روايات رومانسية

رواية نوري في الدنيا كاملة جميع الفصول بقلم شاهنده ابراهيم

ادهم مسك ايدها شدها لحضنه وطبطب عليها اهدى يا نور مش ها”ذيكي

كيان “انت ليه مش مصدق انا مش نور انا واحده مطلقه وحامل

ادهم اتعصب وشال كيان وهى بتصرخ وتعيط من خوفها وطلع فوق

نزلها علي السرير وهي بتعيط

وطلع تليفونه ورن علي شمس وديه دكتورة صاحبته

بعد ساعه

شمس دخلت الاوضه وكيان واقفه في جنب بخوف

ادهم نور أهدي وتعالي انا مش عايز اغ”صبك أو ازعلك تاني

الدكتورة هتكشف عليكي

كيان بصريخ مش عايزه انا عايزة امشي

ادهم قرب منها وشالها حطها على السرير وهو بيحاول يهديها بكلامه وشمس بتكشف عليها

شمس حضرتك بنت بس حامل

كيان😳😳

ادهم ازاي انا مش فاهم

شمس ادهم اكيد حضرتك عارف بمواضيع التلقيح والحاجات اللي زى كده وده ممكن

يكون حصل للانسه

الدكتورة خرجت وادهم مصدوم وكيان بتعيط

ادهم ابن مين يا نور

كيان بصريخ انا كيان مش نور  افهم بقي وجت تخرج مسك

ايدها وقال حتي لو زي ما بتقولي انتى بنت وملكيش عده وهتجوزك

كيان مسكته من هدومه وانت مفكر اني هوافق بالهبل ده

ادهم مسكها وحط ايده علي بطنها وبتهد”يد هينزل

كيان بقت تزقه ومش عارفه

ادهم شدها ناحيه الدرج وطلع اب”رة وكيان بتعيط وتصرخ وبتحاول تفلت وهو ماسكها

ادهم رفع كم ايدها وحط الاب”ره وهي بتحاول تمنعه

ادهم سابها وقال دلوقتى معاكى ثلث ساعة عشان قدري تنقذيه فنتجوز ولا لا

كيان بدموع هنتجوز بس الحقني

ادهم فعلا كان محضر كل حاجه و

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

كيان بدموع يلا انا عملت اللي انت عايزوا

ادهم بابتسامه مهو الللي متعرفيهوش ان ديه اب”رة فيتامين وانا خوفتك بس

كيان رفعت ايدها وضر”بته بالقلم وقالت أنت حيو”ان وطلعت لفوق

في الليل

ادهم دخل عند كيان ومعاه صينيه فيها اكل وهي عينيها كانت حمرا من العياط

ادهم كفايه يا نور

كيان بحده اخر” س واطلع بره وانا مش نور

ادهم حط الصينيه على السرير وكيان زقتها وقعتها على الأرض وقامت تخرج

بس ادهم فاض بيه وشالها وهي بتصرخ ونزل الجنينه وقال هوريكي يا نور

وقرب من البسين ورماها في المياه وكيان بتعيط وتحاول تعوم ومش عارفه

ادهم قلع التيشرت وحط ومسكها وقال ده اكبر دليل انتى مكنتيش بتعرفي تعومي

انتى نور وقرب منها وفجاه

كيان زقته وبدأت تعوم بعيد عنه وقالت بعرف اعوم

ادهم ازاي

كيان بزعيق لان انا كيان مش نور

ادهم لا انتى هي انتى نور فاهمه وسابها وطلع

كيان طلعت من المياه وهى بردانه ووقفت مكانها وبقت تعيط

ادهم كان بيبص عليها من الشباك وخد الشال والفوطه ونزل

كيان كانت واقفه وهو حط الشال عليها وقرب منها وبدا ينشف شعرها

كيان بتوتر صدقني انا مش

ادهم هسشششش اسكتي بقي

كيان سكتت وهو قعدها وفضل واقف ينشف شعرها

كيان بتوتر انا جعانه

أدهم ابتسم وقام يجبلها اكل

في القاهرة

علي بزعيق بقولك ايه انا مش موافق علي كده

سهر مرات ابو كيان انا مش مستنيه رايك هو فعلا زمانه بينفذ

على لا

في اسكندرية

أدهم رجع بأكل وقعد جنب كيان

كيان اهلك فين

ادهم ما انتي عارفه انهم ما*توا يا نور

كيان مهو انا مش نور لان لو انا نور كنت عرفت كل ده

أدهم شدها ليه وقال عارف اني غلطت بس بلاش

العقاب ده متعمليش مش عرفاني

كيان سكتت لانها مش عارفه تقول ايه لانه بردوا

مش مصدق غير انها نور

كيان طب فيا صور بينا سوا

ادهم كتير تعالي وشدها وطلعوا اوضه في الفيلا

الوانها حلوة والحيطان عليها صور لنور وادهم سوا او كيان لحد ما نعرف

كيان انا مش فاهمه.

ادهم قرب منها وقال انتى نور مش كيان

كيان بزعيق قولتلك أنا كيان مش نور

وفجاه از*از الشباك اتك*سر وكيان صرخت وادهم حضنها بسبب الر*صاص

كيان بصريخ أدهم

كيان بصريخ ادهممم

ادهم دراعه بقي ينز”ف بسبب الرصا””صه اللي خادها

كيان مسكت دراعه بخوف وصوت الرصا”ص راح

كيان بدموع:دراعك انت بتنز”ف

ادهم حط ايده علي خدها وقال : اهدي محصلش حاجة يا كيان

كيان بزعيق:جاي تقتنع اني كيان دلوقتي

أدهم بابتسامة انتي نوري وكياني

كيان طب دراعك

أدهم هاتي فوني ودوري علي رقم شمس

كيان فعلا عملت كده واتصلت علي شمس

بعد نص ساعة

شمس وصلت ومعاها دكتور تاني وطلعوا عند أدهم

الدكتور ادهم انا مش هينفع اديك بنج كامل عشان كده انت هتتو”جع شويه

كيان واقفه بتعيط وادهم مسك ايدها بايده السليمه وفعلا الدكتور

بدا يطلعله الرصا”صه

كيان ادهم

شمس متخافيش هو كويس هو بس محتاج يرتاح شويه

كيان هزت راسها ونزلت توصل شمس واول ما فتحت الباب

فيه واحد حط ايده علي بوقها والتانى ضر”ب نار علي شمس

كيان حاولت تصرخ ومعرفتش لحد ما زقها في العربية وقالت

كيان: انت

على مسك ايدها وكتفها وقال لازم نخلص من اللعبه ديه يا نور

علي:مالك مستغربة ليه انتي نور مش كيان

انتي عندك فقدان ذاكره موقت بسبب اللي حصلك

بس أنا كنت بديكي علاج ميخليكيش تفتكري حاجه بصراحه من

يوم ما شوفتك مع ادهم وانتي عجباني يا نور اقولك علي حاجه

ادهم مخ”نكيش انا اللي بعت البنت ديه عنده واخدتك عنده وقتها

فلاش باك

نور علي مشوفتش ادهم

علي شوفته رايح هناك ومعاه بنت

نور راحت هناك واتفاجات بالبنت وادهم بيبو”سوا بعض

ادهم زق البنت اسمعيني يا نور

نور خرجت بسرعة وركبت عربيتها وعلي لحقها لحد ما عملت حادثة

بعد ثلاث ساعات

نور بو”جع اهههه

علي حمدلله علي سلامتك

نور انت مين وانا مين

باك

علي طبعا مرات ابوكي هي اللي خطت لكل ده وهي اللي قالتلي اديكي

الدوا عشان متفتكريش وطلبت مني اقول اني جوزك

بس لحد هنا واستوب مقدرتش المسك انا اوهمتك بكده الد”م وعشان

ميحصلش بينا حاجه انا خد”رتك واخدت عينه من ادهم بردوا بعد ما

خد”رته واوهمته انه تعب ووقع وقتها اما انتي فجبتلك دكاترة

عملولك العمليه وبكده انتي حامل بابن ادم ومسك شعرها وقال

مكنتش عايز اذ”يكي بس لو معملتش كده هتا”ذي اهلي يا نور

وطلع مسد”سه وحطه على جبينها و

علي طلع مسد”سه وحطه علي جبينها ولسه هيتغط نور صرخت لما لقيت واحده ضر”بته بالنا””ر

نور بخوف سيبيني امشي أنا حامل

مرات ابوها تعرفي انتى عامله زي القطط بسبع اروح ولولا الغبي علي ده كنت خلصت منك من زمان من وقت الحاد”ثة اللي حصلت لك

بس تعرفي المره ديه مو”تك علي أيدي يا نور ولسه هتضر”بها بالنار ايد مسكتها

أدهم:طول ما فيا نفس مش هخليكم تبعدوها عني عملتي كده عشان متخدش حقها في ورث ابوها كل ده عشان الفلوس

وفجاه البوليس دخل وخدها وادهم قرب من نور وفكها وحضنها

ادهم انتى كويسه

نور أنا بحبك

أدهم بص في عنيها وقال مش اكتر منى

بعد خمس سنين

نور تعالي يا حبيبي في حضني

ادهم بزعيق نورررر

نور ايه يا ادهم ده ابنك يا بابا اعقل

ادم بابا أنت زعلان ليه

ادهم شاله وقال عندك اوضتك نام فيها أنت مبقتش صغير

ادم بس انا عايز انام مع مامي

ادهم مامي بتاعتي أنا

ادم لا تعتى أنا

نور خلاص تعالوا ونامت في النص وادهم في اليمين وادم علي الشمال

نور ربنا يخليكوا ليا

ادم بحبك يا نورى

ادهم لا يلا اسمها مامي عشان نورى ديه أنا اللي اقولها وبس

نور ضحكت وحضنتهم

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى