دعاء الزهراني

-غزل:مامي مالك

-دعاء بدموع:مفيش يحبيبتي ها عامله اي انهاردة خرجتي

-غزل:اه يمامي روحت الجامعه وبعدين اتمشيناا بلعربيه شويه انا وصحابي وبس

-دعاء:تمام يحبيبتي يلا اطلعي غيري هدومكك وتعالي عشان ناكل

-غزل:ماشي يمامي….وطلعت

-دعاء بحزن لنفسهاا:هيجي يوم وهتعرف انك غلطان ي اسد وهتيجي فحضني

-الخادمه:الاكل جاهز يهانم

-دعاء مسحت دموعهاا:تمام اطلعي نادي غزل هانم من فوق

-الخادمه:حاضر يهانم

“عند اسد وملك”

-طق طق طق

-اسد:ادخل

-السكرتيرة باعجاب:الملفات الي طلبتهاا يفندم

-اسد بجمود:تمام حطيهم هناا

-السكرتيرة باعجاب:تامر بحاجه تانيه يباشاا

-ملك بغضب وغيرة:لا مستني القلوب الحمرا الي هتطلع من عينك…..خلاص حطيتي الملفات اتفضلي

-اسد رغم غضبه ال انه ابتسم:احم احم خلاص اتفضلي انتي

-السكرتيرة بغيظ مكتوم:حاضر يباشاا….وخرجت

-ملك بغيرة:ما تمشي البت الي برة دي

-اسد بمشاكسه:وامشيهاا لي دي حتي قمر

-ملك بغيظ وبتقرب منه:دي امر بالستر….دي قمر دي

-اسد وشدهااا علي رجله:ومالك غيرانه لي

-ملك برتباك وخجل:اي لا وانا هغير لي يعني احم احم بس هي رخمه ي ابيه مشيهاا

-اسد وبدا يقرب وقال بهمس:يقلب ابيه دي السكرتيرة مش مراتي

-ملك بغضب وغيرة:احم خلاص طيب اسكت ي ابيه لو سمحت…..وقاطعهاا اسد وهو يقب*لهاا بحب

-ملك بفزع:ابيه مينفعش كدهه

-اسد بهيام:يقلب ابيه انتي مراتيي…..وبدا يقب*لهاا بحنان…..اما هي ف استسلمت للامر

-طق طق طق

-اسد فاق من توهانه وابتعد عن ملك:احم احم ادخل

-ملك برتباك وخجل:احم احم….وقامت من علي رجله

-حسام بغمزة:شكلي جيت في وقت مش مناسب….علي العموم انا خلصت شغل وهسبقكم علي القصر

-اسد:استناا احنا كمان مروحين

-حسام:تمام يلا بيناا

-اسد بغمزة:يلا بيناا املك

-ملك برتباك وخجل:احم يلا….وخرجوا

“في قصر المنشاوي”

-سلمي:حبيبي وحشتني….وكملت بخجل قصدي وحشتوني

-ملك بضحك:اه اه منا خدت بالي

-سلمي بمشاكسه:مال شفايفك محمرة كدهه لي يملوكه

-ملك بخجل:اسالي اخوكي….احم قصدي لا لا مفيش حاجه

-حسام بضحك:بس يسلمي

-اسد بضحك:احم احم يلا بقا لاني جعان جداا

-الخادمه ببتسامه:الغدي جاهز يفندم

-اسد:طيب هطلع اغير هدومي وانزل

-ملك بخجل:وانا كمان

-حسام:يلا وانا كمان….وطلعوا

“في جناح ملك واسد”

-ملك طلعت من الحمام ملفوفه بلفوطه حوالين جسمهاا….يوووة بقاا البس اي طيب

-اسد باعجاب:خليكي كدهه

-ملك بفزع:ابيه انت مش كنت نزلت

-اسد وهو بيقرب:وطلعت اخد التليفون عشان اشوف القمر عندي في الجناح

-ملك زقته….ودخلت جري علي الحمام

-اسد بضحك:علي اساسا اني مكسرتش باب الحمام دة قبل كدهه

-ملك بخجل:ابيه ارجوك انزل وانا نازله

-اسد بضحك:ماشي….ونزل

“بعد شويه علي السفرة”

-اسد:ماياا حبيبتي جهزي نفسك الفرح بكرة

-ملك بشقه ودموع:اي

-سلمي بغضب:انت بتقول اي

-سليمان:هنلحق نجهز

-ماياا بفرحه وقامت حضنته:حبيبي والله واكيد هنلحق

-اسد:انا قولت كلمه واحدة الفرح بكرة

-ملك بدموع:اممم…..وطلعت جري علي الجناح

-سلمي:انا شبعت…وطلعت الجناح

-حسام:استني بس….وطلع وراهاا

-سليمان:ربنا يهديكم….وطلع بردو

كلهم طلعوا ناموا والبيت في اجواء حزن كبيرة…….

“صباح يوم الفرح”في جناح ملك واسد تحديداً

-سلمي بصريخ ودموع صدمه:ملكككككككك……وفجأة

-سلمي بصريخ ودموع وصدمه: ملككككككك….. الحقني ي اسد ملك واقعه في الارض…..وجرت علي ملك وكملت ملك فوقي يملك قومي مالك

-اسد بفزع: ملك قومي يملك مالهاا يسلمي حصلهاا اي

-سلمي بدموع: مش عارفه انا دخلت الجناح لقيتهاا مرميه علي الارض

-اسد شال ملك للسرير بخوف: هاتي ميه يسلمي ملك قومي

-سلمي بدموع: اهو خد فوقهاا….. ملك حبيبتي قومي

-ملك فتحت عنيهاا الحمراء من الدموع: ابي… ابيه

-سلمي بدموع: حبيبتي فوقي كدهه اي الي حصل

-ملك بدموع: مش عارفه فجأة كدهه اغم علياا

-اسد بغضب: عشان حامل لازم تدوخي…… وخرج بعصبيه

-ملك بعياط هستيري: مش حامل صدقونيي حامل ازاي بس…. سلمي سلمي انا مش هقدر اشوفه بيتجوز ماياا…. ياربيي بقاا

-سلمي بدموع:ملك حبيبتي اهدي بس كل التحاليل بتقول انك حامل انا واثقه فيكي والله بس مش عارفه ازاي في كل التحاليل انك حامل اكيد في حاجه غلط

-ملك بعياط:وابيه ازاي مش مصدقني

-سلمي بهدوء:هتحضري الفرح انهارده

-ملك بدموع:ازاي بس مش هقدر والله لا لا انا هفضل هناا

-سلمي:يحبيبتي مينفعش تفضلي في البيت لوحدك

-ملك بدموع:لا انا هفضل لوحدي

-طق طق طق

-ملك بدموع:ادخل

-الخادمه:ملك هانم اسد باشاا باعتلك دة

-ملك بحيرة:اي دة

-الخادمه:مش عارفه يهانم اتفضلي “الشنطه عبارة عن شنطه كبيرة بالون الاحمر”

-سلمي اخدت الشنطه:تمام ي سعاد اتفضلي انتي

-الخادمه:ماشي يهانم….وخرجت

-ملك:اي دة شكلها واو يتري فيهاا اي وباعتهالي لي

-سلمي:مش عارفه تعالي نشوف…..

“في جناح مايا وهبه وبعض البنات”

-ماياا بفرحه:واو يمامي بصي الفستان يهبل عليااا

-هبه بدموع:عشت وشوفتك بالفستان الابيض يحبيبتي

-مايا بتلقائيه:هبقاا احلي من ملك اكيد

-هبه باحراج من نظرات البنات:طيب يبنات اطلعوا انتم برة شويه

-كلهم:حاضر يهانم…..وخرجوا

-هبه بغضب:يخربيتك هتفضحيناا شويه شويه وتقوللهم ان ملك مش حامل واحنا الي عملناا كدهه انتي مجنونه لو حد سمع كدهه ولا هيبقاا فيه فرح ولا هنفضل عايشين اصلا

-ماياا بخبث:الفرح دة هيتم غصب عن اي حد انا معملتش كل دة عشان في الاخر متجوزهوش….وكملت بفرح بس الفستان تحفه صح

-هبه:قمر يحبيبتي مشاء الله

-مايا بضحك:طب يلا بقاا نادي البيوتي سنتر من برة عشان نلحق نعمل الميكب

-هبه ببتسامه:ماشي بحبيبتي

“عند ملك وسلمي”

-سلمي بنبهار:واااااو اي دة دة تحفههه اي دة بجد روعهه

-ملك بصدمهه:اي دة لياا انا دة مش فستان دة تحفه فنيه”الفستان عبارة عن فستان ابيض تلت كم طويل جداا متزين بحبات اللؤلؤ الروعه ضيق جداا مرسوم علي جسم ملك مش متفوش خالص سنبل وروعهه جداا”

-سلمي بنبهار:دة هيبقاا تحفهه عليكيي بجد اكيد هتلبسيه

-ملك بدموع:انا مش رايحه انتي عايزاني اشوفه بيتجوز بتهزري يسلمي والله

-سلمي:ملك انتي بتحبي اسد

-ملك بدموع:امم مش عارفه ي سلمي مش عارفه بس مستحيل يتجوز الي اسمهاا ماياا دي

سلمي بفخر:هي دي ملك يعني هتروحي صح

-ملك بجمود:اه

-سلمي بصدمه:وهتلبسي الفستان دة

-ملك بدموع:اه

-سلمي بحزن:تمام يحبيبتي واطمني انا جمبك

-ملك بدموع:انتي اختي يسلمي والله

-سلمي بضحك:قلب اختكك وبعدين كفايه عياط يبت بتحمري اكتر

-ملك بضحك:احم احم هتعاكسيني بقاا ولا اي

-سلمي بضحك:لا مقدرش يلا باي….وخرجت

“في شركة المنشاوي”عند اسد تحديداا

-طق طق طق

-اسد:ادخل

-حسام بخبث وغيظ:اهلا اهلا يعريس اي دة اي دة فرحك انهارة وجاي الشغل مشاء الله اوعا تكون مبتحبش العروسه دي حتي قمر

-اسد بغضب:حسام اتلم هو اي عشاان الفرح هوقف شغلي يعني وبعدين لسه الفرح بليل

-حسام:تمام اكدناا حجز الفندق وكل حاجه زي ما طلبت

-اسد:تمام

“في مكان تاني”في قصر دعاء الزهراني تحديداا

-الحارس:انهارده فرح اسد باشاا يهانم

-دعاء باستغراب:ازاي دة متجوز

-الحارس:فرحوا علي بنت عمتو

-دعاء:ماياا

-الحارس:ايوة يهانم

-دعاء:تمام اتفضل انت

-الحارس:تمام يهانم….وخرج

-طق طق طق

-دعاء:ادخل

-غزل:مامي صباح الخير

-دعاء ببتسامه:صباح الورد يحبيبتي فطرتي

-غزل:اه يمامي ورايحه الجامعه

-دعاء:ماشي يحبيبتي بس متتاخريش عشان عندنا مشوار بليل

-غزل بفرحه:بجد اوكي يمامي

-دعاء:ماشي يقلب مامي يلا بقا هتتاخري

-غزل بضحك:اه صح…..وخرجت بسرعه

-دعاء بدموع:ياااااه اخيرا هحضر فرحك

“بعد وقت جيه معاد الفرح”في جناح اسد

-حسام:اي العريس القمر دة

-اسد ببتسامه:منا عارف يبني

-حسام:الله علي الغرور…..يلا العروسه مستنيه”قالهاا بغضب”

-اسد برتباك:اومال م…مشوفتش ملك انهارده

-حسام بخبث:احم لا مشوفتهاش تلاقيهاا قاعدة مع سلمي في الجناح بس بتسال لي خليك في مراتك

-اسد بغيظ:مهي مراتي

-حسام بخبث:لا قصدي خليك في مراتك الي بتحبهاا

-اسد بغضب:منا بحب….احم احم اطلع برة يحسام

-حسام:خلاص يعم هسكت….يلا بينا

“في جناح مايا”

-هبه بفرحه:اي القمر دة بس مشاء الله عليكي

-مايا:حبيبتي يمامي والله….يلا بقاا هنتاخر

-هبه:يلا يحبيبتي….ونزلوا

“في جناح سلمي”

-سلمي بنبهار وصدمه واعجاب:اي اي دة هو في كدهه والنبي قوليلي انتي حقيقيه بجد

-ملك ببتسامه:يبنتي مقولتلك بلاستك….وكملت بحزن ههههههه اهو انا الوحيدة الي هتحضر فرح جوزهاا

-سلمي:معلش يحبيبتي…..بس لا بجد مفيش بنت بالجمال دة انتي ازاي كدهه

-ملك ببتسامه:حبيبت قلبي انتي احلي والله

-سلمي:حبيبتي تسلميلي هحاول اصدق….يلا بينا بقاا

-ملك:يلا….ونزلوا

“في الصالون”

-مايا ببتسامه:اسد حبيبي اي رايك

-اسد بضيق:اه جميله و……وقاطعه نزول حوريه البحر علي درجات السلالم نزول قطع القمر نزول الفتاه صاحبت العيون الزرقاء والخدود الورديه والشفايف الحمرا تطل بالفستان الابيض الجذاب بشعرهاا المفرود علي ظهرهاا ومرفوع جزء منهه لفوق بالكعب العالي ومع ذلك قصيرة

-هبه بهمس:مالوا متنح لي….ولفت انتباهاا نزول القمر….وكملت اي دة اي دة هي ازاي كدهه

-ماياا بصدمه:اي…اي دة يمامي هي حقيقه بجد البت دي اكيد مش بني ادمه زيناا

-اسد بصدمه وانبهار من كتله الجمال التي تقف امامه:اي اي دة

-ملك ببتسامه ذادتهاا وسامهه:احم احم…. وكملت بدموع مكتومه يلا هتتاخر علي فرحك….وسابته وطلعت علي العربيه

-حسام باعجاب:اي يبت القمر دة لا لا خدي بالك ممكن اقولك مفيش فرح ونطلع نريح فوق…وغمزلهاا

-سلمي بضحك:يقليل الادب….يلا بينا

-مايا بغيظ:يلا ي اسد هنتاخر

-اسد:…..مفيش رد

-مايا بصوت اعلي:ي اسد

-اسد فاق من شرودة:خلاص اخرسي وصوتك ميعلاش….يلا بينا

-سليمان:يلا….وخرجوا كلهم

“قدام باب الفندق”

-ملك بدموع:بصي ماسكه في ايدة ازاي

-سلمي: اهدي بس

-اسد وقبل ما يدخلوا من باب القاعهه:مايا انتي بتحبيني

-مايا بفرحه:بعشق ي اسد والله

-اسد بخبث:وانا كمان عشان انتي مش زي ملك الخاينه

-مايا بطيبه مصتنعه:مش عارفه ازاي تعمل كدهه….يلا ندخل بقاا المفروض هيفتحوا الباب دلوقتي…وفجأة لسه بينفتح الباب

-اسد شال ايد مايا من ايدة بعنف وشد ايد ملك وقال:بقاا ينفع العريس يدخل من غير العروسه الحقيقه…..وفجأ

-اسد شال ايد ماياا من ايدة بعنف وشد ايد ملك وكمل: بقاا ينفع العريس يدخل من غير العروسه الحقيقه…… وفجأة انفتح باب الفندق وظهروا المعازيم واسد وملك داخلين في وسط انبهار المعازبم…وفجأة وقف اسد في نص الفندق

-ملك بصدمه ودموع: اي اي دة

-اسد وهو يركع علي رجله بحب: اي العروسهه القمر دي دة انا هاكلك انهارده بس نروح بيناا….. وفجأة فتح علبه شامواة فيهاا خاتم اقل ما يقال عليه روعهه…. وكمل ملك تقبلي تبقي معاياا العمر كلهه واكيد هتقبلي لانكك مستحيل تكوني لغيري ف وافقي بقاا لان رجلي وجعتني وبعدين عيب انا اسد المنشاوي بردو

-ملك بدموع ومسكت ايدة: ابيه

-اسد قام حضنهاا وقال: يقلب ابيه انتي وبعدين بس بس في عروسه تعيط كدهه وبعدين اي الجمال دة… وكمل بغيرة دة انا هقتلك علي جمالك دة يخربيتك اوديكي فين اعمل فيكي اي طيب

-ملك بحب ودموع: انت انت ازاي مش هتتجوز ماياا

-اسد بضحك: يملوكتي انا مقدرش اسيبك او اتجوز غيركك ومايا دي حسابهاا معاياا بعدين المهم خليناا في فارحناا بقاا وبعدين انا كمان خطط للفرح دة لان مينفعش مرات اسد المنشاوي ميتعملهاش فرح وبدا يقرب ويقول…. وبعدين انتي ملكت الاسد مش اي بنت

-سلمي بدموع: لووووووووولوي

-ملك بصدمه: ك… كنتي عارفهه

-سلمي برتباك: احم احم اما اروح اشوف زوجي قرة عيني

-ملك بضحك: دة انا هقتلك ي سلمي والله… وانت كمان انا ممكن دلوقتى موافقش عليك

-اسد وبدا يقرب وسط ذهول المعازيم وطبع قب*له علي شفايفهاا الحمراء

-حسام بضحك وهمس: اخوكي مبيتكسفش خالص كدهه هو مفكر انهم في الجناح ولا اي بصي الناس متنحه ازاي

-سلمي ببتسامه: فاكر يوم فرحناا معملتش كدهه لي

-حسام بضحك و بغمزة: تحبي نعيد المشهد دة دلوقتي

-سلمي بضحك وخجل: يقليل الادب تحب بقاا نعيد المشهد بتاع المزهريه الي اتكسرت علي دماغكك

-حسام بضحك وخوف:لا لا خلاص خليناا في الطيب احسن

-علي جانب اخر……

-غزل بنبهار:واو يمامي فرح مين دة

-دعاء بحب:اسد اخوكي

-غزل بصدمه:اخ…اخويا انا انا لياا اخ بجد…..وطلعت جري علي اسد

“في الكوشهه عند اسد وملك”

-اسد بحب:انا بعشقكك يملوكتي والله ومقدرش اعيش من غيرك وكنت ماسكك نفسي بالعافيه عنك وكمان كنت بتعذب وانا بكلمك كدهه

-ملك بدموع وحب:انا مش مصدقه ي ابيه والله كنت هموت لو كنت اتجوزت الي اسمها…..وقاطعهاا دوخ فتاه في حضن اسد

-اسد بصدمه:انتي مين

-ملك بغيرة:اي دة يعني بتتجوزني وبتشقط مني مش راحم نفسك حتي يوم فرحكك….اه زير نساء هقولك اي متجيبهاا معانا البيت احسن

-غزل بدموع:اسد انا مش مصدقه بجد مش مصدقه ان بقاا لياا اخ

-ملك بشهقه:اخ!

-اسد بصدمه:اخ!

-دعاء بحب:ايوة يحبيبتي دي غزل اخته

-ملك بفرحه:لوووووولي طلعت اخته….احم احم اهلا يقمر

-اسد بغضب:انتي اي الي جابك هناا

-حسام بتدخل:اسد اهدي مش كدهه المعازيم بتبص عليناا وبعدين طنط مظلومه وانت فاهم غلط انشاء الله بعد الفرح نقعد وهتفهم كل حاجه

-اسد بغضب:ان…وقاطعته ملك وهي بتمسك ايدة

-ملك بحب:عشان خاطري ي ابيه

-اسد:تمام

-غزل بدموع:مبروك…ولسه هتمشي

-اسد بحب:استني يبت تعالي في حضن اخوكي

-غزل بحب جريت علي حضنهه:قلب اختك والله

-سلمي بصدمه ودموع:م….ماما

-دعاء بدموع:سلمي حبيبتي تعالي في حضني

-غزل بصدمه:ان…انتي اختي بردو

-سلمي بدموع:تعالي في حضن اختكك….وحضنوا بعض بحب

-غزل بدموع:انا انا مش مصدقه اني عندي اخوات قمرات زيكم طول عمري بتمني يكون عندي اخوات

-سلمي بدموع:يروحيي انتي قلب اخواتكك والله

-ملك بدموع:انتم حلوين اووي

-اسد بحب وضحكك:بتعيطي لي يملوكتي بس

-ملك بدموع:عشان انتم حلوين اووي والله

-غزل بحب ومشاكسه:بس اي القمر دة انتي حقيقه زيناا ولا اي

-ملك بضحك:والله يجدعانن بلاستيك حتي شوفي

-اسد بحب وغمزة:دي الي سكنت قلب الاسد….وبدا يقرب

-غزل بضحك:اسد حبيبي احناا لسه في الفندق مش الجناح هاا احم احم

-ملك بكسوف وخفوت:هو دة بيهموا حاجهه دنجوان بقاا نعمل اي

-دعاء:طب يلا بقاا نسيب العرسانن ونرجع الترابيظه

-كلهم:يلا….ومشيوا

-مامت ملك بحب:مبروك يحبيبتي اجمل عروسه في الدنيا

-ملك بدموع:ماما حبيبتي اخدتي العلاج

-مامت ملك:اه يحبيبتي….بلاش الدموع بقاا

-اسد بغيرة شد ملك لحضنه:احم احم اه يملك نسيت اقولك ان طنط هتسافر تتعالج برة الاسبوع الجاي انشاء الله

-ملك بدموع:بجد ي ابيه

-اسد بحب وشدد علي حضنهاا:اه يقلب ابيه

-مامت ملك:ربناا يهنيكم يارب هروح انا بقاا اقعد مع سلمي

-ملك بحب:ماشي يماما خدي بالك من نفسك

-مامت ملك:ماشي يقلب ماما…..ومشيت

-علي جانب اخر…..

-ماياا بغضب جنوني:لا لا لا لا لا لا لا مستحيل مستحيل ازاي كدهه ازاي يتجوزهااا هي ازااي يمامي ازاي يسيبني كدهه ازااااااااااي لا ي اسد لا

-هبه بصدمه:حبيبتي اهدي بس المصيبه انه اكيد كشفناا

-مايا بغضب جنوني وصريخ:مش هسيبهم يتهنوا مش هسبهم يمامي انااااا يسيبني بفستااااان الفرح لااااااااا

-هبه:حبيبتي اهدي احنا لازم نشوف حل هو اكيد عرف انهاا مش حامل

-ماياا بغضب:مش هسيبهم لا مش هسيبهم اكيد يعمل فياا انا كده

-هبه:هنعمل اي

-مايا بصريخ:هنعمل كتير والله لعمل كتير

“خلص الفرح وكل واحد رجع بيته ولكن اسد وملك فضلوا في الفندق لان اسد حاجز جناااح ليهم”في جناح الفندق تحديداا

-ملك برتباك:احم احم انا مش فاهمه حاجه ازاي كدهه يعني انا مش حامل

-اسد بوقاحهه:والله يملوكتي هو انتي لحد دلوقتي مش حامل….بس انشاء الله هيحصل

-ملك بشهقه:اممممم طب طب انت عرفت ازاي ومين الي عمل كدهه

-اسد بحب وشدهاا لحضنه:بصي يستي

Flash Back…… قبل الفرح باسبوع

-الخادمه برتباك:اسد باشاا انا عايزة اقولك علي حاجة

-اسد بغضب:قولي يسعاد

-الخادمه:مدام ملك مش حامل

-اسد بصدمه:عرفتي منين

-الخادمه:سمعت الانسه ماياا بتقول انهم عملوا تقرير حمل مزيف عشان تكرة الست ملك

-اسد بفرحهه:كنت عارف والله ان ملك مستحيل تكون كدهه…..بجد شكرا يسعاد

-الخادمه ببتسامه:ي باشاا انا مش عايزة شكر دة واجبي والله ورد من خيرك علياا

-اسد:شكرا بجد….بس مش عايز حد يعرف بالكلام دة حتي ملك

-الخادمه:حاضر يباشاا اكيد

-اسد ببتسامه:تمام ي سعاد اتفضلي انتي

-الخادمه:ماشي يباشاا…..وخرجت”سعاد دي انا حبيتهاا والله😹”

Back

-ملك بدموع:يحبيبتي يسعاد

-اسد بغيرة:احم متقوليش لحد حبيبتي دي خالص قوليلي انا بس

-ملك ببتسامه:حاضر ي ابيه

-اسد بحب وضحك: لا ابيه اي بقاا والله عيب في حقي

-ملك بخجل:احم احم

-اسد بغمزة:بس اي القمر دة يبت

-ملك وبدات تحمر من الخجل:شكرا ي ابيه….هو احنا ليه مروحناش القصر معاهم

-اسد بوقاحه وحب:لا قصر اي بقاا مينفعش القصر انهارده

-ملك بخجل وارتباك:احم احم اشمعناا

-اسد بضحك: يعني دنجوان واقضي دخلتي في القصر بردو”وغمزلهاا”

-ملك برتباك:احم احم

-اسد بخبث وضحكه جانبيهه:ها مقولتليش

-ملك برتباك:اي

-اسد ببتسامه وحب:هنسمي ابننا اي

-ملك بشهقه:احم اي ابن مين ودة هتجيبوا منين

-اسد وهو بيقرب بحب فهو قد اشتاق لصغيرتهه:انا هقولك……..وتمت دخلتهم

“في مكان تاني”في قصر دعاء الزهراني تحديداا

-غزل بدموع:مامي انا مش مصدقه اني لياا اخوات قمرات كدهه بجد

-دعاء ببتسامه:لا يحبيبتي صدقي وانشاء الله نتجمع كلناا

-غزل ببتسامه:يارب يمامي نفسي كلناا نعيش في بيت واحد

-دعاء:اكيد يحبيبتي انشاء الله

-غزل:ماشي يمامي هطلع انا ارتاح بقاا

-دعاء:ماشي يحبيبت مامي تصبحي علي حاجه حلوه

-غزل بحب:تصبحي علي خير يمامي….وطلعت

-“في مكان تاني”عند ماياا تحديدا

-هبه بصدمهه ودموع:ماااااااااايا.. وفجأة

-هبه بصدمه ودموع: ماااااااااايا قومي يحبيبتي الحقني يبابا مايا قوميي ماياا حبيبتي لي تعملي كدهه

-ماياا مرميه عليي الارض اديهاا غرقانه في الدم

-سليمان بصدمه: اي دة اي دة مالهاا مايا قوميي… لي يبنتي تعملي في نفسك كدهه

-هبه بدموع: اتصلي بالاسعاف ي سعاد بسرررعه

-الخادمه بخوف: حاضر حاضر… وخرجت

“في الفندق” عند اسد وملكك تحديدا

-اسد بحب وفرحه:ملوكتي يلا قومي بقاا

-ملك بنعاس وشعرهاا مفروض جمبهاا:احم احم

-اسد بحب وهو يشدهاا لحضنه:اي القمر دة يملوكتيي بس

-ملك بخجل وغضب طفولي:انت قليل الادب اووي ي ابيه

-اسد بغمزة وضحك:بعد كل دة وابيه ازاي طيب

-ملك بشهقه وخجل:قليل ادب وديني لماما

-اسد وهو بيقرب:هو انا مقولتلكيش

-ملك بخجل ورتباك:تؤ تؤ مقولتليش….ومتقوليش عشان انت بتقول بقلت ادب زي امبارح

-اسد بضحك:لا لا عيب عليكي انا قليل ادب يملوكتي بردو

-ملك بضحك وخجل:احم اه ي ابيه قليل الادب

-اسد بضحك وحب:طيب بلاش ابيه بقاا طب والله عيب في حقي  دنا حتي كنت ولا اسكت بدل ما تقولي انت قليل ادب “وغمزلهاا”

-ملك بشهقه وخجل:احم احم ابيه انا عايزة اقولك حاجه

-اسد بحب:قولي يقلب ابيه

-ملك بخجل وحب:انا ب….بحبك اووي ي ابيه

-اسد بصدمه وحب وشدهاا لحضنه مرة تاني:وانا بعشقك يملك مكنتش متخيل انت تقوليهاا انتي روح قلبي يملك انا محبتش قبلك والي هحبهاا بعدك هتكوني انتي امهاا

-ملك بخجل:احم احم وهتجيبهاا منين دي

-اسد بحب وبدا يقرب: انا هقولكك وبدا يقرب من جديد و راحوا في عالم تاني…….”محتاجه اشرح اكتر من كدهه ولا فهمتوا”😹

“في مكان تاني”في بيت سلمي تحديدا

-سلمي بدوخهه:مش عارفه يحسام حاسه اني دايخهه وعايرة رمان هاتلي رمان

-حسام بفرحه:يعني اي

-سلمي بحب:يعني هاتلي رمان بدل ما البيبي يبقاا عندة رمانه في وشوا

-حسام شالهاا ولف بينااا:احلي رمان يكون عندك يرمانه انتي انا مش مصدق بجد

-سلمي بدموع:ولا انا مصدقهه يحسام والله ان كمان كام شهر هبقاا ماما وانت هتبقاا احلي بابا

-حسام بحب:حبيبت فلبييي ي ام حنين

-سلمي بضحك وحب:وانت اي عرفكك انها بنت مش يمكن ولد قمر شبهكك

-حسام بحب:لا انا عايز بنت وتكون شبهك

-سلمي بحب:طيب فين التليفون اقول لملك

-حسام بغمزة:تؤ تؤ سيبي ملك مع جوزهاا بقاا خليهاا تجبلنا حتت عيل يتجوز البنت بنتناا دي

-سلمي بضحك:عندك حق….وحضنته جامد فهو ابو حنين انشاء الله احم احم

،في المستشفي”عند ماياا تحديدا

-هبه بدموع:بنتي كويسه يدكتور صح

-الدكتور باسف:للاسف ي مدام البقاء لله مقدرناش ننقذهاا نزفت كتير…بس هي اي الي دفعهاا لفكرة الانتحار

-هبه بشر ودموع:لاااااااااا لا لا بنتي عايشهه اكيد لا

-سليمان بحزن:اهدي ي هبه بس هي اكيد في مكان احسن

-الممرضه بسرعه:المريضه فاقت القلب اشتغل تاني

-هبه بدموع وفرحه:بجد الف حمد وشكر ليك يارب

-الدكتور:بجد….ودخل لماياا جري

“في جناح اسد وملك”

-ملك بخجل:احم احم ابيه انا جعانهه مش هننزل ناكل

-اسد بحب وضحك:ابيه بعد كل دة ازاي طيب

-ملك احمر وجهها:احم مش هناكل

-اسد بحب:ملوكتي قولي وراياا…اسد

-ملك بخجل:لا لا مش هعرف اقولهاا

-اسد:يلا بقاا يملوكتي قولي اسد بس من غير ابيه….وكمل بغمزة مهو مينفعش ابيه خلاص

-ملك بخجل وحب:اس…اسد

-اسد بحب وهو يشدهاا لحضنهه:يقلب اسد انتي

-ملك بحب:ابي…قصدي اسودي عايزة اشوف ماما

-اسد بهيام:ي اي

-ملك بحب:اسودي

-اسد بتوهان:يخربيتك اعمل فيكي اي تاني يبت دوختيني والله….وبدا يق*بلهاا بحب……اما هي ف استسلمت للامر

-تن تن تن

-ملك بخجل:التليفون بيرن

-اسد بحب:سيبيه يرن يملوكتي

-تن تن تن

-ملك بضحك:ونعمه التليفون بيرن

-اسد بغيظ:اي يحسام الزفت

-حسام بضحك:اي يعم وحشتني قولت اكلمك

-اسد بغضب:عايز اي يحسام بدل ما هقفل في وشكك

-حسام بضحك:انا عايزك تجيبلي حتت واد حلو كدهه عشان يبقاا يتجوز البت بنتي

-اسد بفرحه:الف الف مبروك يحسام….ومن نحيه الواد اطمن

-حسام بضحك:اه يعم منا مطمن اكيد

-اسد بغضب مصتنع:حسام استناا كدهه انت ازاي تعمل كدهه في اختي اساسا وانا الي مستامنك عليهاا

-حسام بضحك:مهي مراتي يعم….وبعدين روح روح كمل الي بتعملوا سلام

-اسد بضحك:ماشي ي حسام…وقفل

-ملك بضحك:قالك اي

-اسد بحب:سلمي حامل

-ملك بفرحه:واو بجد لا لا احنا لازم نروحلهاا

-اسد بحب:نروحلهاا فين بس ما احنا لازم نجيب واد حلو كدهه عشان يتجوز البت بنت سلمي وبدا يقرب وة…..

“عند ماياا”

-هبه بدموع:حبيبتي لي تعملي في نفسك كدهه

-مايا بتعب:انا يمامي يسيبني يوم الفرح بالفستان والله هوريهم

-هبه:اهدي بس وانشاء الله تطلعي بخير بس هدي نفسك

-مايا بدموع:والله ما هسبهم والله….انا عايزة اخرج خرجوني من هناا

-سليمان بغضب:مايا اخرسي انا ساكت بس عشان تعبانه

-هبه بغيظ:بابا لو سمحت مش كفايه الي عملوا اسد فيهاا

-سليمان:تمام….وخرج برة

“بعد اسبوع”في جناح اسد وملك تحديدا

-تن تن تن

-اسد بنعاس وهو حاضن ملك بحب:الو

-حسام:انت يعم انت بقالك اسبوع سايب الشركهه ومش بتيجي يشيخ حرام عليك دة انا نزلت الشغل من تالت يوم جواز

-اسد بضحك:اي يبني سبني اعيش حياتي بقاا شوية وبعدين والله محستش ان عدي اسبوع

-حسام:طب اي مش هتنزل في ورق كتير لازم تمضي عليه

-اسد:احم تمام….سلمي عامله اي

-حسام بضحك:عايزة رمان….ههههههه جبتلهاا وكل شويهه تدلع بس انا راضي والله

-اسد ببتسامه:ربنا يهنيكم يارب وبعدين اخت اسد المنشاوي تدلع براحتهاا

-حسام بجديه:انهارده في حد مهم لازم هتقابله

-اسد بجديه:تمام هقفل انا

-حسام:ماشي…وقفل

-اسد بحب:ملوكتي يلا قومي

-ملك بخجل:احم بقالنا اسبوع في الجناح بجد

-اسد بضحك:شوفتي يستي ولو علياا مش عايز انزل خالص

-ملك بخجل:احم احم ماشي يلا بيناا منا مش هسيب جوزي قرة عيني للبت السكرتيرة دي

-اسد يضحك:يقلب جوزك انتي علي العموم مكنتش هروح من غير….وقلع الجاكيت وقال لو علياا مش عايز اروح والله متخليناا هناا

-ملك بضحك: ياني منكك انا هدخل البس

-اسد بغيرة: اوعي يملوكتي يكون قصير ويكون لونهه حلو

-ملك بغضب طفولي: يووة البس اي طيب شوال

-اسد بضحك: لا يملوكتي بس اي حاجه تكون مش حلوة مع انك اي حاجه عليكي حلوة اعمل اي فيكي طيب

-ملك بضحك: حاضر يقرة عيني

-اسد بهيام: يبت يبت بلاش دلع هقولك مش نازل والله

-ملك بخجل وضحك: لا لا خلاص… ودخلت بسرعهه

“في مكان تانيي”في قصر المنشاوي تحديداا

-مايا بخبث:صباح الخير يجدو

-سليمان:صباح النور….اعملوا حسابكم اسد وملك جايين انهارده

-هبه برتباك:تمام يبابا

-مايا بخبث:ماشي يجدو انا خلاص فهمت غلطي واسد اخوياا وملك مرات اخوياا

-سليمان:تمام

-طق طق طق

-سلمي بحب:جدو حبيبي وحشتني

-سليمان:حبيبت جدو النونو عامل اي

-حسام بضحك:الحمدلله يجدو مدوخاني هي وهو والله

-سلمي بحزن طفولي:انا مالي يجدو هو ابنه الي بيطلب حاجات غريبه

-سليمان بضحك:طب اطلعي ارتاحي يحبيبتي…وانت جيت لي مش المفروض تكون في الشركه

-حسام بضحك:جيت اوصل الهانم يلا باي…وخرج

-سلمي ببتسامه:هطلع ارتاح…وطلعت

“في شركه المنشاوي”عند اسد تحديدا

-اسد بغيرة:اعمل اي في حلاوة امك دي يبت البسك اي تاني

-ملك بضحك:معلش ي قرة عيني انت…وبعدين ما اهو دريس حلو اهو

-اسد بغيرة:مهو المشكله انهه حلو

-طق طق طق

-اسد:ادخل

-السكرتيرة بغيظ من ملك الي قعدت علي رجل اسد:استاذ حسام برة ومعاه دعاء هانم

-ملك:خليهم يدخلوا

-السكرتيرة:نعم

-ملك بغضب:قولت خليهم يدخلوا دة مكتب زوجي قرة عيني وادخل الي انا عايزة يلا

-السكرتيرة بغيظ:حاضر….وخرجت

-اسد بغمزة:يقلب قرة عينكك انتي

-طق طق طق

-ملك:ادخل

-اسد بهمس وضحك:يواد يمسيطر

-حسام:اهلا يعريس

-اسد:اهلا

-دعاء:ازيك ي اسد

-اسد وحاول الجمود:بخير…اتفضلوا

-حسام بجديه:اسد ياريت تسمع طنط

-اسد:تمام

-دعاء بدموع وبدات تفتح تسجيل مكالمه علي تليفون:”دعاء لو فضلتي مع محمود المنشاوي اعتبري ان ابنك الصغير دة هتتدفنيه وجوزك هيخسر كل حاجه وكمان هيحصل ابنه انتي فاهمه لازم تسيبيه وتخليه يكرهك انتي اتجوزتيه غصب عننا ودلوقتي هتسبيه غصب عنك”…..وكملت هددني انه يقتلك ويقتل محمود وانا مكنتش اقدر اشوفكم بتتاذو قدام عيني انا اتجوزت محمود لاني كنت بحبه ومبصتش للفلوس خالص وبعد ما سبت ابوك اتجوزت محمد الزهراني ساعتهاا عشان محمود ينساني وساعتهاا قولت لمحمود اني هسيبه لانه مش غني ساعتهاا كنت بحفذه انه يتحسن ويبقاا اكبر رجل اعمال وكرهته فياا وهو كرهكفياا ارجوك صدقني يبني انا كنت عايشه بتعذب

-اسد بدموع:ولي مقولتيش لبابا علي التسجيل دة

-دعاء بعياط:كان هيصمم اننا نفضل مع بعض واهلي كانوا هيقتلوا

-اسد قام حضن دعاء بحب:قد اي كنت محتاجلك قد اي كان نفسى في حضن ام

-دعاء بدموع:انا اسفه يحبيبي مكانش بايدي

-اسد بحب:انتي هتجيبي غزل وتيجي تعيشي معاناا خلاص مفيش فراق تاني

-دعاء بدموع:ممكن طلب

-اسد:اومريني

-دعاء بدموع:قولي يماما نفسي اسمعهاا منك

-اسد بحب:احلي ماما

-دعاء حضنته جامد:حبيبي يبني

-حسام:والله اعيط انا كمان كفايه دموع بقاا

-دعاء بحب:تعالي يملك

-ملك بدموع وضحك:حبيبتي يماما

-دعاء بحب:ي بختك ي اسد بحتت السكرة دي

-اسد ببتسامه وحضن ملك:دي عشقي كله

-ملك وبدات تدوخ:انا انا….وفجأة اغم عليهاا

-اسد بفزع:ملك فوقي ملك في اي

-دعاء بفزع:اطلب الدكتور ي حسام بسرعه

-حسام:حاضر…وخرج بسرعه

-اسد بفزع شال ملك للكرسي:ملك مالك في اي

-بعد شويه…..وصلت الدكتورة

-اسد بخوف:اكشفي عليهاا بسرعه

-الدكتورة:تمام……..بعد شويه….لا لا متقلقوش عليهاا..

-الدكتورة:تمام.. بعد شويه.. لا لا متقلقوش عليهاا دة طبيعي يحصل في الحمل الف مبروك

-اسد بفرحه:حم…ملك حامل

-الدكتورة بابتسامه:ايوة الف مبروك

-دعاء بفرحه ودموع:مبروك يحبيبي مبروك

-اسد بفرحه:الله يبارك فيكي يماماا

-ملك بدات تفتح عنيهاا:احم هو اي الي حصل

-اسد حضنهاا بكل حب:ملوكتي حبيبتي هتبقي احلي ماما انتي حامل

-ملك بفرحه وخجل:بجد

-اسد ببتسامه وغمزة:ايوة اومال اي دنا اسد المنشاوي دنا تعبت اووي في الواد دة

-ملك بشقهه وخجل:احم احم

-دعاء بحب:الف الف مبروك يحبيبتي

-ملك بحب:الله يبارك فيكي يماما

-الدكتورة ببتسامه:استاذن انا….ومبروك مرة تانيه…وخرجت

-طق طق طق

-دعاء:ادخل

-حسام بفرحه:الف الف مبروك ي اسد

-اسد ببتسامه:الله يبارك فيك يحبيب اخوك

-حسام:دي سلمي هطير من الفرحهه

-اسد وحضن ملك بفرحه:بحبك يملوكتي

-حسام ودعاء:احم احم احنا واقفين

-ملك بخجل:وانا كمان

-اسد بحب:يلا بقاا كلناا علي القصر وهبعت حسام يجيب غزل

-كلهم بفرحه:يلا…وخرجوا واسد شايل ملك

بعد شويه “في قصر المنشاوي”

-طق طق طق

-سلمي:سعاد افتحي الباب

-الخادمه: حاضر….وفتحت

-سلمي بفرحه:ملك حبيبتي وحشتيني اووي والله وانت كمان ي اسد…اي دة ماما وحشتيني والله

-مايا بهمس وغيظ:والله لهوريهم

-هبه بهمس:اهدي بس

-ملك بحب:الف الف مبروك يسلمي اخيرا هيتقالي خالتوا

-سلمي بمشاكسه:شد حيلك ي اسد انا عايزة يتقالي عمتو

-دعاء بضحك:لا مهو شد حيله وملك حامل

-سلمي بدموع وفرحه:الف الف مبروك لوووووولي هيتقالي خالتوا وعمتو كمان

-مايا بصدمه:حامل

-هبه بشقهه:حامل

-دعاء:اومال سليمان باشاا فين

-سليمان بغضب:انتي اي الي جابك هنا

-اسد:جدو اسمعهاا بس

-سليمان بغضب:اطلعي برة دلوقتى

-دعاء بدموع:حاضر…ولسه هتخرج

-سليمان بضحك:تصدقي بعرف امثل طول عمري كان نفسى اطلع ممثل والله….حسام قالي علي كل حاجه ي دعاء

-دعاء بحب:حبيبي ي بابا والله

-غزل بحب:انا بحبكم اووي ومش مصدقه اني بقاا ليه عيله قمر زيكم

-كلهم بفرحه ضحكوا بحب….

“بعد مرور 9 شهور……قبل ولادت ملك يومين”في جناح سلمي تحديدا

-سلمي بحب:بصي جميله ازاي انا مش مصدقه اني بقيت ماما

-حسام بفرحه:حبيبت قلب بابا دي

-ملك بدموع:الله ي اسد بص عروسه ابني حلوة ازاي هي اكبر منه بيومين بس مش مشكله

-اسد بحب:قلب خالو دي

-ملك بحب:يلا ارتاحي بقاا حنين نورت البيت انهارده حبيبتي يحنون

-سلمي بدموع:حبيبت ماما دي

-اسد بحب:يلا بينا….وخرجوا

“في جناح مايا”

-مايا بخبث:مش هسمح للطفل دة يجي الدنياا

-هبه بشقهه:هتعملي اي ي ماياا

-مايا بشر:هعمل كتير***وبس

-هبه بصدمه:احناا موتنا علي ايدك

-مايا بخبث:استني بس

“في جناح اسد وملك”

-اسد بحب:امتي يملوكتي اسر ينور الدنياا

-ملك بحب:خلاص يحبيبي كلهاا يومين ويجي

-اسد ببتسامه:ماشي يملوكتي هدخل اخد دوش ارتاحي انتي….ودخل

-تن تن تن

-ملك:الو

-متصل:انسه ملك والدت حضرتك بتموت

-ملك بدموع:بتقول اي ماما…ونزلت جري ورمت التليفون علي الارض

“علي سلالم القصر”

-ملك بعياط هستيري:ماما…..ولسه نازله جري حست بايد حد زقتهااا بكل قوة

-ملك بصريخ:اااااااااااااااه

-اسد بفزع:ملك…وخرج بسرعه واتفاجاه بملك مرميه علي الارض غارقه في الدماء…..وكمل بصريخ ملكككككككك ملك فوقي لا يملك متسبنيش ملكككككككك

“في المستشفى تحديدا”

-حسام بخوف:دكتورة عايزين دكتورة بسرعه

-اسد شايل ملك بدموع:عايز دكتورة بسرعهه

-الدكتورة:خدوهاا علي اوضه العمليات بسرعهه

-الممرضه بخوف:حاضر حاضر….ودخلوهاا بسرعه

-اسد بصريخ وخوف ودموع:انقذوهااا لو حصلهاا حاجه هقتلكم كلهم هقتلكم يلاااااا بسرعههه يملكككككككك لا

-الدكتورة دخلت جري…

-حسام بدموع:اهدي بس ي اسد هيقوموا بالسلامه اهدي بس

-اسد بدموع وانهيار:مقدرش اخسرهاا ي حسام مقدرش يملككككككك

-مامت ملك بعياط:اسد بنتي حصلهاا اي قولولي

-حسام:انشاء الله خير اهدي يطنط

“عند ماياا وهبه”

-هبه وهي بتضرب ماياا بالقلم:انتي الي عملتي كدهه تقتلي روحين عشان حقدك وغلك انتي مستحيل تكوني بنتي الشرطه هتكون هناا بعد شويهه

-ماياا بدموع:مامي

-هبه بدموع:انا مليش عيال اخرسي….وخرجت

-بعد شويهه…الشرطه جت واخدت مايا

“عند ملك في المستشفى بعد 4 ساعات تحديداا”

-الدكتورة بحزن:للاسف

-اسد بصدمه ودموع وخوف:ي…يعني اي

-الدكتورة بحزن:قدرنااا ننقذ الطفل بس الام لا

-مامت ملك بعياط:بنتي…. واغم عليهاا

-حسام بفزع:لا

-اسد بصدمه ودموع وصريخ صعق كل ارجاء المستشفى:ملكككككككككككككككككككككككك

“بعد مرور سنتين في قصر المنشاوي”في جناح ملك واسد تحديدا…..

-اسر بحب:مامي مامي

-ملك بفرحه وحب:روح قلب مامي تعالي تعالي في حضن مامي

-اسر ببراءة:مامي هاتي بوته”بوسه”

-اسد بغيرة وحب:بس ياض عايز تبوس مراتي

-ملك بضحك:اي ي اسد دة ابننا الله معلش يحبيبي اما بابا الشرير دة يروح الشغل هبقاا اديك بوسه كبيرة…وكملت بهمس:اصل بابا بيغير شويه

-اسد بغيرة وضحك:منا مش رايح الشغل….طب ما تبوسيني انا

-ملك بفرحه:انا بحبك اووي ي اسد

-اسد بحب:مكنتش مصدق اني ممكن اخسرك يملك انا يوميهاا كان ممكن اموت وراكي انا حسيت اني روحي اتسحبت مني

Flashback…..

-اسد بصدمه ودموع وصريخ صعق كل ارجاء المستشفى:ملككككككككككككككككككككككككك لا لا انتي بتقولي اي……ودخل جري

“في اوضه ملك”

-اسد بنهيار:ملك ملك هتقومي صح انا مقدرش اعيش من غيرك ملك قومي شوفي اببنا بصي اسر جميل ازاي يملكككك ملك انتي مش ممكن تسيبيني ابداا مش ممكن تسيبي اابننا ملككك انا محبتش غيرك ملك ابوس ايدك قوميي ملك انا هموت وراكي يملك قومي انا انا مقدرش اعيش من غيرك ثانياا واحدة قومي يملك وحياتي وحيات ابنناا قومييييييييييي

-ملك بدا جهاز القلب يشتغل من جديد…….

-الممرضه بصدمه:دكتورة جهاز القلب اشتغل تاني دي دي معجزة

-اسد بفرحهه ودموع:ملوكتي ملوكتي الحمدلله لله يارب

Back

-ملك بدموع وحب:يوميهاا عشت عشانك انت واسر يحبيبي والله

-اسد بحب:بحبك وعمري محبيت قدك

-طق طق طق

-ملك بضحك:ادخل

-حنين وهي بتجري علي ملك:التو التو”خالتو خالتو”

-ملك بضحك:يقلب خالتو انتي

-سلمي بضحك:جايه تشتكي مني عشان مش عايزة تاكل وانا باكلهاا غصب عنهاا

-اسر بغضب طفولي:دي ملاتي دي”مراتي”

-اسد بضحك:ايوة بقاا الواد طالع لابوة دنجوان

-حسام بضحك وغيرة:لا لا لا انا بنتي بتتاخد مني وانا وعايش

-هبه بحب:يلا يولاد انا ودعاء عمنلكم الغدي انهارده

-كلهم بفرحه:نازلين يعمتو

-غزل بضحك:يلا ونبي انا هموت جعانه يناس حرام عليكم

“علي السفرة”

-سليمان بضحك:لسه بردو بتقعدهاا علي رجلك ي اسد

-اسد بضحك وملك قاعدة علي رجله بحب:طبعاا يجدو هتفضل ملوكتي تقعد هناا لاني مقدرش ابعد عنها

-ملك بخجل:قلبي ودقاتهه

-دعاء بحب:يلا يولاد بقاا انا وهبه الي عاملين الاكل انهارده

-سلمي ببتسامه وضحك:تحفهه الاكل بجد تسلم اديكم شايفين يبنات عايزينهم يبقوا يعلموناا بدل ما حرام قرة عيني هياكل دليفري…..واخوياا حبيبي هياكل مع قرة عيني بردو وجوز اختي المستقبلي هياكل مع قرة عيني واخوياا حبيبي

-غزل بضحك:يالهوي لا لا لازم نتعلم يبنات

-ملك بضحك:انا بقول كدهه بردو لازم حبيبي ياكل من ايدي

-حساام بغزل:قلب قرة عينك انتي

-اسد بحب وطبع قبله علي خدودهاا بحنان:ايوة يقلب حبيبك انتي

-غزل بضحك:منكم لله راعوا اني سنجل بقاا

“في جناح سلمي”-

حسام حاضن سلمي بحب:بحبك يسلمي انتي اغلي حاجه عندي بحبك من قبل حتي ما نتجوز وحبك لسه بيذيد فقلبي

-سلمي بحب:وانا كمان يحسام انت الزوج الي كنت بتمناه انا بعشقك

“في الصالون”

-دعاء بفرحه:ياااه اخيرا عيلتنا اكتملت

-هبه بحب:الحمدلله ان ولادنا بخير

-سليمان بغضب مصتنع:انا بقاا عايز اشرب فنجان قهوة من بتوعك يدعاء

-دعاء بضحك:عيوني يبابا

-هبه بضحك:وانا يدودو والنبي

-مامت ملك بضحك:واحد قهوة وحياتك

-دعاء بفرحه:هعمل ليناا واجي

“في جناح اسد وملك”

-اسد واخد ملك في حضنه بفرحه وحب:انا بعشقكك عشق يملك عمري محبيت ولا هحب قدكك انتي حبك ساكن جوة قلبي انتي غيرتي حياتي وسحرتيني من يوم ما شوفتك بحبكك ي ملوكتي

-ملك بحب:وانا كمان بحبك انت اول حب واخر حب انت حياتيي كلهاا بحبك اوى

-اسد بحب وفرحهه:بعشقككگ ي طفلهه الاسد……..تمت بحمد الله..

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى